Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya look a like
juj
kimsonic skrev:

i keder jer rigtigt her op til højsæsonen hvad..eller har i allerede været nede og købe en stor magicmushroom shake nede på stranden? man får bare ikke sovet har jeg hørt måske en rigtig god ide til en lille nytårskur på forskud ?!!Violin

Man sover skam udmærket selv om man har fornøjet sig selv med et trip. Sun baby

For at holde sig vågen er det Speed eller amfetamin der skal til. Men det skal man holde sig langt fra, det noget giftigt stads. Og ren kemi.Sad

Nej vi keder os skam ikke, og lader ikke op til nogen høj sæson. Hader højsæsonen, og alle de forbandede turister.

Vi har bare erkendt, som de fornuftige menesker vi nu engang er. At hvis man ikke selv skal blive ramplende gal, som den øvrige verden. Så det nødvendig med noget magisk terapi.

Købte forøvrigt for nogle år tilbage magicmushroom shake på en strand på Koh Samui. Af noget så sjældent som et par rigtig fornuftige Thai gutter.Yo baby

kimsonic
det er rigtigt nok lige der! dog var der lukket lidt ned der sidste år ..politiet holder jo også jævnligt razziaer på samui nu. ikke som førhen hvor de gik hjem efter frokost..dog er det stadig direkte i lommen på dem pengene går.så man får ingen kvittering ..

GAMBIT
Vi har bare erkendt, som de fornuftige menesker vi nu engang er. At hvis man ikke selv skal blive ramplende gal, som den øvrige verden. Så det nødvendig med noget magisk terapi.

Helt enig - snart tid til en ordentlig dosis "EGO DEATH" til mig så man kan få clearet frontruden!

Købte forøvrigt for nogle år tilbage magicmushroom shake på en strand på Koh Samui. Af noget så sjældent som et par rigtig fornuftige Thai gutter.Yo baby

Købte du shake oppe i en hytte som ligger på en bjerside?

Hvis ja, så kan jeg sige at den Troldhytte kender jeg godt - den ligger oppe på et lille bjerg nede fra stranden - Tilbage i 2007 sad jeg dér en stjerneklar aften og bestilte mig en ordentligt trylledrik - Mens jeg ventede på virkningen jeg langs rækværket på bambus gulvet hvor der også sad nogle ældre Thai - jeg vil gætte på de var lokale fiskere. Mens jeg sad der, i nærheden af dem - lidt væk fra de andre backpackers lidt højmældte på trip, sendte fikserne jointen over til mig. Måske var den trylle drik ved at virke men jeg følte pludselig at stjernerne var lige over min isse - som om at mit hovede var tæt på himlens loft.

Mens jeg sad dér og blev mere og mere et med universet og interigerede med fiskerne telepatisk så jeg en backpacker der så noget betynget og alene ud selvom han sad i midten af en flok jævnaldrende i start 20´erne. Jeg kunne mærke at han havde brug for at få ændret kursen i det trip han var på vej ned i så jeg rejste mig fra min skræder stiling, nikkede adjø til fiskerne som nikkede anerkendene igen og gik målrettet hen til personen som så noget forvirret og skræmt ud. Jeg satte mig ved siden af ham, lagde en hånd på hans skulder og pegede op på stjernerne uden at sige et ord. Jeg kunne mærke at roen sænkede sig ham og hans indre lys begyndte at stråle igen - efter noget tid og jeg var sikret at jeg havde beroliget ham med at universet var hans ven og han intet havde at frygte så rejste jeg mig, stadig uden at sige et ord til ham og gik ned af trappen, væk fra hytten og ned på stranden - Jeg indrømmer gerne at jeg nok har set totalt cliché ud med hvide afslappede hør bukser og hvid hør trøje mens jeg gik langs vandet og sugede universet ind i mine lunger, krop og sjæl.

Jeg er slet ikke kristen - men jeg må indrømme.... Jeg følte mig som Jesus! i hverfald en person med intet andet end godhed i sig og med en meget dyb forståelse af naturen, havets vejrtrækning og palmernes visken.

Jeg gik ikke langt før jeg kunne fornemme at nogen fulgte efter mig... Da jeg vendte mig om var jeg blevet fulgt af personen fra troldhytten som jeg havde "healet" - Uden et ord - for det var åbenbart en meget vigtig faktor i mit trip at ord var unødvændige når man kunne kommunikkere telepatisk - uden ord kiggede jeg på ham og spurgte telepatisk hvorfor han fulgte mig - Nu svarede han det noget som gjorde det hele virkelig flippet - han svarede: "jeg føler jeg er nød til at være i nærheden af dig fordi jeg får det godt af at være i nærheden af dig - Du er ligesom JESUS!

Det var da et gyldigt svar tænkte jeg, og jeg vendte mig om og gik videre ned af stranden med accept af at han gerne måtte følge mig.

Solen var ved at stå op ikke længe efter og jeg gik tilbage til min hytte nede ved stranden i Had Rin - Her sad mine 2 medrejsende med hver deres thai pige fangst. jeg lagde mig i køjen og gabte dybt og inderligt og var lykkelig over den rene oplevelse jeg havde haft. Jeg faldt i søvn i køjen og sov en god søvn indtil middag.

Her vågnede jeg og lovede min ven at jeg ville tage ham med en tur op i samme trolhytte og gentage successen samme aften.

Det blev ikke en succes men en noget semi skizo oplevelse af hvor jeg jeg sloges internt med mig selv om at jeg nok skulle blive normal igen - og straks en anden stemme der incisterede på jeg var ved at miste forstanden, men det er en helt anden histore - Long story short så kom jeg langsom til mig selv på ved en vandkant et sted på øen og svor til at man ikke skal trippe 2 dage i træk Big eyes
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

GAMBIT
Rettelse: Det var på koh phangan og ikke Koh Samui Smile
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
Uha, en gang paranoia, hva´ba ´?

Minder lidt om dengang jeg som ung knejt i NV Jylland røg en gang sort galar og derefter gik i biffen og så Django (Franco Nero) komme slæbende med sin kiste, jeg er aldrig blevet den samme fra før den oplevelse..

Frown

juj
GAMBIT skrev:

Helt enig - snart tid til en ordentlig dosis "EGO DEATH" til mig så man kan få clearet frontruden!

Købte du shake oppe i en hytte som ligger på en bjerside?

Hvis ja, så kan jeg sige at den Troldhytte kender jeg godt - den ligger oppe på et lille bjerg nede fra stranden - Tilbage i 2007 sad jeg dér en stjerneklar aften og bestilte mig en ordentligt trylledrik - Mens jeg ventede på virkningen jeg langs rækværket på bambus gulvet hvor der også sad nogle ældre Thai - jeg vil gætte på de var lokale fiskere. Mens jeg sad der, i nærheden af dem - lidt væk fra de andre backpackers lidt højmældte på trip, sendte fikserne jointen over til mig. Måske var den trylle drik ved at virke men jeg følte pludselig at stjernerne var lige over min isse - som om at mit hovede var tæt på himlens loft.

Mens jeg sad dér og blev mere og mere et med universet og interigerede med fiskerne telepatisk så jeg en backpacker der så noget betynget og alene ud selvom han sad i midten af en flok jævnaldrende i start 20´erne. Jeg kunne mærke at han havde brug for at få ændret kursen i det trip han var på vej ned i så jeg rejste mig fra min skræder stiling, nikkede adjø til fiskerne som nikkede anerkendene igen og gik målrettet hen til personen som så noget forvirret og skræmt ud. Jeg satte mig ved siden af ham, lagde en hånd på hans skulder og pegede op på stjernerne uden at sige et ord. Jeg kunne mærke at roen sænkede sig ham og hans indre lys begyndte at stråle igen - efter noget tid og jeg var sikret at jeg havde beroliget ham med at universet var hans ven og han intet havde at frygte så rejste jeg mig, stadig uden at sige et ord til ham og gik ned af trappen, væk fra hytten og ned på stranden - Jeg indrømmer gerne at jeg nok har set totalt cliché ud med hvide afslappede hør bukser og hvid hør trøje mens jeg gik langs vandet og sugede universet ind i mine lunger, krop og sjæl.

Jeg er slet ikke kristen - men jeg må indrømme.... Jeg følte mig som Jesus! i hverfald en person med intet andet end godhed i sig og med en meget dyb forståelse af naturen, havets vejrtrækning og palmernes visken.

Jeg gik ikke langt før jeg kunne fornemme at nogen fulgte efter mig... Da jeg vendte mig om var jeg blevet fulgt af personen fra troldhytten som jeg havde "healet" - Uden et ord - for det var åbenbart en meget vigtig faktor i mit trip at ord var unødvændige når man kunne kommunikkere telepatisk - uden ord kiggede jeg på ham og spurgte telepatisk hvorfor han fulgte mig - Nu svarede han det noget som gjorde det hele virkelig flippet - han svarede: "jeg føler jeg er nød til at være i nærheden af dig fordi jeg får det godt af at være i nærheden af dig - Du er ligesom JESUS!

Det var da et gyldigt svar tænkte jeg, og jeg vendte mig om og gik videre ned af stranden med accept af at han gerne måtte følge mig.

Solen var ved at stå op ikke længe efter og jeg gik tilbage til min hytte nede ved stranden i Had Rin - Her sad mine 2 medrejsende med hver deres thai pige fangst. jeg lagde mig i køjen og gabte dybt og inderligt og var lykkelig over den rene oplevelse jeg havde haft. Jeg faldt i søvn i køjen og sov en god søvn indtil middag.

Her vågnede jeg og lovede min ven at jeg ville tage ham med en tur op i samme trolhytte og gentage successen samme aften.

Det blev ikke en succes men en noget semi skizo oplevelse af hvor jeg jeg sloges internt med mig selv om at jeg nok skulle blive normal igen - og straks en anden stemme der incisterede på jeg var ved at miste forstanden, men det er en helt anden histore - Long story short så kom jeg langsom til mig selv på ved en vandkant et sted på øen og svor til at man ikke skal trippe 2 dage i træk Big eyes

Åhh ja at være et med universet følelsen på et trip er fedt.

Det mærkede jeg da jeg sejlede fra Sri Lanka på min sejlbåd, ene mand. Kursen sat på Phuket. Jeg havde købt nogle svampe som jeg tørrede og tog med som proviant.

En nat med en svag vind, og helt stille hav, besluttede jeg mig for at tage et trip. Slukkede alt lys om bord, og hev forsejlet ned. Arangerede hynder og puder på for dækket så jeg rigtig kunne nyde stjernerne og mælkevejens lysende bånd på himlen. Med 100% nattesyn er det et fantastisk skue, når man er langt væk fra byernes lys forurening. Selv uden at være på svampe.

Den nat var der også Morild i havet så når en flyvefisk sprang op af vandet kunne man se morilden blive trukket hen over himmelbuen. + kølvandet lyste og blinkede af morild. Fantastisk syn.

Det blev det bedste trip jeg har oplevet. Følelsen af at rejse gennem universet i tid og rum er ubeskrivelig. Ingen måne så kun mørke og stjerner over og under mig(morild) Mødte mange interessante væsner og skabninger på min rejse gennem rummet den nat.Big eyes

Ps Jeg var langt fra sejlruterne så et lille trip var helt ufarligt.

thongsala
Har haft oplevelser af samme art, på LSD.Har dog aldrig prøvet de vilde mushrooms.
LSD kan give telepatiske evner,så hvorfor snakke,når man kan telepatere ?
Forstår hele historien fra Troldebjerget.
Godt,at få clearet frontruden
Fedt indlæg,tak.

sudsakhon
Fed beskrivelse, juj. Jeg har hele mit liv fulgt de drømme jeg har haft og faktisk opnået det også..
Men lige sådan en tur, du beskriver har jeg tit tænkt på, men har den til gode.
Den stemning på dækket kunne jeg godt misunde dig..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
JohnBKK
Fantastiske kosmiske rejsende her på stedet, fornemt!

Jeg forlod det kemiske og planterne da jeg læste bogen "Far Journeys" af Robert A. Monroe og gik derefter igang med at bruge HemiSync - https://hemi-sync... - og så blev der sat turbo på de astrale rejser, også kaldet UAK - Uj´a´krop oplevelser.

Kan varmt anbefales.. også til Pattaya rejsende, måske især til dem?

Tuttelu Tralla

milex
Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende.

JohnBKK
Set ud fra en snæver jordisk timelig betragtning er vi vel bindegale, men kigger man uj´i kosmos og evigheden er vi nok alligevel godt udrustede til de udfordringer der venter når vi forlader dette eksistensplan.

Den værste skræk for moderne mennesker er forfald, alderdom og død, men det kan snildt kureres ved lidt "rejser" og efterfølgende selvindsigt..

- samt aftenlæsning af Bardo Thodol.

Sleeping good

juj
JohnBKK skrev:

Set ud fra en snæver jordisk timelig betragtning er vi vel bindegale, men kigger man uj´i kosmos og evigheden er vi nok alligevel godt udrustede til de udfordringer der venter når vi forlader dette eksistensplan.

