Se indlæg
 Udskriv debat
madvarer i bagagen
Thaidreamer
hej

er der hold i det med at der er strammet op i reglerne om ovennævnte ?? nogle erfaringer..

plejer selv ha :
pølser , ost , remoulade , et par dåse jule øl , rødvin , sometider andre vakuum pakkede madvarer osv.

handy
[quote]Thaidreamer skrev:

hej

er der hold i det med at der er strammet op i reglerne om ovennævnte ?? nogle erfaringer..

plejer selv ha :
pølser , ost , remoulade , et par dåse jule øl , rødvin , sometider andre vakuum pakkede madvarer osv.[/quote

har ikke hørt det skulle være ændret men ved heller ikke hvor jeg skulle læse det hende kunne også godt tænke mig nogle klare regler på skrift og det burde ambassaden i Dk kunne give skulle du finde noget så lad os andre høre dette også ....det virker jo som om de bare kan udstede bøder hvis de lige har løst ..der må da forelægge nogle klare regler et sted ...god weekend er også altid godt loadet på hjemrejsen efter endt ferie i DK FrownSad
Redigeret af handy d. 01/12-2017 02:59

click

plejer selv ha :
pølser , ost , remoulade , et par dåse jule øl , rødvin , sometider andre vakuum pakkede madvarer osv.[/quote

har ikke hørt det skulle være ændret men ved heller ikke hvor jeg skulle læse det hende kunne også godt tænke mig nogle klare regler på skrift og det burde ambassaden i Dk kunne give skulle du finde noget så lad os andre høre dette også ....det virker jo som om de bare kan udstede bøder hvis de lige har løst ..der må da forelægge nogle klare regler et sted ...god weekend er også altid godt loadet på hjemrejsen efter endt ferie i DK

En bekendt er lige landet i Bangkok med masser af madvarer omkring 20 kg. såsom ost, pølser remulade osv. han havde ingen problemer men i flyveren kører en, skal vi kalde det en reklame i sæde tv hvor thai toldvæsnet fortæller at medbringelse af fersk kød kan give en bøde på op til 50.000 THB men han så ingen toldere da han ankom så måske bare en skræmmekampagne i flyet og som han sagde det var jo kun hans pølser & bacon der kunne give problemer
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

chokprod
har lagt mærke at de sidste mange gange jeg er landet om morgenen med Thai at de scanner tilfældige rejsendes bagage,
den med kød/bacon og pølser er nok lidt tricky vil jeg mene,
har selv remolade, skære/smøreost, div. sauce + bearnaise i pulverform med.,som ikke skulle give nogle problemer.
Er den med 1. L rødvin = 1 L. spiritus stadig gældende ?
Har selv altid en 3. L. boks med fra DK, er godt nok også lidt nervøs hver gang, er det rigtigt det med 10000 - 20000 thb. i bøde ?
for overvægt i spiritus

cesse
Da jeg kom til Chiang mai for 30 dage siden scannede de alle i døren der skulle ud af lufthavnen
Havde 3 flasker og et kilo slik med ingen problemer

click
Er den med 1. L rødvin = 1 L. spiritus stadig gældende ?

Ja
Har selv altid en 3. L. boks med fra DK, er godt nok også lidt nervøs hver gang, er det rigtigt det med 10000 - 20000 thb. i bøde ?
for overvægt i spiritus

Du kan købe Mont Clair overalt i Thailand 5 L & 10 L i lotus 1495 for 10 L jeg bestiller som bragt og køber 5 X 10 L af gangen, fri fragt leveret til døren for 7475 THB betalt på kreditkort med 42 dages rentefrit 8L i makro koster 1199 så hut jeg visker men skal jo betales cash. så Hvorfor slæbe papvin til Thailand med den risiko det forstår jeg ikke jeg havde selv et vinfirma i DK men man kan hurtigt vende sig til Mont Clair den er sku rimelig ok her i huset drikker vi ca 0,7 L hver dag til vores aftensmad.
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

click
cesse skrev
Da jeg kom til Chiang mai for 30 dage siden scannede de alle i døren der skulle ud af lufthavnen

Hvad scannede de for hvis det var for bomber eller narko burde du jo heller ikke have problemer med slik & sprut

Jasper
Jeg har altid et par flasker Fisherman med derud. Dem hælder jeg over i nogle plastik sodavandsflaske. (af vægthensyn og sikkerhed, så de ikke smadres)
Har kufferten fyldt med ost og remoulade og andre danske varer, er scannet flere gange i Sumpen men der er aldrig været optræk til anmærkninger/undersøgelse.Cheers

cesse
click skrev:

cesse skrev

Hvad scannede de for hvis det var for bomber eller narko burde du jo heller ikke have problemer med slik & sprut

Ja jeg forstod det heller ikke de skannede alle der skulle fra lufthavnsbygningen og ud til deres biler taxaer med mere

Thaidreamer
click skrev:

plejer selv ha :

har ikke hørt det skulle være ændret men ved heller ikke hvor jeg skulle læse det hende kunne også godt tænke mig nogle klare regler på skrift og det burde ambassaden i Dk kunne give skulle du finde noget så lad os andre høre dette også ....det virker jo som om de bare kan udstede bøder hvis de lige har løst ..der må da forelægge nogle klare regler et sted ...god weekend er også altid godt loadet på hjemrejsen efter endt ferie i DK

En bekendt er lige landet i Bangkok med masser af madvarer omkring 20 kg. såsom ost, pølser remulade osv. han havde ingen problemer men i flyveren kører en, skal vi kalde det en reklame i sæde tv hvor thai toldvæsnet fortæller at medbringelse af fersk kød kan give en bøde på op til 50.000 THB men han så ingen toldere da han ankom så måske bare en skræmmekampagne i flyet og som han sagde det var jo kun hans pølser & bacon der kunne give problemer

pølserne er vel røgede og vakuumpakkede.. så helt ferske er de vel ik ? bare en tanke

Spring til debat: