Se indlæg
 Udskriv debat
baiyoke sky
kp
Hej er der nogle der kender til Baiyoke sky i bangkok, har overbejet at bo der.
Er det et ok hotel, og hvad ligger prisen nogenlunde på i oktober måned?

kp

kp skrev:
Hej er der nogle der kender til Baiyoke sky i bangkok, har overbejet at bo der.
Er det et ok hotel, og hvad ligger prisen nogenlunde på i oktober måned?

kp

Hej

HEr kan du kigge og bestille rum

http://r24.org/da...baiyokesky

Det er et rigtigt godt hotel store værelser og lækkert bade værelse og omklædningsrum,Det ligger jo i pratunam lige ved det dejlige marked
og det,er en flot udsigt når man spiser morgenmad på ca 79-80 etage, jeg kan ikke lige huske
bamsen

kp
mange tak for svaret bamse, jeg havde også hørt at man i hvert fald skulle op omkring 70. etage.

Det lyder rigtig fedt

kp
Jeg glemte lige og spørge om man skal bestille dobbelt værelse hvis man vil have en pige med op, eller om de ikke siger noget til at man har enkelt værelse???

kp

Suk Rak Ning
Husk faldskærm, der er mange farang, som " falder " ud af vinduet Shock

Suk.......................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

kp
hvad mener du med at der er mange der falder ud?

pdrhan
kp skrev:
Jeg glemte lige og spørge om man skal bestille dobbelt værelse hvis man vil have en pige med op, eller om de ikke siger noget til at man har enkelt værelse???

kp

Enkelt værelse kan du sagtens bestille - du kan gå lige hen til elevator og køre op til den etage du bor på
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Davs
Man kan ikke falde ud af vinduerne
De kan ikke åbnes,ja man tager den først elevator op til
"0 etage der ligger receptionen,så derfra så tager men den elevator man skal bruge op,til den etage man bor på
De spurgte aldrig mig hvem den thaipige var jeg havde med
da min kone var med mig på hotellet
.bamsen

pdrhan
bamsen skrev:
Davs
Man kan ikke falde ud af vinduerne
De kan ikke åbnes,ja man tager den først elevator op til
"0 etage der ligger receptionen,så derfra så tager men den elevator man skal bruge op,til den etage man bor på
De spurgte aldrig mig hvem den thaipige var jeg havde med
da min kone var med mig på hotellet
.bamsen

Heller ikke her - det kontrollerer de ikke ret meget....
så hvis man bare gør som vi jo altid stolte danskere gør - bare at vandre ind - og hen til den elevator man skal bruge med pigen i hånden og lader som om man ejer det hele , ja så sker der sgu ikke noget!!
Skulle man så blive stillet et spørgsmål - hvad jeg ikke tror man gør - ja så har man jo lov til at have sin "kæreste" med op og hente "noget".....GrinCool

thaikurt1
jeg har lige være inde og se paa prisen og det er højt , hvis jeg vise min kone det og sagde at næste gang vi er i Bangkok saa skulle vi bo der saa ville hun nægte at bo der da hun vil mener at prisen er alt for højt.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt 1 skrev:
jeg har lige være inde og se paa prisen og det er højt , hvis jeg vise min kone det og sagde at næste gang vi er i Bangkok saa skulle vi bo der saa ville hun nægte at bo der da hun vil mener at prisen er alt for højt.

Davser Kurt
Ja det siger min kone også,
at det er alt for dyrt, men indimellem
skal man prøve noget andet.
OG ja det er jo mig som har bukserne på
så bestemmer jeg, godt hun ikke kan læse dansk
bamsen

swaddii
Hej bamse godt svaret godt de ikke hele tiden kan læse danskWinkGrin
Cheersen gang Isaan altid Isaan

jesperfrb
Nå...
jeg må også være med her!!!Wink

Prisen er ok i forhold til hotellets standardSmile
ikke at det er så meget bedre, men man betaler også for beliggenhed og udsigtShock
Og sådan er detPfft
Tror selv jeg vil bo der næste gang, har gjort det før, og der var ikke noget at klage på.
God turGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

pdrhan
Jeps - kanon hotel! Vi boede i en Junior Suite sidste gang - lækkert , masser af plads og rent og pænt - forøvrigt en kanon Dinner Buffet oppe på toppen i restauranten!

jc
Det er skægt, som man oplever ting forskelligt. Vi spiste buffet'en for 3 uger siden og var meget skuffede.

Dels over lokalet, som mest minder og en dårlig morgenmadsrestaurant på et Disney hotel - alt i plastik, og dermed et øredøvende lydniveau. Restauranten kan ikke beskrives som værende hyggelig.

Dels over de stor gryder, der stod og simrede i flere timer og dårlig køkkenhygiejne. F.eks. hvis man tog råt kød eller fisk som kokke skulle tilberede, hældte de det tilbage på samme tallerken, som det rå havde ligget på. Så måtte vi forklare dem, at det kunne de selv spise, og begyndte forfra. Det kan undre, at man på noget der ligner et internationalt hotel ikke kender til almindelig køkkenhygiejne.

De store færdigretter burde stå fremme i mindre portioner og burde blive udskiftet med friske i løbet af aftenen.

Selve udvalget var stort, men kvalitetsmæssigt ikke imponerende.

Vi skal helt sikkert op og se udsigten en anden gang, men spise der, det gør vi ikke.

mvh jcSad
Boet i Bangkok 1980-1983.

latour82
Vi var dernede i sommers med plan om at skulle bo der.

Vi fik en pris på 1800 bath for en nat i dobbeltværelse, da vi var oppe og se værelset, vendte vi tommelfingeren nedad, og fandt et andet hotel.

Udsigten var da flot, men duften af muld fra værelset der ikke har været i brug i lang tid, var temmelig harsk.

Vi forlagde istedet residensen til Sukmuvit Soi 7/1, hvor vi boede flot og rimeligt billigt på et Hotel der hedder Starr Inn Hotel, vi havde et værelse til 1000 bath pr. nat, der var ingen udsigt, men tilgengæld var værelset rent og nydeligtSmile

Niels

pdrhan
JC - Da vi spiste deroppe sidste år skiftede de faktisk tallerknerne ud når maden var tilberedt , samtidigt blev der flere gange skiftet mad i buffeten mens vi var der.....måske du har været der på et dårligt tidspunkt....vi havde intet at klage over , da det også er nogle af de ting jeg lægger mærke til sådan et sted!

Davser
Ja jeg kan heller ikke kende det JC siger
Fordi jeg så også at de skiftede mad ud
Og jeg var yderst tilfreds,og kommer der igen
og på søster hotellet bayoke suite som er lidt mindre
Der er en lille tv stue og så et soveværelse,men det kan ses
at det er af ældre dato

http://www.asiaro...suite.html

bamsen

pdrhan
Bamsen - rigtigt - Bayoke Suites er lidt mere slidt , men gode store rum og det er jo det der tæller når man rejser fire personer , istedet for at skulle have 2 alm hotel værelser...samme nede på Ambassador Suites på Sukhumvit 11 , her fik vi en Suite med eget spa bad - det gjorde sgu lykke hos lillepigen på 7 1/2!!!! De rum er også lidt brugte men perfekte store når man rejser 4 personer , man er der jo alligevel kun når man sover!

kp
1000 tak for alle svarene, jeg tor jeg prøver det, bare for udsigten, for hverken mig eller min kæreste spiser på hotellet, vi går altid ud og spiser.

kp

Spring til debat: