Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Danish man falls to death from Pattaya condo
JohnBKK
CHON BURI: A Danish man fell to his death from a condominium in Pattaya town on Friday morning.

www.bangkokpost.com/media/content/20180302/c1_1421143_620x413.jpg

https://www.bangk...recent_box

Færdig arbed - kan man vidst roligt sige, med et udspring fra 34. etage..

Dead

click
Færdig arbed - kan man vidst roligt sige, med et udspring fra 34. etage..
Udspring og udspring. Hvad nr var han i rækken af faranger der er døde på den måde jeg synes godt nok der har været en del i den sidste tid Hmmmmmm
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

rinpoche
Endnu engang "the Ultimate Swan Dive". Hvor mange gange sker det i Danmark om året? Mit gæt vil være såre få.

Police inspecting the room found a note saying he no longer wanted to live.

Kunne være interessant at få et kig på dette efterladte brev/notits.
Er det på dansk eller engelsk? Semantiske forskelle vil hurtigt kunne give en til vished grænsende indikation af, hvorvidt denne var skrevet af den pågældende eller fabrikereret.

52 år? Herre Jemini. Den mand havde under alle omstændigheder mange år tilbage. Med mindre, selvfølgelig, han var uhelbredelig syg.

vandango
I 2015 begik 563 danskere selvmord, og til hvert selvmord er der ca. 10 selvmordsforsøg.
Så der er også gang i fabrikken herhjemme.

Tænk også på den hårde livsstil i Pattaya.

vandango

https://www.faran...tatistics/

JohnBKK
Folk bliver jo skøre i bolden når de opdager at drømmen om det fede, frie, sexfyldte liv i LOS ender i et mareridt, når pengene slipper op, når tøzen er fuld af løgn, hver dag, hele tiden, og hendes motorcy taxi boy lurer i skyggerne og casher ind hvad den dumme farang leverer via tøzen. Jo, der er mange grunde til at tage springet, og med årene er jeg blevet overbevist om at det er torsken der selv springer, og ikke et arrangeret selvmord.

Endvidere er der højhuse overalt, og det er nemt at "smutte ud over rælingen" på balkonen, de er alt, alt for lave, alle vegne..
Redigeret af JohnBKK d. 03/03-2018 16:53

Unggoy
JohnBKK skrev:

Folk bliver jo skøre i bolden når de opdager at drømmen om det fede, frie, sexfyldte liv i LOS ender i et mareridt, når pengene slipper op, når tøzen er fuld af løgn, hver dag, hele tiden, og hendes motorcy taxi boy lurer i skyggerne og casher ind hvad den dumme farang leverer via tøzen. Jo, der er mange grunde til at tage springet, og med årene er jeg blevet overbevist om at det er torsken der selv springer, og ikke et arrangeret selvmord.

Endvidere er der højhuse overalt, og det er nemt at "smutte ud over rælingen" på balkonen, de er alt, alt for lave, alle vegne..

http://phuketnews...sen-231788

lincoln1242
Endnu et dansk medlem af Pattaya Flying Club. Ikke at der er så mange. Den eneste anden, jeg ellers kan komme i tanke om, er ”Allan-sagen” fra Forsvundne Danskere i 2000.

Hvis der står ”Google Translate” nederst på hans afskedsbrev, så må man håbe at det vækker politiets mistanke…

Det er altid noget at det ikke skete i Danmark. Så ville Søren Paphoved straks forlange et forbud mod højhuse.

GAMBIT
JohnBKK skrev:

Det er mange års thailands erfaring du lige får kogt ned på få linjer. Det kunne ikke være sagt bedre Dr. Gonzo.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
Tak... Ja, det er muligt at lære af andres fejl og dumheder, hvis man har øjne og ører åbne.

1 år i provinsen har lært mig hvor mange torske-farang der findes, bare i det lille område hvor jeg bor. Der er ingen højhuse, så farang er tvunget til at holde smerten og kællingen ud! Husker især en ældre gut en dag der med møje og besvær kravlede ud af sin bil, en Fortuner, som fruen kørte, og vaklede hen til en ATM for at hæve penge. Han værdigede ikke mig et blik, havde for meget at gøre med at holde balancen og finde sit kort frem. Jeg spurgte vagten - det var udenfor engros lageret på hovedvejen - om han kendte vedkommende. Jo, det gjorde han da, den farang var blevet strippet for alt, ca. 4 mio. THB, samt hus, bil, guld, land etc. til fruen, som endvidere havde bedt ham skaffe flere penge for at dække hendes spillegæld, så nu var han suget tør og endt med dårlige nerver og dårligt helbred pga. druk og bekymringer. Endvidere havde kællingen en thaimand "on the back" - som fruen her i huset kalder det, dvs. det var ham hun hele tiden havde været gift med, og fungerede som handymand på domicilet. De venter bare på at farang-torsken krasser af, så har de hus, bil, land og guld for sig selv.

This is Thailand folkens.. ikke for blide, bløde, naive og dumme hvide mænd..

Cool

Nero
JohnBKK skrev:

Tak... Ja, det er muligt at lære af andres fejl og dumheder, hvis man har øjne og ører åbne.

1 år i provinsen har lært mig hvor mange torske-farang der findes, bare i det lille område hvor jeg bor. Der er ingen højhuse, så farang er tvunget til at holde smerten og kællingen ud! Husker især en ældre gut en dag der med møje og besvær kravlede ud af sin bil, en Fortuner, som fruen kørte, og vaklede hen til en ATM for at hæve penge. Han værdigede ikke mig et blik, havde for meget at gøre med at holde balancen og finde sit kort frem. Jeg spurgte vagten - det var udenfor engros lageret på hovedvejen - om han kendte vedkommende. Jo, det gjorde han da, den farang var blevet strippet for alt, ca. 4 mio. THB, samt hus, bil, guld, land etc. til fruen, som endvidere havde bedt ham skaffe flere penge for at dække hendes spillegæld, så nu var han suget tør og endt med dårlige nerver og dårligt helbred pga. druk og bekymringer. Endvidere havde kællingen en thaimand "on the back" - som fruen her i huset kalder det, dvs. det var ham hun hele tiden havde været gift med, og fungerede som handymand på domicilet. De venter bare på at farang-torsken krasser af, så har de hus, bil, land og guld for sig selv.

This is Thailand folkens.. ikke for blide, bløde, naive og dumme hvide mænd..

Cool

Desværre rigtigt. Omtalte farang er et oplagt nyt medlem til The Flying Club.!

rinpoche
Tror jeg nu ikke. I Nakhon Bumfuck No Ville er det højeste udspringspunkt en kokus palme.

GAMBIT
rinpoche skrev:

Tror jeg nu ikke. I Nakhon Bumfuck No Ville er det højeste udspringspunkt en kokus palme.

Ja eller en anden farrangs hustag Grin
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Spring til debat: