Se indlæg
Pattaya look a like
|
|
juj |
Lagt på d. 21/11-2017 21:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
thongsala skrev: milex skrev: Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende. Vi er stadig en del,som stadig rejser-på den ene -eller den anden måde-helt uden,at skade andre. God dag. He he Ja. Jeg tager på en lille skovtur i morgen. Posten kom med nogle kaktusfrø, og nogle interesante trøfler. Så tager på en lille skovtur i morgen. Kender en fin lysning henne i en nærliggende skov. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/11-2017 02:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
juj skrev: thongsala skrev: milex skrev: Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende. Vi er stadig en del,som stadig rejser-på den ene -eller den anden måde-helt uden,at skade andre. God dag. He he Ja. Jeg tager på en lille skovtur i morgen. Posten kom med nogle kaktusfrø, og nogle interesante trøfler. Så tager på en lille skovtur i morgen. Kender en fin lysning henne i en nærliggende skov. God tur Juj, disse dejlige nøddesmagende trøfler plejer at trække godt i smilebåndet Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/11-2017 04:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Så foretrækker jeg et skud morfin hver fjerde time. Sidder lige nu og venter på sygeplejersken kommer og give mig en injektion. Giver lækker fornemmelse i nakken, herefter et sus i hovedet og sukken og total afslapning. |
|
|
juj |
Lagt på d. 22/11-2017 10:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Tak GAMBIT. Det skal nok blive sjovt, og perfekt vejr 22 grader og sol svag vind. Desværre ingen drivende skyer på himlen, det det bedste rent visuelt. Puha Van. Jeg hader at være på morfin. Kan værken skide eller pisse på det stads. God bedring. |
|
|
ThaiJens2 |
Lagt på d. 22/11-2017 16:54
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Ej for den da. Sikke noget forfærdeligt noget. :/ |
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/11-2017 08:51
|
juj skrev: Tak GAMBIT. Det skal nok blive sjovt, og perfekt vejr 22 grader og sol svag vind. Desværre ingen drivende skyer på himlen, det det bedste rent visuelt. Puha Van. Jeg hader at være på morfin. Kan værken skide eller pisse på det stads. God bedring. Takker - er også lidt forsigtig med det stads. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/11-2017 08:55
|
Har været syg det meste af tiden siden jeg flyttede herud i sommers, overvejer da også om jeg kan være i thailand grundet bakterierne herude. |
|
|
milex |
Lagt på d. 23/11-2017 09:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
vandango skrev: Har været syg det meste af tiden siden jeg flyttede herud i sommers, overvejer da også om jeg kan være i thailand grundet bakterierne herude. Avav . det lyder træls - go' bedring!. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 23/11-2017 18:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
vandango skrev: Har været syg det meste af tiden siden jeg flyttede herud i sommers, overvejer da også om jeg kan være i thailand grundet bakterierne herude. Har du overvejet om nogen er i færd med at forgifte dig? Nul, ingen joke, man har hørt om det før.. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 23/11-2017 19:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
Bilen er jo i hus for Puttehønen...nu giver det hele mening :-)
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/11-2017 19:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Hahaha. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
vandango |
Lagt på d. 25/11-2017 08:32
|
Har forlængst skaffet mig af med puttehønen, hun var en kæmpe fuser. Nej nej det er sgutte forgiftninger. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 25/11-2017 13:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
var også hele tiden syg de første par år da jeg flyttede her ud div influenzaer og mave problemmer og stress...men med tiden blev det bedre og lægen rådet mig til at rykke ud af bangkok så der kunne komme lidt ro på og det hjælp så på det hele...så nu er vel jeg syg som alle andre et par gange om året eller slet ikke...og går nogle lange ture på stranden og og ellers spiser noget god mad....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
Spring til debat: |