Den værste skræk for moderne mennesker er forfald, alderdom og død, men det kan snildt kureres ved lidt "rejser" og efterfølgende selvindsigt..

Sleeping good

Jeps man har fundet ud af det hjælper kræft patienter i USA at få et lille trip, hvis de lider af døds angst.

Læste en artikel på Videnskab.dk at de også havde lavet forsøg med at give det til misbrugere der blev ved med at få tilbagefald. Det hjalp dem til ikke at falde i igen.

Det får altså bare nogle ting til at falde på plads inde i ens hoved. Og giver en en dybere forståelse af tingene, at bruge en smule svampe.

Den bog må jeg have fat i JohnBkk

GAMBIT
Åhh ja at være et med universet følelsen på et trip er fedt.

Det mærkede jeg da jeg sejlede fra Sri Lanka på min sejlbåd, ene mand. Kursen sat på Phuket. Jeg havde købt nogle svampe som jeg tørrede og tog med som proviant.

En nat med en svag vind, og helt stille hav, besluttede jeg mig for at tage et trip. Slukkede alt lys om bord, og hev forsejlet ned. Arangerede hynder og puder på for dækket så jeg rigtig kunne nyde stjernerne og mælkevejens lysende bånd på himlen. Med 100% nattesyn er det et fantastisk skue, når man er langt væk fra byernes lys forurening. Selv uden at være på svampe.

Den nat var der også Morild i havet så når en flyvefisk sprang op af vandet kunne man se morilden blive trukket hen over himmelbuen. + kølvandet lyste og blinkede af morild. Fantastisk syn.

Det blev det bedste trip jeg har oplevet. Følelsen af at rejse gennem universet i tid og rum er ubeskrivelig. Ingen måne så kun mørke og stjerner over og under mig(morild) Mødte mange interessante væsner og skabninger på min rejse gennem rummet den nat.Big eyes

Ps Jeg var langt fra sejlruterne så et lille trip var helt ufarligt.

Det lyder helt fantastisk og fredfyldt JUJ, - Det er snart ikke mange steder man kan være helt alene i mørket uden forstyrrelser og lysforurening! Og fedt at få indblik i en fælles glæde i bevidsthedsudvidelse og sjælerejser.

Det med at ligge på trip og kigge på stjerner har jeg også prøvet, en kold vinter nat på en høj, sammen med en god ven. Vi havde hver indtaget 6 Hawaiian Baby Woodrose frø som indeholder LSA som er den naturlige form for LSD. Dér lå vi, 21 år gamle "voksne" klædt som små børn i store varme flyverdragter - ved siden af hinanden med kolde næstetipper rettet mod dette dybe og altomslugende Rum.

Det var stjerneklart og vi lå der i hvad der føltes som en evighed og så stjernerne dale i slowmotion og trække lange striber efter sig. Efter øjet var vendet til mørket kunne vi se mange flere små stjerneformationer der lå bag de mere "almindeligt synelige" stjerner - Der kom enormt meget visuel dybte på stjernhimlen og jeg husker vi begge var dybt bevægede og fascinerede af at kunne fornemme rummet i 3D. Til tider virkede det på mig som om at placeringsforholdet mellem mig og himlen var blevet vendt om, så det var mig der svævede over rummet og kiggede néd på DÈT og stjernerne vimsede i symetri og så ud som at det var lysende fakler der blev båret igennem en jungle.. altså at jeg kiggede ned på en bælg mørk jungle og stjernerne bevægede sig i en form for symetri, så ud som fakler båret af mænd i den mørke jungle........

da visualliseringen gik på sit højeste blev himlen mere forvrenget som i et vortex hvor stjernerne blev en en stor hvirvel på himlen, stadig med haleslør efter sig - Det så helt fantastisk ud! Kan huske hvordan smilebåndet trak helt stramt som om man blev smækket afsted med 400 km i timen og så samtidig se alt i slowmotion - Jeg havde et kæmpe sug i maven som om at jeg faldt ned mod rummet, som om at tyngdekraften ikke holdt fast i mig..

Har fundet et ret nøjagtigt visuelt eksempel her:

https://www.youtu...RNYm7oEz04

Alt i alt en meget behagelig og flot visuel oplevelse på de små blomster frø Smile Det gode ved LSA er at man formår at føre samtale og beskrive og iagtage sit trip mens man er i det.

