Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min eks-kone vil meget gerne flytte tilbage til mig, og har i den forbindelse et problem med at skaffe de nødvendige midler. Hun vil derfor gerne sælge sit hus i Thailand. – Pris 1,4 mill. baht
Huset er beliggende i udkanten af 21000 Rayong – 50 km syd for Pattaya, det er et rækkehus med stor stue og køkken + to badeværelser. På 1. sal er der to store værelser. Der er ingen have. Prøv at kontakte hende på tlf. +66 988850882 hvis det har nogen interesse (Suree)
Hej Lindegaard:
Jeg synes det er bedst at du selv kontakter hende for at undgå misforståelser når oplysninger skal gå gennem trediemand. Hun taler engelsk, - ikke godt men fuldt forståelig. Jeg ved ikke meget om huset, jeg kender det kun fra mine besøg hos hende
Hej alle:
Jeg kan kun sige til alle dem der har prøvet at kontakte min eks-kone - ring til hende hvis du har interesse i huset.
Hun kan ikke skrive og læse engelsk og hun har ikke adgang til internet - kun via sin søn der heller ikke er en ørn til engelsk.