Se indlæg
 Udskriv debat
davser angående sommerfrokost
Hejsa
Da jeg har snakket med et par stykker,
som har spurgt om ikke der bliver arrangeret
en sommerfrokost, her på sjælland
Men jeg ved ikke om der er nogen som har lyst til
at evt deltage
Så derfor vil jeg lige hive det spørgsmål op
så i kan snakke om det
Bamsen

kylling
Hej Bamsen
det er da en god ide syntes jeg, min veninde kommer nu på tirsdag klart jeg holder fri den første ca. uge. men derefter skal jeg passe mit arbejde, med mine normale fridage.

For at hun ikke skal sidde i huset hver dag når jeg arbejder kunne jeg tænke mig at høre om der er nogle klubber eller andet hvor Thai kan møde Thai, jeg tænker ikke på bar eller spilleklubber, der må være mange søde og fornuftige Thaipiger her i DK der også kan bruge en kontakt til andre Thaier, for jeg kan ikke forstille mig at det er så nemt at føle sig helt alene i Danmark, Kun omgivet af en fyr der arbejder samt et hus.

Så er der nogle klubber for thia i DK (KBH el Vestegnen) vil jeg være glad for at høre fra en af jer andre MVH. KYLLING

jesperfrb
Jeg er med på iden om en sommerfrokostGrinGrin

Til Kylling:
Jeg er ikke bekendt med at der er klubber eller andet her på Sjælland.
(der af masser af klubber, men det er karoke og spille klubber, og jeg tror ikke lige at det er det du efterlyser)
Jeg er derimod bekendt med at flere her DTW har mødtes under private forhold, og pigerne så har fundet udaf det sammen. Og så siden hen er mødtes og udveksled erfaringer omkring DK og andre tingShock
Jeg giver dig helt ret i at det ikke er optimalt at hun bare sidder i et hus alene mens du går på arbejdeWink
Smid lidt oplysninger på siden om hvorlænge hun skal være her, og hvor omtrent i bor, jeg er sikker på at der er andre I jeres situation.

Håber I får svar!

IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kylling
Pfft Som skrevet kommer hun 4- 7-06, på tirsdag vi bor i 2630 taastrup,
og rejser til TH 01-10-06, så det kan blive 3 lange md. for hende, jeg ved det jo ikke men jeg vil gøre mit til at hun vil få det godt medens hun er her.

Det er jo nok ikke hvad BAMSEN mente med dette inlæg, så måske det er bedre at lave en ny tråd, men jeg ville ikke starte en da jeg ikke ved om der er nogen interrese for dette måske problem.

Hejsa Kylling
Jamen det er ok.for det er da en god måde at evt møde andre,ved en hygge frokost.
bamsen

Eigil
Det er da et godt initiativ, håber det bliver til noget

Hilsen Eigil
Redigeret af Eigil d. 30/06-2006 20:07

jesperfrb
Jeg går gerne igang med noget!!!

Hvad med en dato, skal det være snart eller skal folk have tid til at finde udaf at sommeren er gået førstPfftPfft
Skal det holdes privat?
Hvormange er interresseret?
Giv lyd fra jerGrin

alfbr1180cd
Hej

Jeg kunne godt være interresseret, min pige kommer for første gang på onsdag, hvis alt går vel, hun bliver 2-3 måneder alt efter temperament.
Hun skal dog lige ha' tid til at afklimatisere sig først, ellers godt initiativ.

Hilsen
Alan

jesperfrb
Prøver lige at smide ideen på bordet igenGrin
Det kunne jo være at vi fandt nogle flere interresseretShock
Redigeret af jesperfrb d. 11/07-2006 20:19

jesperfrb
OK Cool
Ikke den store interresse, så giver jeg snart op, jeg syntes ellers det var en god ide Bamse kom med, og ville gerne hjælpeShock

skytte
Hvis i nu havde forsat i Søndagsskolen sa havde lokalerne været der og nogle flere personer var måske mødt op,,,,,,Ja der er jer 3 jeg mener
HenrikGrin

jesperfrb
Jeg ville meget gerne være forsat i søndagsskolen, men jeg kan ikke om søndagen mere. Enten er jeg på arbejde, eller også er datteren hjemmeSad

davser Jesper og jer andre
Ja det kunne være hyggeligt med sådan et sammenkomst i august eller sådan noget,til en hygge frokost
Men som du selv siger Jesper så ser det ikke ud til at folk er interesseret i at møde andre,Sad
Sådan er livet.Smile
BAmsenSmile

Don
- Det kunne være det var lidt nemmere at tage stilling til, hvis der kom en dato og et sted!
I øvrigt er det sommerferie og en del er væk.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

lumbye
Den 12 august ville måske være fint, kan gå på Loppen til Carabau bagefter

falang yao
Hej med jer,
Hvad synes I om Morten D. forslag :

Hej Alle

........................................................................................
Dog kommer der en søndag midt i august, hvor vi dog nok er "klasse-løse".(Søndagsskolen i KBH)

Forslag til en sådan dag kunne være:

1-Tur i Dyrehaven med picnic.

2-Kano-tur v. Bagsværd / Furesø

Dette selvfølgelig kun hvis vejret er til det.

Vi kunne også invitere resten af DTW med?????
Hygge, Morten

Jeg personligt synes at det var et glimmerende forslag. Lørdag den 12-8 vil være et godt bud:
Frokost i det grønne og afslutning ved Carabao koncert på Christiana.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af d. 26/07-2006 23:24
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

kylling
Der gået lidt rod i 7. 8. md., håber jeg for ellers er det for sent, men jeg og min veninde er er positivt stemt for for en hyggelig dag og aften, men jeg tror hun er betænkelig fordi hun ikke taler dansk men udemærket engelsk, så det kan måske være et problem, hun har kun været her i 3 uger, men jeg håber da at det bliver til noget. har nogle samme problem vil jeg gerne høre fra dem.

jesperfrb
Jeg syntes det er en god ide, kan desværre ikke selv den 12-8, skal på arbejdeSad
Men jeg er sikker på i kunne få en hyggelig dag, og afslutte med koncert er da alle tiders gode ide!!!Grin
Så kom igang med at arrangereCool

alfbr1180cd
Vi skal "desværre" osse til sommerfest.
Lidt ærgeligt.

mvh
Alan

rolan
jeg er med på en frokosrt men da vi bor så langt væk er jeg ikke til konsert

Spring til debat: