Se indlæg
 Udskriv debat
Købt fri til kærlighed
Mykland
Sjovt nok at alle de lande du nævner er europæiske, det er jo nok derfor der er lempelige regler for folk der kommer derfra.

Hvilket incitament skulle DK have for at lave lempeligere regler for folk der kommer fra Thailand, Vietnam eller Kina som du nævner, bortset fra du har en kæreste der kommer derfra Smile, hvad så med folk fra USA, Indien, Australien eller sågar Tonga øerne, nej den går sgu ikke du.

Stramningerne blev lavet for at forhindre os i at blive overløbet af muslimer (det er vi så blevet alligevel) og for at forhindre alle deres familiesammenføringer og tvangsægteskaber, og det er DET problem der skal løses, hvordan ved jeg så ikke.

Men at give DF skylden for at i ikke kan få jeres kærester her til landet, det er sgu at skyde forbi målet.

Bjarke85
Hugobørge, okay jeg formulerede mig forkert. Folk fra forskellige nationer så. Ikke befolkningsgrupper i et land. Jeg snakker om man godt kan lave regler for 1 land, uden et andet land skal have samme regler for at komme hertil, og det allerede findes.

Mykland, ja og hvad så at det er europæiske lande ? Er det nu noget med hvilken verdensdel landet ligger i, der er afgørende ? Eller er det hudfarven ? Så er vi da ude i noget HELT forkert.

Jeg pointerede blot at man godt KAN lave regler for enkelt lande omkring hvor stramme kravene er for at komme ind, og at det allerede findes.

Hvilket grundlag man skulle have for at løsne op for asiater.. Tjo altså for det første, så er der aldrig noget ballade med dem, de fylder ikke i vores fængsler, de trækker ikke overskrifter med bander, vold, mord, voldtægter, røverier osv.

De koster stort set ikke samfundet nogle penge, derimod tjener de penge til samfundet, da næsten alle sammen er i arbejde.

Der er cirka 125 arbejdsløse Thailændere i Danmark. 125....... Men der er ca. 7-8000 i landet.

Jeg kan ikke se hvilket grundlag vi har for IKKE at løsne op overfor velintegrerede indvandre grupper. Man skal kun stramme hvis man ser et problem, og da der ikke er nogle problemer med asiater, og de ikke koster samfundet noget, ja så er der ingen grund til den stramme lovgivning.

Mykland
Jamen jeg er da fuldstændig enig i det du skriver, men jeg tror at problemet er, at du tror at DK er en suveræn stat der kan bestemme alt selv, men sådan er virkeligheden jo desværre ikke, vi kan vel knapt nok flytte et vejskilt uden at spørge EU om lov, og med alle de konventioner vi skal overholde mht. FN, så kan man ikke bare lave regler for nogle og andre regler for andre.

Det kalder man jo racisme nu om dage, i hvert fald iflg. FN.

Bjarke85
Mykland skrev:

Jamen jeg er da fuldstændig enig i det du skriver, men jeg tror at problemet er, at du tror at DK er en suveræn stat der kan bestemme alt selv, men sådan er virkeligheden jo desværre ikke, vi kan vel knapt nok flytte et vejskilt uden at spørge EU om lov, og med alle de konventioner vi skal overholde mht. FN, så kan man ikke bare lave regler for nogle og andre regler for andre.

Det kalder man jo racisme nu om dage, i hvert fald iflg. FN.

Jo men er DF ikke imod EU? Vil DF ikke altid lave regler, selvom det strider imod EU og FN og netop snakker om vi er en suveræn stat??

Så hvis DF er så stuerene, hvorfor vil de så ikke løsne op for velintegrerede befolkningsgrupper? Som du lige postulerede før, at de ikke har noget imod.

Nææ, DF er kun for danskere, de er imod alt fremmed desværre.

Desuden ville det overhovedet ikke ses som racisme at man løsnede op for x antal lande eller trodse nogle FN konventioner. Vi snakker jo ikke om asyl, vi snakker om indvandring.

Mykland
Du tror altså at DF har flertal helt alene og kan lave love der strider imod EU og FN, der tror jeg sgu du tildeler dem mere magt end de har.

Bjarke85
Nej jeg taler om hvad de står for og hvad de ikke gør, du postulerede at de intet har imod velintegrerede befolkningsgrupper. Det siger jeg at de har..

Og det siger jeg, fordi de har ikke rejst spørgsmålet om at løsne op for asiater f.eks. Det kunne også være for andre velintegrerede grupper. Men de vil kun stramme og stramme.

Og jeg siger, at DF ofte, meget ofte endda, kommer med forslag der strider imod EU og FN, og når de bliver konfronteret med det, så mener de godt at det kan vi, og at de generelt er imod både EU og tildels FN.

Jeg siger ikke hvad de har mandat til og kan gennemføre. Men de forslår jo ikke noget positivt overfor velintegrerede befolkningsgrupper, det er kun stramninger og også stramninger der strider imod EU og FN..
Redigeret af Bjarke85 d. 23/11-2013 17:56

buick
DF gør hvad de kan for at få de som udnytter systemet ud men desværre har de ikke flertal (endnu) så de er underlagt de andre partier så indtil videre er det bedste de kan gøre at få lavet loven om så det er så svært som muligt for udlændinge at komme hertil
Problemet er jo netop de røde som mener alt skal være ihh så lige uanset det går ud over dem som ikke laver problemerne

Bjarke85
Buick, please læs hvad det er jeg skriver :-)

DF er jo ikke pro velintegrerede udlændinge grupper. De forslår jo intet som løsner op og gør det nemmere for disse grupper. De vil kun stramme, og når det så rammer de her grupper som de angiveligt godt kan lide, så høre man Pia K på TV sige at det er bare synd.

Og jeg er sku ikke rød, jeg vil ikke have horder af muslimer ind over grænsen, fandme nej.. Men kan heller ikke stå inde for et parti, der ikke ønsker min kone her, og gør alt for det skal være besværligt selv for almindelige mennesker.

Thomas72
Selvom det er 15 år siden, Ole Wedel medvirkede i dok. udsendelsen 48 Timer, er han stadigvæk en kendis og har kult status hos nogle.

https://formatfor...lfies-ham/

https://www.tv2lo...aget-af-df

https://formatfor...lketinget/

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Spring til debat: