Se indlæg
DANISH CITIZEN JAILED UNDER NEW MALAYSIAN ANTI-FAKE NEWS LAW
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/04-2018 14:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Man skal passe paa hvad man smider op. http://www.khaoso...-news-law/ |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/04-2018 15:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"Danish citizen"????? Det er vidst et eksempel på "The New Normal" - når sådan en krabat kan kaldes dansk? Behold ham bare.. |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 30/04-2018 18:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
JohnBKK skrev: "Danish citizen"????? Det er vidst et eksempel på "The New Normal" - når sådan en krabat kan kaldes dansk? Behold ham bare.. Arhhh Hold nu op... Han har blot levet et par måneder i solen, og uden barbergrej på en ø. Kan du ikke se hans blå øjne? Men okay for mig, at de beholder ham... Man må sgu ikke sprede løgnagtige historier |
|
|
vandango |
Lagt på d. 30/04-2018 19:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
De Radikales drøm om multikulturalisme. Sikke et krapyl, hvor ser han dum ud. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/04-2018 19:32
|
Det kan få mig tændt fuldstændig af og op i det mest syge jai roon vanvid man kan forestille sig, at sådan en middelalderabekat kan kalde sig dansk. Fuck, han kan vel knap nok tale sproget, idioten.. Der er Thailand mere strikse, det varer hundrede år og 5 ton dokumenter for at få et Residency, det er fandme OK synes jeg, det tager jeg hatten af for, der er de hamrende dygtige, da gooks, hahaha! |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 30/04-2018 21:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Der er ellers masser, der bruger Thailand som eksempel på "humanisme", når de skrappe danske familiesammenføringsregler skal peges fingre af.. (selv her å siden, er det ikke usædvanligt, at nogen ligefrem sammenligner det med nazisme...Hvor man ellers får disse tågeforestillinger fra) At den eneste grund man som (lovlydig) farang kan bo der er en fed bankbog og en svimlende indkomst (man skal lige huske at gange sin købekraft med en faktor 5-10(?)). når man bringer danske dollars ind i landet) er der få, der synes at bekymre sig om i konkurrencen om at udskamme Danmark. Nå, men jeg tænker at denne mand med kosten under hagen og nattøjet på, burde sidde endnu længere for den rigtige fake news..At han skulle være "dansk" |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 30/04-2018 22:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jeg græmmes ved forestillingen over, at denne personage Salah Salem Saleh Sulaimane skulle være dansk. Alene det åndsvage navn ( lider de af at at stamme i hans gede knepper landsby) og hans generelle udseende burde være nok til at diskvalificere vedkommende fra enhver tilgang til dansk jord. Yemen, Palæstina, Hamas and I give you what? Alene de associationer er nok til at til at tildele gedeskægget en livslang udelukkelse fra et hvert tilløb til ophold på dansk jord. Just saying. Ud med det rakkerpak. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 01/05-2018 18:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Men der er også "rigtige" danskere der kommer med "Fake News" bare tag ægteparret Karen & Ralf.
Redigeret af Thomas72 d. 01/05-2018 18:50 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/05-2018 18:49
|
- og hvad f.... har det så lige med denne gedeknepper at gøre? Er det synd for ham? Skal han søges udleveret og flyves hjem på statens regning? Starter du en typisk idiotisk FB side for at hjælpe Gk´eren? (Gk aka Gedeknepper, hvis du er i tvivl, Tåårmaaaaaz..!!! ) ?????????????????? Thomas72 skrev: Men der er også "rigtige" danskere der kommer med "Fake News" bage tag ægteparret Karen & Ralf. Åh, for h.... da, lær dog dansk inden du finder din staveplade frem! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/05-2018 19:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
JohnBKK skrev: Starter du en typisk idiotisk FB side for at hjælpe Gk´eren? (Gk aka Gedeknepper, hvis du er i tvivl, Tåårmaaaaaz..!!! ) ?????????????????? Thomas72 skrev: Men der er også "rigtige" danskere der kommer med "Fake News" bage tag ægteparret Karen & Ralf. Åh, for h.... da, lær dog dansk inden du finder din staveplade frem! Angående den citeret del, lad os lige holde tonen herinde. Fint nok at være uenig med hinanden, men lad os lige slippe for den tone som det citeret er præget af. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 01/05-2018 19:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
JohnBKK skrev: - og hvad f.... har det så lige med denne gedeknepper at gøre? Er det synd for ham? Skal han søges udleveret og flyves hjem på statens regning? Starter du en typisk idiotisk FB side for at hjælpe Gk´eren? (Gk aka Gedeknepper, hvis du er i tvivl, Tåårmaaaaaz..!!! ) ?????????????????? Thomas72 skrev: Men der er også "rigtige" danskere der kommer med "Fake News" bage tag ægteparret Karen & Ralf. Åh, for h.... da, lær dog dansk inden du finder din staveplade frem! Så fik Brøleaben sgu brølet af, igen igen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/05-2018 19:45
|
Er tonen OK, eller ska´jeg skrue op??? ................. For satan jeg er hamrende stiv, godnat.. |
|
|
click |
Lagt på d. 02/05-2018 13:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Dansk arabisk talende turist iført hellang hvid kjortel og sort imamskæg samt med tre koner og seks børn er fængslet i Malaysia for fake news https://denkortea...maj%202018 Han kan vel sidde i et abebur i Malaysia hans udseende vil passe godt til de lokale aber Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 02/05-2018 15:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Fryder mig gevaldigt at det er en notorisk løgnagtig sunni muslim, der som den første bliver knaldet i en løgnerlov, når han udfører jihad for familiens kontanthjælp. Når han lægger sig oven på en af sine koner kan man vel sige, at det er løgn på løgn ik? |
|
Spring til debat: |