Se indlæg
Rohingya
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 10/10-2017 10:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
rinpoche@ Det gjorte Jeg tidligere og desuden har Jeg også rejst rundt på egen hånd. Jeg har så typisk sluttet af i PTY. Go go barer og alm. ølbarer er neutrale steder ift. danskersteder og det er tre fire siden Jeg kom i snak med den dansker, inde på den go go bar. Og da vi gik ud sammen, begyndte han at snakke om han ikke bryder sig om muslimer og flygtninge. Siden har ladet som ingenting hvis Jeg har hørt danskere snakke sammen inde på go go barer, øl barer eller andre neutrale steder. Ja, det er sørgeligt med alle de hadefulde danskere, man har stødt på i Thailand igennem tiderne og derfor er Jeg blevet tilbageholdende med at omgå landsmænd der. Og så kan du more dig så tosset som du vil. Redigeret af Thomas72 d. 10/10-2017 10:50 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 10/10-2017 13:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
nu er det jo ikke alle musliner der er terroister, men alle terroister er musliner |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 10/10-2017 13:32
|
Hvornår er Breivik blevet muslim?.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 10/10-2017 18:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hvornår blev du dum i hovedet og hjernevasket?? Smut til Italien og hjælp dine abevenner dernede: For satan i helvede da, Europa bliver jo "Mad Max in the Tumbe Drome" på et tidspunkt!!! Redigeret af JohnBKK d. 10/10-2017 19:21 |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 10/10-2017 20:26
|
JohnBKK skrev: Hvornår blev du dum i hovedet og hjernevasket?? Smut til Italien og hjælp dine abevenner dernede: Hvad med du selv smutter til Myanmar og hjælper dine venner der, eller har du kun det hele i kæften?, klaphat! Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
John |
Lagt på d. 10/10-2017 21:43
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
JohnBKK og Thomas72 Stop venligst jeres person angreb, de hører ikke hjemme her på siden. Tak Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 29/10-2017 18:03
|
|
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 29/10-2017 20:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
umuligt JohnBKK, det er fake news
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/10-2017 10:21
|
Fake News for de svæklinge der underkaster sig Islam, mens de venter på at blive udryddet, der er sgu´et eller andet sindssygt galt med de mennesker. Livet handler om overlevelse, og så vil jeg ellers skrupskide på alle de flotte forkromede liberale og venstresnoede meningsdannere der ikke fatter det! |
|
|
Leif L H |
Lagt på d. 01/11-2017 23:04
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Rohingaerne bliver jo også helt korrekt kaldet bengalier. Det er muslimer fra Bengalen - Bangladesh, der har bredt sig stille og roligt fra deres land over grænsen i mange år. Bare fordi de trænger ulovligt ind i et fremmed land og avler unger der, er de stadig ulovlige indvandrere. Det er synd for dem, at de fordrives, men de hører fra starten hjemme på den muslimske side af grænsen. Der er en grund til at muslimer er så uønsket alle vegne i verden. Havde de så bare kunne opføre sig som de gæster de er også i Europa |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 02/11-2017 05:37
|
Jamen, de gider jo ikke være hjemme i deres egne muslimske lande, dysfuntionelle som de er, så er det nemmere at brede sig og suge på de allerede godt etablerede samfund, og dernæst begynde at indføre deres eget lort. Jeg flyttede fra muslimsk præget område i Bangkok op til Nakhon Sawan provinsen, og for h...... da et chok, de er sgu´også her! Ikke pakthai fra syd, men indvandrede fra vest, med en grim moske downtown NS, og roti sælgere selv her ude på landet, det er da en pest. |
|
|
click |
Lagt på d. 02/11-2017 06:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Jeg flyttede fra muslimsk præget område i Bangkok op til Nakhon Sawan provinsen, og for h...... da et chok, de er sgu´også her! Stakkels dig du må stadig være for meget syd på. Her hvor jeg befinder mig er her hverken mosker eller tørklæde klædte kun Isaan bønder Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
Leif L H |
Lagt på d. 04/11-2017 15:10
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Hvis alle de muslimer så bare lod deres lede vaner og religion være tilbage hvor de kom fra kunne det hele nok gå. Men de spreder sig og tager deres dysfunktionelle lort med sig.. Prøv bare at gå en tur i Sukhumvit omkring soi 3-5-7 og få kvalme.. https://whatsonsu...n-bangkok/ |
|
|
savarden |
Lagt på d. 09/11-2017 15:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
Hvis man ikke vidste bedre kunne medlemmer her blive i tvivl om hvad agenda der var på dette forum. Troede faktisk denne form for kommunikation var forbeholdt bænken på Viby Torv men sådan kan man jo blive skuffet ikke sandt John"BKK" ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 09/11-2017 17:21
|
Man skal øffe med de svin man er iblandt, og da jeg kan se at thaidk er lukket, så er flere af over-svinene derfra vel ankommet her.. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 09/11-2017 19:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
Hvis det er mig du hentyder til så har jeg været længe nok til at se de mange forskellige navne du har optrådt under og stadig med samme fremmedfjendske agenda ... Du giver den som verdensmand med de mest fantastiske historier om dit leben i Thailand til trods for vi begge ved du mest slår dine folder på Viby Torv ... |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 10/11-2017 05:09
|
Ja, jeg er lidt af en fantast, men hvad er der galt med Viby Torv? Der er mange muslimer og somali aber man kan genere, altså når de er mindre end mig og ikke for mange i flok, høhø! |
|
|
max |
Lagt på d. 10/11-2017 21:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 48 |
Årr ja Viby torv kom der meget da jeg boede i grøfthøj parken dejlig sted ikke langt fra kfc |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 10/11-2017 21:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
max skrev: Årr ja Viby torv kom der meget da jeg boede i grøfthøj parken dejlig sted ikke langt fra kfc Ikke så langt nej.... Gik du derhen ? Mvh,
Nahm |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 10/11-2017 22:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
savarden skrev: Du giver den som verdensmand med de mest fantastiske historier om dit leben i Thailand til trods for vi begge ved du mest slår dine folder på Viby Torv ... Jeg ser nu på ingen måde JohnBkk lufte fantastiske historier om sin gebærden i Thailand. Tværtimod, observerende, registrende og faktuel. Ikke alle kan lide hans stil, den er lidt hard hitting, og nogle gange er denne også nødvendig for at få budskabet igennem. Og med Viby Torv? Så er du cirka 9.000 km forkert på den. Mvh rinpoche. |
|
Spring til debat: |