Nå men gad vide hvad Webbi siger til at hans portal er blevet til en trip-portal ?Hehe-guy
- Eldridge Cleaver

GAMBIT
thongsala skrev:

Har haft oplevelser af samme art, på LSD.Har dog aldrig prøvet de vilde mushrooms.
LSD kan give telepatiske evner,så hvorfor snakke,når man kan telepatere ?
Forstår hele historien fra Troldebjerget.
Godt,at få clearet frontruden
Fedt indlæg,tak.

Tak, det det glæder mig du kunne li´min fortælling.

Er helt enig mht telepati - har haft telepatiske oplevelser flere gange og det er lige fantastisk hver gang. Det bekræfter mig bare i at der er noget rigtigt i at tage substanser der skærper de evner som samfundet/Babylon kvæler med slaveri, støj og illusioner.
Redigeret af GAMBIT d. 19/11-2017 01:24
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
juj skrev:

JohnBKK skrev:

Sleeping good

Jeps man har fundet ud af det hjælper kræft patienter i USA at få et lille trip, hvis de lider af døds angst.

Læste en artikel på Videnskab.dk at de også havde lavet forsøg med at give det til misbrugere der blev ved med at få tilbagefald. Det hjalp dem til ikke at falde i igen.

Det får altså bare nogle ting til at falde på plads inde i ens hoved. Og giver en en dybere forståelse af tingene, at bruge en smule svampe.

Den bog må jeg have fat i JohnBkk

http://borgen.dk/...oduct=3228

"Den Tibetanske Dødebog, Bar-do Thos-sgrol, esoterisk tekst i tibetansk buddhisme. Den Tibetanske Dødebog giver bl.a. anvisninger på, hvorledes et menneske kan opnå frelse, mens det befinder sig i bardo, en mellemtilstand som fx tilstanden mellem død og påfølgende genfødsel. Skriftet opnåede i 1900-t. popularitet i Vesten, både blandt jungianere og i 1960'ernes psykedeliske bevægelse, og udkom på dansk i 1972.

Den Tibetanske Dødebog er if. traditionen forfattet af Padmasambhava i 700-t.; han skal derpå have skjult teksten, som siden blev fundet af lamaen Karma Lingpa i 1300-t. Teksten er således en terma, en skattetekst."

juj
Gambit: Nå men gad vide hvad Webbi siger til at hans portal er blevet til en trip-portal ?Hehe-guy

Vi skriver jo bare om de svampe drikke man kan købe på Samui, samt rejse beskrivelser i Thailand, og ikke mindst min rejse beskrivelse til Phuket. på min sejlbåd. Tog iøvrigt 4 1/2 måned at krydse det indiske ocean. Skøn tur i mod vind og uden motor.

Lidt nyttige oplysninger hvis der er nogle der skulle få lyst til at nappe en magisk drink et sted der ude.

Som uerfaren skal man ikke gøre det alene. Man skal have en med der kan guide en gennem hvis man skulle få et bad trip. Og man skal ikke tage en fuld dosis med det samme det tager lidt tid før det virker 1 eller 2 timer skal der regnes med. Det er en overvældende oplevelse de første gange.

Og ikke mindst humøret skal være godt, ingen negative tanker der kan udløse et dårligt trip.

milex
Efter alle disse anprisninger/anbefalinger tillader jeg mig at komme med mine erfaringer med sådanne stoffer.

Ikke personligt men som pårørende.

Havde en nevø der også lystigt eksperimenterede.

Under et trip eller måske eftervirkninger af samme, mente han åbenbart at krop og tanker skulle sendes til himmels. Så han åbnede lågen til et stort kørende brændefyr og krøb ind - syntes formodentligt det blev lidt for varmt og bakkede ud igen.

Forældrene fandt ham hurtig som en brændende fakkel - han overlevede et par dage.

Vi begravede den unge mand kort efter.

Og det er ikke løgn.

click

R.I.P. Men hvorfor begrave ham havde det ikke været nemmere at brænde (kremere) ham
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

milex
click skrev:

R.I.P. Men hvorfor begrave ham havde det ikke været nemmere at brænde (kremere) ham

Det var da en skarp iagttagelse.

Har jeg faktisk aldrig selv tænkt på.

Hans sidste ønske blev jo ikke fulgt.

Vil prøve at bore lidt i det næste gang jeg ser hans forældre.

thongsala
milex skrev:

Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende.

Vi er stadig en del,som stadig rejser-på den ene -eller den anden måde-helt uden,at skade andre.
God dag. Smile

Spring til debat: