Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen af alle Jer medlemmer herinde som ved noget om BOI selskab og de regler som man skal følge, med hensyn til work permit/visa og hvis man skal skifte arbejdsplads?
Vil gerne have fat i en som kan kommunikerer med mig privat, da jeg ikke vil udleverer nogen firmaer hernede som er dansk ejet i et offenligt forum.
Reglerne er umiddelbart simple, ment på den måde at din arbejdstilladelse er specifikt knyttet til BOI selskabet.
Ved skift af arbejdsplads, skal ny ansøgning med reference til det nye selskab indsendes.
Proceduren er den samme som første gang du søgte arbejdstilladelse.
Du skal naturligvis sørge for, at dit visum ikke udløber midt i ansøgningsprocessen..
I værste fald skal man søge visum igen inden ny udrejse
Der ligger en god artikel på thai laywers. Com. Den kan jeg huske fordi jeg har send til en anden i arbejdsøjemed for et par måneder siden
Redigeret af sudsakhon d. 07/12-2017 17:10