Se indlæg
 Udskriv debat
Smertegrænsen?
jh
GAMBIT skrev:

jh skrev:

GAMBIT skrev:

Det var da en kedelig udvikling Van. Da jeg oprettede en konto i kasikorn for ca 4 år siden tog det omkring 20 minutter før jeg gik derfra med et hævekort. Samme med Bangkok Bank, TMB, Krungsri og SCB. Ja jeg havde hævekort nok. Krungsri var et Platinum kredit kort på 100.000 thb der skulle de blot se løn sedler og et check up på jeg ikke var registreret som dårlig betaler.

Ja men boede du ikke dernede dengang,så er sagen pludeligt en anden.Hvis man kan stille med papirer der viser du skulle bo der kunne jeg også åbne konto i Bangkokbank.

Jo det gjorde jeg. Jeg har også åbnet en konto i Bangkok Bank som backpacker tilbage i 2009, men der er selvf ændret sig en del siden, nemlig at farang skal til at slappe af med at føre sig frem i LOS.

Hvad de virkelige årsager er til at det er mere besværligt nu om dage har jeg ikke fulgt med i - måske du ved det JH?

Nej desværre ved jeg ikke det,men det eneste jeg fik at vide da jeg spurgte til konto i BB var hvis man havde papirer der viste du boede der kunne jeg oprette konto.Den konto jeg har i Kaikornbank var der heller ikke problemer med at oprette for 5-6år siden.

Thomas72
Krisen i Italien, er den sandsynlige årsag til, at en thai-tusse igen koster mere end to danske hunde.

https://nordjyske...18d4e101d8

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Spring til debat: