Se indlæg
Ubon
|
|
B777 |
Lagt på d. 09/06-2010 16:39
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Nogen som ved noget om dette område, har aldrig været på den side af Thailand før. |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 09/06-2010 17:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Steffen er måske manden du skal kigge lidt mod , ihvertfald er her et link til hans hjemmeside http://www.dhtfer.../index.htm Claus |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 09/06-2010 19:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Ja steffen ved rigtig rigtig meget om ubon og også en meget stor del omkring ubon, han laver ture til mange steder ved ubon og også mange andre steder, også er han en dejlig mand at snakke med, B777 er du bo sat i det område eller kommer der på besøg. Jeg kommer selv i ubon hver år fra 1 månede til 3 måneder, alt efter hvor meget tid man har. Ubon.
|
|
|
gg |
Lagt på d. 20/09-2010 09:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Hej Ubon Lynge, hvor i Ubon er du? Jeg er i Ubon ca. 4 gange om året og er ved at bygge hus. Spændende ture i Nord Øst Thailand [url]www.travelisaan.com[/url]
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 18/11-2010 05:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Det ser ud til at jeg skal en tur til Ubon, for første gang, og jeg får også tid til lidt seightseeing. Så er der ikke nogen herinde, som kan fortælle lidt om området!? Hvad er must see i Ubon? |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 19/11-2010 05:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Pas nu på ikke at råbe i munden på hinanden. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/11-2010 08:20
|
Antal indlæg: 3779 |
Payanak skrev: Pas nu på ikke at råbe i munden på hinanden. Der er et meget berømt khmer-tempel, men jeg husker ikke navnet, men det burde være let af finde. Du skal nok læse lidt om templet, før du kommer, da du eller vil overse nogle af detaljerne, som fx hvordan solyset rammer igennem nogle huller. Hilsen, Robert |
|
|
wanthai |
Lagt på d. 04/01-2012 20:45
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Payanak skrev: Det ser ud til at jeg skal en tur til Ubon, for første gang, og jeg får også tid til lidt seightseeing. Så er der ikke nogen herinde, som kan fortælle lidt om området!? Hvad er must see i Ubon? Ja, der er virkelig meget at se på. Både i byen, men også i Provinsen. Prøv dette link http://www.thamma...de=CH_ubon er du til selv at køre, så lej bil hos en butik ved udgangen, de reklamerer ikke med det, men det er en ældre herre på ca. 70 der står for det. Handel lidt med ham, så kan man leje en fornuftig bil til 800,- til 1.000,- ThB forhåbentlig god tur Redigeret af wanthai d. 04/01-2012 20:54 Brønderslev/Ubonratcathani/Khowang
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/01-2012 20:52
|
Antal indlæg: 3779 |
wanthai skrev: Payanak skrev: Det ser ud til at jeg skal en tur til Ubon, for første gang, og jeg får også tid til lidt seightseeing. Så er der ikke nogen herinde, som kan fortælle lidt om området!? Hvad er must see i Ubon? Ja, der er virkelig meget aty se på. Både i byen men også Provinsen. Prøv dette link http://www.thamma...de=CH_ubon forhåbentlig god tur Hej wanthai, Du besvarer altså et indlæg fra 2010 (og vi er i 2012), og jeg er ret sikker på, at Payanak allerede har været der. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
wanthai |
Lagt på d. 04/01-2012 20:59
|
Det er rigtigt Robert, jeg var vist lige lidt søvnig der. Kan forøvrigt anbefale at leje bil hos en udlejer, der har en mindre Souvenirbutik, Der kan man være heldig at handle prisen til mellem 800,- og 1.000,- ThB Brønderslev/Ubonratcathani/Khowang
|
|
|
Mingomango |
Lagt på d. 05/01-2012 00:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Nu Når i har taget tråden op, må i da meget gerne komme med mere input tager til Ubon imorgen! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/01-2012 02:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Robert Kronberg skrev: Payanak skrev: Pas nu på ikke at råbe i munden på hinanden. Der er et meget berømt khmer-tempel, men jeg husker ikke navnet, men det burde være let af finde. Du husker ikke navnet, til gengæld husker du ej heller provinsen |
|
|
wanthai |
Lagt på d. 05/01-2012 13:29
|
rinpoche skrev: Robert Kronberg skrev: Payanak skrev: Pas nu på ikke at råbe i munden på hinanden. Der er et meget berømt khmer-tempel, men jeg husker ikke navnet, men det burde være let af finde. Du husker ikke navnet, til gengæld husker du ej heller provinsen Det skulle vel aldrig være dette: Phimai Historiske Park og dens Khmer templer For så prøv denne link: http://www.thamma...=Amp_Pimai Brønderslev/Ubonratcathani/Khowang
|
|
|
wanthai |
Lagt på d. 05/01-2012 13:30
|
Mingomango skrev: Nu Når i har taget tråden op, må i da meget gerne komme med mere input tager til Ubon imorgen! Hvor i Ubon? Brønderslev/Ubonratcathani/Khowang
|
|
|
Mingomango |
Lagt på d. 05/01-2012 14:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Det er i nærheden af Phalan, men har bil til rådighed i 14 dage, så det skulle være muligt at komme lidt rundt , Så kom gerne med forslag/steder! |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 14/12-2015 22:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
ja er der ingen nye oplevelser i ubon området ? rejser også snart op i det område |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 25/12-2017 11:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Nogen som kender et godt guesthouse i ubon centralt? Er havnet i et homestay langt fra centrum,ikke noget for mig! På forhånd tak. |
|
Spring til debat: |