Se indlæg
 Udskriv debat
LOSO
sumsak
Hej allesammen Jej kunne tænke mig at høre jeres allesammens mening,hvis i har lyst til at skrive et par ord.Efter vores super consert med CARABAO i Valbyhallen,har jeg fået lyst til at prøve igen,selv om det kostede en mindre formue,fordi vi havde for kort tid til at anoncere den i og vi ikke nåede at følge op på det hele med Thaimad og hvad ellers frister de fleste,men alt det er klart til vores næste FEST. For at vende tilbage til jeres mening så vil jeg se om der interesse for at vi får superdrengene LOSO herop i APRIL/MAJ måned,vi ligger i øjeblikket i forhandling om en kontrakt,så jeg har brug for meninger om netop dette.Men samtidig kan i jo starte med at glæde jer for CARABAO kommer også tilbage lige før sommerferien,og denne gang satser vi på et par timers extra POWER,det gik simpelthend galt da vi fik besked på at vi skulle være ude af Valbyhallen Kl 24 selv om vi satsede på at conserten skulle have varet til Kl0200. Men det laver vi om på til næste gang hvor det selvfølgelig bliver lagt på en LØRDAG.

Håber at høre fra rigtig mange af jer derude.

HILSEN
Sumsak ( Peter)

www.50368600.dk
oleskyum
Det lyder som en god ide, bare det kan laves fredag eller lørdag.

oleskyum

surin
helt klart en fredag eller lørdag

Davser
Ja loso er for gode,men der er mange gode thai kunstnere
jeg er vild med thai music
bamsen

Stampe
Hej Peter !
Ja helt klart LOSO det er fed musi, det ville da være for godt hvis muligheden byder sig.
Carabao vil jeg glæde mig til at høre igen, det ville være for fedt hvis det var en lille marton koncert i stedet for de 2 timer de spillede sidst
men det var da en god koncert.
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Pescator
Hej Peter,

DET lyder særdeles lovende. Fik desværrre ikke mulighed for at se Carabao i Valby, da jeg skulle på job.
Og jeg må absolut give dig ret i, at der var for lidt eksponering forud for koncerten. Jeg fandt ud af koncerten skulle finde sted via en US baseret webboard, men det gik hen over hovederne på flere af mine bekendte, selvom de også må betegnes some "thailophile" Cool
Nå, i havde kun Valby hallen til kl. 24? Jeg troede grunden til at koncerten sluttede så tidligt var at dermed havde Carabao mere tid på Madam Pim Grin

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

Spring til debat: