Se indlæg
 Udskriv debat
Første femstjernede flyselskab til Pattaya
Thomas72
Til januar udvider det mellemøstlige flyselskab Qatar Airways sit rutenetværk til Thailand med Pattaya som den femte destination i landet.

Sol og drinks på thailandske strande er populært for mange – ikke mindst skandinaver, der har direkte flyforbindelser til eksempelvis Phuket.
Men hvis man ikke har noget imod en mellemlanding, er der en ny spændende destination på vej fra Qatar Airways. Flyselskabet fra Mellemøsten åbner den 28. januar en rute med fire ugentlige afgange fra Hamad International Airport i Doha til Pattaya, som er en af Thailands absolut mest populære ferieområder.
Qatar Airways har lyttet til sine kunder, der er vilde med de thailandske destinationer, og derfor har flyselskabet besluttet at oprette Pattaya som den femte thailandske destination. I forvejen er der direkte forbindelser til Bangkok, Krabi og Phuket, og Chiang Mai bliver den fjerde destination fra den 12. december.

Populære Pattaya
Pattaya er en yndet feriedestination ved den sydøstlige kyst af Thailand, og området byder på spændende lokal kultur og god mulighed for afslapning på en af de vidtstrakte strande. Qatar Airways regner med, at ruten til Pattaya vil blive populær både blandt europæere og mellemøstlige indbyggere.
”Vi er glade for at annoncere vores nye rute til Pattaya i Thailand, vores femte rute til en af Sydøstasiens mest populære destinationer. Thailand fortsætter med at vokse i popularitet hos vores passagerer, der elsker at rejse til dette smukke land for at nyde dets utrolige kultur, køkken og natur,” siger Akbar Al Baker, der er koncernchef hos Qatar Airways.
Passagerer på den kommende rute mellem Doha og Pattaya vil i vintertrafikprogrammet kunne sætte sig til rette i en Boeing 787 Dreamliner indrettet med 22 sæder på Business Class og 232 sæder på Economy Class. Qatar Airways bliver det første femstjernede flyselskab fra Mellemøsten til at tilbyde flyvninger til U-Tapao Rayong Pattaya International Airport.

Talrige afgange til Thailand
Når Qatar Airways indvier Pattaya-ruten, vil flyselskabet være oppe på i alt 64 ugentlige flyvninger til Thailand, hvor Bangkok er den største destination med 35 ugentlige afgange.
Flere fornemme priser har fundet vej til Qatar Airways, som senest vandt den prestigefyldte titel som Årets Flyselskab uddelt ved 2017 Skytrax World Airline Awards. Flyselskabets kunder flyver med en flåde bestående af mere end 200 fly til et netværk af over 150 destinationer på seks kontinenter verden over.
I resten af indeværende år og i 2018 fortsætter Qatar Airways med at lancere nye destinationer i hele verden. Canberra i Australien, Sankt Petersborg i Rusland og Cardiff i Wales er eksempler på kommende nye ruter.

http://www.check-...l-pattaya/

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

farao54
Jeg tjekkede kort afgange fra kbh til Pattaya.. Som jeg ser det, så er der lang ventetid i Doha. Jeg fandt ikke rigtigt nogen under 13 timers ventetid...

handy
farao54 skrev:

Jeg tjekkede kort afgange fra kbh til Pattaya.. Som jeg ser det, så er der lang ventetid i Doha. Jeg fandt ikke rigtigt nogen under 13 timers ventetid...

ja så er der jo ikke meget fidus ved det for dem der skal på de kanter ikke mindst at slippe for ventetiden i immigration i Bangkok ville være dejligt !!! den burde de ikke kunne slå i Utapao .

jc
Lidt sjovt at man kalder QATAR femstjernet. De gange jeg har fløjet med dem, ligger de noget under både THAI og SAS (til/fra Beijing).
Boet i Bangkok 1980-1983.

Girobank
Antallet af stjerner rager mig en papand, har fløjet med Qatar airways to gange fra CPH- BKK, superservice hele vejen.

Doha lufthavn er flot,ren og pæn, så ventetiden gik med at kigge lidt på butikkerne.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

JohnBKK
Kan man ride på kameler..?

Jasper
jc skrev:

Lidt sjovt at man kalder QATAR femstjernet. De gange jeg har fløjet med dem, ligger de noget under både THAI og SAS (til/fra Beijing).

Jeg er nu ikke enig med dig, jeg synes det er et godt selskab og alt er gratis ombord. Der er fin service, og flyenes standard er der jo intet at pege fingre af.

Jasper
JohnBKK skrev:

Kan man ride på kameler..?

Nej men du kan ryge en Pibe

The_Horror
flere liderlige arabere til PTY, yay!
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

juj
Skod selskab. Flyver aldrig med dem mere.

Jeg havde booket fra Phuket til DK. Stod i kø i chek inn som den 3 sidste, da det blev min tur sagde idioten ved skranken vent et øjeblik, rejste sig og gik

5 min. efter kom der en mand til skranken, kikkede på min billet og sagde: Du kan ikke komme med du skal være her mindst 2 timer før afgang, der var knap 1 time til flyet skulle lette. Jeg tændte selvfølgelig helt af, det samme gjorde de andre der heller ikke kunne komme med.Angry

Vi blev sendt oven på til deres kontor. Hvor fik fik at vide vi at vi kunne købe en ny billet til dagen efter. WHAT. Jeg glemte næsten at opføre mig pænt.

Enden på det var at vi mod et gebyr på 2500 BATH pr person kunne komme med næste dag. Sådan klare de det når flyet er over booket. I Europa var den sgu ikke gået. Og så vil jeg sgu skide på alt er gratis om bord. Elendigt muslimsk skod selskab.Sad med meget dårlig service også om bord.

JohnBKK
Det minder om Turkish, der også kalder sig et femstjernet selskab, med arrogant personale, og forsinkede fly uden anden kompensation end en skide burger i Istanbul.

Man burde boykotte alle de kameldriver selskaber..

Angry

Leif L H
Jeg har prøvet at vente i Doha.

Det er jeg villig til at betale for at undgå.

Men andre har det måske fint i selskabet med den slags mennesker i den slags lande.. Jeg er ikke tryg med racistiske mænd i kjoler

LeifH
Doha no big deal - Toilets looked little bit nasty. No good clean. Old Airport terminal - okay long drive to the airplane though.. Nice under three hours transfer ?2 hours? "Nice dessert Fox at check in"
Nuværende politisk situation problematisk. Og har været siden...

cb
det mega er hvad de bruger penge til i udlandet
stoppet med at bruge dem.

GAMBIT
The_Horror skrev:

Dem og så de 5 indere der lige har checket ind på resorted jeg bor.

Det værste var de lod deres bagage stå i receptionen og da jeg kom derned stod den ene rengøringsdame med 2 store kufferter som hun manglede at slæbe op på 3. Dem tog jeg da for hende og hun sagde så rigtigt: dirty Indian, I don't like.

De 5 karryaber står helt sikkert på beachrd. I aften og forsøger at overtale 1freelancer om de kan hore hende for samme pris som 1 kunde.

Nå det var et sidespring, men dem er der så mange af hernede
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Atrox
GAMBIT skrev:

The_Horror skrev:

Det værste var de lod deres bagage stå i receptionen og da jeg kom derned stod den ene rengøringsdame med 2 store kufferter som hun manglede at slæbe op på 3. Dem tog jeg da for hende og hun sagde så rigtigt: dirty Indian, I don't like.

De 5 karryaber står helt sikkert på beachrd. I aften og forsøger at overtale 1freelancer om de kan hore hende for samme pris som 1 kunde.

LOL LOL

vandango
GAMBIT skrev:

The_Horror skrev:

Du er sgu et rigtig dansk mandfolk GAMBIT. Yo baby

kiml
De er 5 stjernet på First class.men 2 stjerner på monkey class.... lidt misvisende.
jc skrev:

[img][/img]

Spring til debat: