Se indlæg
Ændre flysæde
|
|
kro90 |
Lagt på d. 14/01-2018 17:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Nu skriver du selv: MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER. Forøvrigt er det ikke pænt at råbe. Så hvorfor gør du det mere besværligt for dig selv, og os andre. En lille søgning giver: Thai Airways International Tlf. 33 75 01 70 Rådhuspladsen 16 4, 1550 København V Mon Ikke de åbner kl. 9:00 som så mange andre kontorer? Kim
|
|
|
milex |
Lagt på d. 14/01-2018 19:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
kro90 skrev: Hej GHJ Når du har modtaget din billet fra Flybillet.dk skal du finde et nummer der ligner dette Bookingnummer QB2xyz herefter går du ind på https://www.thaia...king.page? of skeiver dit booking nummer på den 1. linje og derefter efternavnet i linje 2. Trykker på Find Booking. så er du kommet ind. så er det blot at bladre sig frem til sæder reservation og book de sæder du vil have, hvis altså de er frie. Du kan også bestille special mad hvis det er nødvendig. Rejser du på Økonomi er det kun den sidste 3die del af flyet du kan se sæder på. Bagage er 23 kilo God fornøjelse. Monkey på Thai er 30kg |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 14/01-2018 20:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
thai airways er meget "dygtige" til at dele bagagen op i henholdsvis bagage OG håndbagage, også når der fx er 900 gr. for meget...så det går selvfølgelig ikke at have lidt for meget i kufferten og lidt mindre i håndbagagen...(også selvom pigen der rejser kun vejer 50 kg ...) det skal da tages ud straks, ellers bliver man ikke chekket ind i cph...meget uhøfligt og provokerende personale der i øvrigt også, ingen service..mage til gamle SAS paveskranke skinker skal man da lede længe efter...direkte fjentlige, måske SAS skulle overveje at fyre deres gamle trætte kællinger...føj..
Mvh,
Nahm |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 15/01-2018 09:58
|
Hej Milex Tak for rettelsen, Det havde jeg ikke set på min billet. @Nahm Når du tjekker ind i Kastrup til Thais maskine er det en blanding af Thai og SAS personale der tjekker dig ind. SAS arbejder i dette tilfælde for Thai og er underlagt deres restriktioner. Er du i tvivl, eller føler dig uretfærdigt behandlet kan du altid bede om at tale med en supervisor. Denne person vil være fra Thai, men jeg ved også at du ikke vil få ret. Jeg tror også at de "kællinger" som du så pænt omtaler personalet er godt trætte af "gamle danske idioter" der ikke fatter en skid af de regler der er opsat. En person er sat til en gennemsnits vægt så om du vejer 50 eller 150 kommer ud på et, måske skulle der indføres vægtregler for passagerer, må lige være noget for Ryan Air. Kim
|
|
|
milex |
Lagt på d. 15/01-2018 15:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Nahm skrev: thai airways er meget "dygtige" til at dele bagagen op i henholdsvis bagage OG håndbagage, også når der fx er 900 gr. for meget...så det går selvfølgelig ikke at have lidt for meget i kufferten og lidt mindre i håndbagagen...(også selvom pigen der rejser kun vejer 50 kg ...) det skal da tages ud straks, ellers bliver man ikke chekket ind i cph...meget uhøfligt og provokerende personale der i øvrigt også, ingen service..mage til gamle SAS paveskranke skinker skal man da lede længe efter...direkte fjentlige, måske SAS skulle overveje at fyre deres gamle trætte kællinger...føj.. Umiddelbart skulle man jo synes det er udtryk for god service at du får tiilbuddet om at flytte overvægten over i håndbagagen - i stedet for at skulle betale for den. Men sådan er der jo så meget. |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 15/01-2018 16:39
|
milex skrev: Nahm skrev: thai airways er meget "dygtige" til at dele bagagen op i henholdsvis bagage OG håndbagage, også når der fx er 900 gr. for meget...så det går selvfølgelig ikke at have lidt for meget i kufferten og lidt mindre i håndbagagen...(også selvom pigen der rejser kun vejer 50 kg ...) det skal da tages ud straks, ellers bliver man ikke chekket ind i cph...meget uhøfligt og provokerende personale der i øvrigt også, ingen service..mage til gamle SAS paveskranke skinker skal man da lede længe efter...direkte fjentlige, måske SAS skulle overveje at fyre deres gamle trætte kællinger...føj.. Umiddelbart skulle man jo synes det er udtryk for god service at du får tiilbuddet om at flytte overvægten over i håndbagagen - i stedet for at skulle betale for den. Men sådan er der jo så meget. --------------------------- Det med kufferten var det mindste, jeg fik en rigtig dårlig behandling før denne episode, nogle af de ansatte virker slemt trætte af deres job desværre. Mvh,
Nahm |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/01-2018 17:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
kro90 skrev: Hej Milex Tak for rettelsen, Det havde jeg ikke set på min billet. @Nahm Når du tjekker ind i Kastrup til Thais maskine er det en blanding af Thai og SAS personale der tjekker dig ind. SAS arbejder i dette tilfælde for Thai og er underlagt deres restriktioner. Er du i tvivl, eller føler dig uretfærdigt behandlet kan du altid bede om at tale med en supervisor. Denne person vil være fra Thai, men jeg ved også at du ikke vil få ret. Jeg tror også at de "kællinger" som du så pænt omtaler personalet er godt trætte af "gamle danske idioter" der ikke fatter en skid af de regler der er opsat. En person er sat til en gennemsnits vægt så om du vejer 50 eller 150 kommer ud på et, måske skulle der indføres vægtregler for passagerer, må lige være noget for Ryan Air. Du lyder som en der er ansat i branchen, siden du forsvarer de gamle sure kællinger, der også kaldes "SAS personale". Deres soulsisters i Thai er af samme overlegne/arrogante/sure slags, ikke overraskende, da de to selskaber lider af samme syge: "Vi er de bedste, kunderne er til for os, så fuck you, og host op med pengene, service kan du kigge meget langt efter".. Du skriver "gamle danske idioter"? Det er sådan set ligegyldigt hvor gamle, unge, idioter eller ej de er, folkene bag skranken er i servicebranchen, så de skal bare lukke røven og levere den service der kræves.. |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 15/01-2018 18:07
|
Hej JohnBKK. Nej jeg er ikke ansat i SAS / Thai eller lufthavnen, men benytter mig af personaletes venlighed. Behandler man folk pænt, og med respekt, hvis du ved hvad det er? bliver man også behandlet pænt. Man kan godt have en dårlig dag, selvom man er ansat i service branchen. Men nu fik nu luft for din galle id ag, så spring bare pillerne over for i dag Kim
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 15/01-2018 18:17
|
kro90 skrev: Hej JohnBKK. Nej jeg er ikke ansat i SAS / Thai eller lufthavnen, men benytter mig af personaletes venlighed. Behandler man folk pænt, og med respekt, hvis du ved hvad det er? bliver man også behandlet pænt. Man kan godt have en dårlig dag, selvom man er ansat i service branchen. Men nu fik nu luft for din galle id ag, så spring bare pillerne over for i dag Jeg har været uheldig at rende ind i personalet på deres dårlige dage flere gange desværre de er altså nogle gamle stride kællinger dem i sas...jeg er selv høflig og arbejder med service, de skulle dælme sendes på et kursus i høflighed de gamle sure madammer...føj hvor er de også magtliderlige..fyr dem dog og ansæt nogle friske yngre modeller. Mvh,
Nahm |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 15/01-2018 18:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
@ Johnbkk, Som du kan sige det Næ, du. De mest rendyrkede arrogante, nedladende og højrøvede af alle er personalet i immigrations kontrollen i "Swampy". Jeg håber virkelig at de får en dårlig løn, og at deres arme er for korte til at klø sig i røven, når behovet opstår. Jeg kan huske sidst jeg havde det store uheld at skulle igennem den mølle. Efter at have rejst 10 timer, fik jeg den store glæde at skulle stå i kø i 90 minutter. Jamen, sådan er det jo bare. Så står der på mit immigrations card, at jeg skal skrive hvor jeg skal bo. Det ved jeg sgu da ikke, jeg rejser uden forlods planer. Så jeg skriver navnet på et hotel hvor jeg førhen har boet. Plejer at virke. Nej, nej. Ikke denne gang. Efter at have stået i kø i 90 minutter, vil skrankepaven have et telefon nummer angivet på mit kort. Wa faen? Nå, mens jeg stod og rodede med mit immigrations card og min blyant sagde han, at jeg bare kunne stille mig bag i køen igen. Der var en rigtig venlig fyr, der lige gav mig 20 sekunder til at skrive et fiktivt tlf nummer på mit card, uden at gå ind i køen foran mig. Kustoden gloede noget på det nummer, men han havde "travlt" og vinkede febrilsk til den næste. Fuck you, fuck you very much. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 15/01-2018 18:42
|
Nahm skrev: Jeg har været uheldig at rende ind i personalet på deres dårlige dage flere gange desværre de er altså nogle gamle stride kællinger dem i sas...jeg er selv høflig og arbejder med service, de skulle dælme sendes på et kursus i høflighed de gamle sure madammer...føj hvor er de også magtliderlige..fyr dem dog og ansæt nogle friske yngre modeller. Sig mig hvad vil du have? Det er altså ikke en luder bar i Patty. Deres alder er irrevant. "madammer" "kællinger". Jeg tager afstand fra disse udtryk. Jo ældre de er, desto mere erfaring har de. Det kan i den aller yderste konsekvens komme dig selv til gode, såfremt der måtte opstå en potentiel nødsituation. Og hvad taler du om, virkelig? Det er pligtopfyldende personale der gør sit bedste på trods af til tider uregerlige og urimelige passagerer, der tror at blot fordi at de har betalt for en economy flybillet er berettiget til VIP service. Jeg er blevet behandlet godt på de flyrejser jeg har foretaget, nå jo, så var der jo rejsen med PIA til Karachi. Men den lader jeg ligge der. Stadig for traumatisk at gå ind på. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/01-2018 19:12
|
Nu er det jo ikke den højere abstrakte videnskab hverken at checke-in som kunde, eller som servicemedarbejder at håndtere den bagatel, hvorfor gør personalet det så svært? Mit bud er at SAS/Thai stadig rent mentalt lever i de gyldne dage, hvor folk ærbødigt stod model til deres højrøvede arrogance, men dengang holdt man bare sin kæft, og lod dem gøre det. Kunderne tillod dem at optræde som de fotomodeller og moviestars ledelsen dengang havde bildt dem ind at de vitterligt var. Den slags "Corporate EGO Inflation" er svær at leve med i krisetider, hvor de oplever at alle og enhver sgu´ da kan arbejde i den industri, og nu om dage er der heller ikke meget glamour og party over det, det var der tidligere kan jeg fortælle.. Hårdt at vågne op til skarp konkurrence i de brølende 2000´ere... |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 15/01-2018 22:36
|
rinpoche skrev: Nahm skrev: Jeg har været uheldig at rende ind i personalet på deres dårlige dage flere gange desværre de er altså nogle gamle stride kællinger dem i sas...jeg er selv høflig og arbejder med service, de skulle dælme sendes på et kursus i høflighed de gamle sure madammer...føj hvor er de også magtliderlige..fyr dem dog og ansæt nogle friske yngre modeller. Sig mig hvad vil du have? Det er altså ikke en luder bar i Patty. Deres alder er irrevant. "madammer" "kællinger". Jeg tager afstand fra disse udtryk. Jo ældre de er, desto mere erfaring har de. Det kan i den aller yderste konsekvens komme dig selv til gode, såfremt der måtte opstå en potentiel nødsituation. Og hvad taler du om, virkelig? Det er pligtopfyldende personale der gør sit bedste på trods af til tider uregerlige og urimelige passagerer, der tror at blot fordi at de har betalt for en economy flybillet er berettiget til VIP service. Jeg er blevet behandlet godt på de flyrejser jeg har foretaget, nå jo, så var der jo rejsen med PIA til Karachi. Men den lader jeg ligge der. Stadig for traumatisk at gå ind på. Hej Rinpoche, undskyld mig meget hvis jeg har trådt dig og dine kollegaer over tæerne... Men jeg har desværre en pointe selvom du ikke kan lide det...jeg er så træt af de gamle slidte trunter i sas, de er arrogante og trætte af deres job, desværre...de er simpelthen udslidte, de skal derfor udskiftes med nye friske piger der udstråler at YES vi elsker vores job, vi vil vores KUNDER der betaler ekstra for at flyve med os...hvis sas ikke snart fatter det - så finder kunderne andre udbydere straks når muligheden er der.... Du behøver ikke at skrive omkring thai ludere i PTY, så højt nivo er sas gamle kællinger ikke på endnu Redigeret af Nahm d. 15/01-2018 22:49 Mvh,
Nahm |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 15/01-2018 23:08
|
@rinpoche Og hvad taler du om, virkelig? Det er pligtopfyldende personale der gør sit bedste på trods af til tider uregerlige og urimelige passagerer, der tror at blot fordi at de har betalt for en economy flybillet er berettiget til VIP service. Der har du måske lidt ret i , det er dog desværre slet ikke min oplevelse, sorry rin, og mine biletter koster max hver gang fra Thailand og retur...ikke noget economy herfra...den må du skyde på andre...jeg har brugt masser af penge på Thai og sas... Mvh, Nahm Redigeret af Nahm d. 15/01-2018 23:13 Mvh,
Nahm |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 16/01-2018 09:09
|
@Nahm: Det er simpel dyrisk misundelse. Gimperne er p!ssed over at du spreder din sæd og gener i Asien, og ikke hos dem, de blåøjede, blonde ariere.. Gi´dem fingeren, med et smil, klart nok! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 16/01-2018 19:50
|
@ Nahm. Nu har SAS jo ikke fløjet til Bkk i de sidste par år, der er mange, især mellemøstlige aktører, der har godt fat i markedet. Og som danskere vælger at rejse med fordi det er billigt. Og så lader de helt og aldeles hånt om den politiske, religiøse, moralske agenda, disse selskaber fremturer med. Thai Airways for mig, mange tak. Og så vil jeg skrupskide på om det koster lidt mere, men det er direkte. Og jeg "kender mine lus på gangen" på den positive måde. Og Johnbkk? Du ekstra polerer helt, helt vildt. Det er bla derfor jeg godt kan lide dig. Jeg vil ikke tage til genmæle, fordi jeg ved at du trods dine horrible udsagn godt ved bedre. Bad day at the office, eh? Shit happens. |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 16/01-2018 20:09
|
rinpoche skrev: @ Nahm. Nu har SAS jo ikke fløjet til Bkk i de sidste par år, der er mange, især mellemøstlige aktører, der har godt fat i markedet. Og som danskere vælger at rejse med fordi det er billigt. Og så lader de helt og aldeles hånt om den politiske, religiøse, moralske agenda, disse selskaber fremturer med. Thai Airways for mig, mange tak. Og så vil jeg skrupskide på om det koster lidt mere, men det er direkte. Og jeg "kender mine lus på gangen" på den positive måde. Og Johnbkk? Du ekstra polerer helt, helt vildt. Det er bla derfor jeg godt kan lide dig. Jeg vil ikke tage til genmæle, fordi jeg ved at du trods dine horrible udsagn godt ved bedre. Bad day at the office, eh? Shit happens. @ rinpoche, sas personalet arbejder jo ved check in, det er desværre nogle gamle magtfulde og magtliderlige møgkællinger...sorry to say..jeg er selv høflig og lever af det, hvordan sas kan have ansat sådanne folk er helt helt ubegribeligt..og der er flere af de gamle madammer der er der på samme tid, tydeligvis også gamle venninder med hinanden, de er useriøse, og uduelige til deres job...de er også bange for hinanden...ingen turde tage MIG -KUNDENS parti selvom kunden har ret..et taber firma er sku hvad sas er. Ingen kundeservice overhovedet, taler grimt til MIG-KUNDEN - og gør som vi siger ellers kommer din kæreste ikke på flyet og får 3 års indrejseforbud....narrøve er de. Redigeret af Nahm d. 16/01-2018 20:17 Mvh,
Nahm |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 16/01-2018 20:50
|
Jeg er ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse. Og du er selvfølgelig berettiget til at lufte din indignation. Hold da kæft, nu lyder jeg som en eller anden konflikt handler.... Jeg synes at du skal indgive en officiel klage, hvis du føler dig forurettet. Og du skal prise dig lykkelig fordi du ikke oplevede et fucking shit hole Karachi, eller for den sags skyld på Phuket. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. mvh |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 16/01-2018 21:00
|
rinpoche skrev: Jeg er ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse. Og du er selvfølgelig berettiget til at lufte din indignation. Hold da kæft, nu lyder jeg som en eller anden konflikt handler.... Jeg synes at du skal indgive en officiel klage, hvis du føler dig forurettet. Og du skal prise dig lykkelig fordi du ikke oplevede et fucking shit hole Karachi, eller for den sags skyld på Phuket. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. mvh @ rin, bliver ved med at benytte Thai og sas da min kæreste selvfølgelig ikke vil flyve med andre end Thai...men jeg er desværre skuffet over personalet i Cph...undskyld, det er 100% ikke møntet på dig, Mvh,
Nahm |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 17/01-2018 08:31
|
Hej Nahm Troede ikke SAS/Thai personalet havde så meget magt, at de kunne give folk indrejse forbud "får 3 års indrejseforbud" til Thailand eller Danmark. Kim
|
|
Spring til debat: |