Se indlæg
Pattaya look a like
|
|
energy |
Lagt på d. 03/11-2017 17:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
https://www.bt.dk...en-tog-dem Philippinerne men kunne lige så godt være Thailand/Pattaya. Håber svinet bliver buret inde resten af sin tid. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 03/11-2017 17:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
17 år? Burde egentlig ikke være et problem, der må være mere i den historie, de gik jo selv med, tøserne.. Min første sex oplevelse var med en dejlig pige på 14 år, jeg var 15, fy-føj en gris, ikke? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/11-2017 11:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jeg var 35 første gang, Min mor havde lige lukket mig ud af kælderen, og min søster bukkede sig ned for at rydde op efter alle min Mekong flasker og smøgerne. Det var da sødt, så jeg syntes jeg ville gøre noget til gengæld. Eller var det min bror? Det husker jeg ikke præcist. I hvert fald sagde min søster/bror bagefter: Jamen, det er da fint at du kan ejakulere, og nu går du blot tilbage i kælderen. Faneme en god familie. Jeg kan godt lide at bo her i kælderen. Der er godt nok intet lys, men det behøver jeg heller ikke. Det er godt for min teint, det siger mor også altid. Hun er altid så omsorgsfuld. Sidste gang jeg fik mad, havde hun gudødeme leveret det på en side af et avis papir. Og det var endda rå lever fra en trikin infesteret selvdød rotte. Mummy, I love you. Mor siger, at jeg kan komme ud igen ved årtusind skiftet. Det bliver fedt. Imens hygger jeg mig ved at tælle næsehår, det synes jeg er meget udfordrende, og samtidig opbyggeligt. Det får jeg meget tid til at gå med. Problemet er dog lidt det, at jeg kun har 10 fingre, og måske lidt flere næsehår. Så det bliver ofte en ommer. Men så kan jeg blot starte igen forfra. The joy never ends. Mor siger, at hun vil gøre noget specielt for mig, nu da jeg fylder 80, hun vil købe et stearin lys til mig, og så kan jeg blot løbe den varm. Altså, hvad mere kan man forlange? Med fare for gentagelse: Mommy, I love you. Min kælder er rar, her er koldt og fugtigt med masser af rotter at underholde sig med. De er sgu søde, nogle gange fletter jeg deres haler sammen, blot for sjov. Det kan de godt lide og viser deres anerkendelse ved at bide mig. All in good fun. Yes, vi er kammerater her, du. Jeg keder mig aldrig. Der er også snegle her, jeg kan godt nok ikke se dem, men jeg kan høre dem krybe afsted. De er sgu også okay. Nogle gange laver jeg snegle væddeløb, og det er så fedt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvem der vinder, men bare den lyd de laver, når de ræser derud ad er så fedt. For 44 år siden havde jeg ondt i maven, jeg havde fået noget yoghurt fra 1923, det var ellers en god årgang, men den satte sig lidt i maven. Mor var der som et søm og administrerede salmiak spiritus. Det hjalp med det samme. Hvad skal jeg sige, igen? Good mom. Nå, her i min dybe, kolde, trange, fugtige og rotte infesterede kælder er jeg glad for at give et lille pip ud til omverdenen. Pip, det er altid det jeg hører fra rotterne, når de får flettet deres haler. Helt og aldeles utaknemmelige. Ha` en god dag. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 05/11-2017 12:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
shit! den tjald vil jeg også gerne prøve
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
Narin |
Lagt på d. 05/11-2017 13:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 90 |
energy skrev: https://www.bt.dk...en-tog-dem Philippinerne men kunne lige så godt være Thailand/Pattaya. Håber svinet bliver buret inde resten af sin tid. Hvis en voksen ikke må være sammen med en mindreårig under 18 år uden opsyn, med mindre det er familie. Så er det da godt nok vanskeligt at opholde sig på filippinerne, hvad med hushjælp, naboens datter osv. ? Og hvordan administrerer de sådan en lov? |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/11-2017 14:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
@Narin Jeg tror ikke at de på Fillippinerne går så intensivt op i hvordan love administreres eller om de overhovedet overholdes. -Mest går det ud på at anvende loven og administrationen til at positionere sig selv og sin økonomi, således at begge dele altid vil være personligt gavnligt. Man kunne dog tænke, at "Jørgen Leth-løsningen" ville være brugbar. Han beskrev at det var hans ret at duske husholderskens 17-årgige datter, mens der blev støvet af i stuen.. Havde vores ven fra artiklen haft penge, var det nok ikke kommet så vidt.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 05/11-2017 14:12
|
Det var kokkens datter.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 05/11-2017 14:13
|
Det er svampesæson i DK.. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 05/11-2017 14:53
|
god idé, måske jeg kan finde en spids nøgenhat A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/11-2017 15:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Kokkens datter? Ok, så får man frokost bagefter, men må selv støvsuge.. Fair nok. Det er stadig en win/win |
|
|
juj |
Lagt på d. 06/11-2017 10:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Dem dyrker man da selv. Det meget nemmere frem for at vade, sikkert forgæves rundt. Der kan købes kit på nettet hvor der bare skal tilsættes vand, så myldre de små lækkerbikser frem. Det gøres indendørs, og optimalt ved 24 grader. Under 18 grader dør de, det samme over 28. Kit kan købes på nettet sammen med dyrknings vejledning. Følger du den kan du høste flere gange af det samme kit. Magic Mushrooms er det du skal søge på. Husk på der skal gå 2-3 uger mellem hvert trip, ellers mister de virkningen. Jeg er dog gået over til dyrke de magiske kaktus i stedet for. Kan bedre lide smagen af blomsterknopperne. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/11-2017 11:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Jeg er dog gået over til dyrke de magiske kaktus i stedet for. Kan bedre lide smagen af blomsterknopperne.Hehe-guy Puha jeg synes nu ikke det smagte bedre med 500 gram tørret San Pedro kaktus end en lille håndfuld syller. Men den noget bæske aloe vera x70 smag gjorde op for det i virkningen Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 06/11-2017 12:21
|
Ret syret tråd denne her, får helt lyst til at læse Huxley, Carlos Castaneda, Hunter S. og TinTin igen! |
|
|
juj |
Lagt på d. 06/11-2017 21:02
|
GAMBIT skrev: Jeg er dog gået over til dyrke de magiske kaktus i stedet for. Kan bedre lide smagen af blomsterknopperne.Hehe-guy Puha jeg synes nu ikke det smagte bedre med 500 gram tørret San Pedro kaktus end en lille håndfuld syller. Men den noget bæske aloe vera x70 smag gjorde op for det i virkningen Ja skrækkelig smag. Det gider jeg ikke så jeg er begyndt på at dyrke Peyote catus. Har jo det perfekte klima og plads til det. 2-3 små blomster knopper og den er hjemme. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 06/11-2017 22:26
|
giv den op for kaktus eksperterne...
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/11-2017 23:24
|
juj skrev: GAMBIT skrev: Jeg er dog gået over til dyrke de magiske kaktus i stedet for. Kan bedre lide smagen af blomsterknopperne.Hehe-guy Puha jeg synes nu ikke det smagte bedre med 500 gram tørret San Pedro kaktus end en lille håndfuld syller. Men den noget bæske aloe vera x70 smag gjorde op for det i virkningen Ja skrækkelig smag. Det gider jeg ikke så jeg er begyndt på at dyrke Peyote catus. Har jo det perfekte klima og plads til det. 2-3 små blomster knopper og den er hjemme. Det lyder som en god gartner hobby juj - er meget misundelig! Overvejer kraftigt et growkit så snart jeg er tilbage fra ferie. Tid til at nulstille sjælen for BS Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/11-2017 23:35
|
Faktisk er det kaktussen der er experten Vi er bare passagerer. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 07/11-2017 05:36
|
mægtigt
|
|
|
juj |
Lagt på d. 07/11-2017 21:33
|
GAMBIT skrev: juj skrev: GAMBIT skrev: Jeg er dog gået over til dyrke de magiske kaktus i stedet for. Kan bedre lide smagen af blomsterknopperne.Hehe-guy Puha jeg synes nu ikke det smagte bedre med 500 gram tørret San Pedro kaktus end en lille håndfuld syller. Men den noget bæske aloe vera x70 smag gjorde op for det i virkningen Ja tiden skal jo gå med noget. Så nyttigt urte, og medicin bed er et must. Og skønt der ikke er nogen regering her der blander sig i hvad man dyrker i sin have. Ja skrækkelig smag. Det gider jeg ikke så jeg er begyndt på at dyrke Peyote catus. Har jo det perfekte klima og plads til det. 2-3 små blomster knopper og den er hjemme. Det lyder som en god gartner hobby juj - er meget misundelig! Overvejer kraftigt et growkit så snart jeg er tilbage fra ferie. Tid til at nulstille sjælen for BS Ja tiden skal jo gå med noget. Så har hevet den gamle hobby frem med lægende urter. Og botanikken der høre til. Det giver en masse sjove og skæve oplevelser. Kan slet ikke undvære det hvis jeg skal opretholde en meneskelig facade i denne su realistiske verden. |
|
|
kimsonic |
Lagt på d. 12/11-2017 19:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
i keder jer rigtigt her op til højsæsonen hvad..eller har i allerede været nede og købe en stor magicmushroom shake nede på stranden? man får bare ikke sovet har jeg hørt måske en rigtig god ide til en lille nytårskur på forskud ?!! |
|
Spring til debat: |