Se indlæg
 Udskriv debat
Kate mistede sin søster: Nu advarer hun andre, der skal til Thailand
Thomas72
- Jeg ville have gjort alt for at redde min søsters liv, så nu vil jeg gøre alt for at redde en andens, siger Kate Fitzsimons, som mistede sin søster i Thailand for fem år siden

En fredag for fem år siden fik den dengang 20-årige australske kvinde Kate Fitzsimons et opkald med den værste besked, hun kunne forestille sig: Hendes 24-årige storesøster, Nicole, var død under en ferie med kæresten i Koh Samui i Thailand.

Få timer inden havde Kate ligget i sin seng og kigget på søsterens feriebilleder på Facebook, og hun havde mærket en snert af misundelse over de eksotiske omgivelser, men da hendes mor ringede, vidste hun, der var sket noget forfærdeligt.

Det fortæller Kate til det australske medie News.com.au.

Ifølge Kate var hendes søster og kæresten på vej hjem til hotellet efter en sen middag, og - som mange turister gør, når de befinder sig i Thailand - kørte parret rundt på en motorcykel.

Da turen fra restauranten til hotellet blot var en kilometer, havde parret ikke taget hjelme på, men i indkørslen til hotellet skete det værst tænkelige: En lokal motorcyklist ville overhale dem indenom med 80 km/t, så da parret drejede, kørte han direkte ind i dem.

Pas på i Thailand

Søsterens kæreste overlevede ulykken uden særlige skrammer, men Kates søster blev hastet på hospitalet, hvor hun blev opereret. Hun døde få timer senere.

- Jeg havde lige sat mig i bilen, da min mor ringede og sagde: ’Hun er død’. Vores liv har ikke været det samme siden de ord, siger Kate til det australske medie. ...

https://ekstrabla...nd/7124275

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
Måske smart at du læser nogle tråde inden du begynder at poste dine "nyheder" ???????

http://thaiforum....ost_254501

Hammer

jh
Siden hvornår er du blevet administrator på siden her JohnBKK.Hvis folk skriver noget nedgør du det, eller personen der har skrevet det.
Nok er du en bevidende mand men der også andre der vil nyde noget på siden her uden at du skal genere alt og alle.

JohnBKK
Rager mig en skid du jh, den lille Tåårmaaz læser aldrig noget her, poster kun sit pis oppe fra hullet i Nordjylland, klovn er han, en KLOVN!!!

Gik det op for dig at jeg ikke bryder mig om den idiot??????????

Webmaster
JohnBKK skrev:

Rager mig en skid du jh, den lille Tåårmaaz læser aldrig noget her, poster kun sit pis oppe fra hullet i Nordjylland, klovn er han, en KLOVN!!!

Gik det op for dig at jeg ikke bryder mig om den idiot??????????

Det var dog et ubehøvlet sprog.
24 timers udelukkelse er derfor tildelt.

Admin
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: