Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Nu forbyder Thailand rygning på strande
|
|
juj |
Lagt på d. 14/10-2017 19:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
The_Horror skrev: Den tid er forbi, den forsvandt sammen med fyraftensbajeren og tjenestemandspensionen, takket være jeres voksne DJØF børn. Anyway, tror Margrethe's slid kommer af alle de knælende blow jobs Kong Henrik til stadighed forlanger, han er ikke franskmand for ingenting. Ja de forbandede Djøfere. De har aldrig bragt noget godt til verden. Snyltere, og dræbere af livsglæden og, ikke mindst Keep it simple dummy. Desværre har de sgu også formået at sætte fod i det Thailandske samfund. Forbandede jurister og økonomer, de yngler være end muslimer og rotter. Der burde være en præmie for at aflive dem. Eller idet mindste en jagt sæson på dem og deres forbandede afkom. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/10-2017 22:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
The_Horror skrev: At rejse er at leve, men at sætte livet på pause i en eller anden by i Thailand er spild af tid. Godt sagt. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/10-2017 22:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Horror: Folk i DK ter sig efterhånden som om de var Jens Vejmand efter 5 år på et arbejdsmarked der iøvrigt er smurt ind i sikkerhedsforanstaltninger og hjælpemidler Haha sandt! Jeg har aldrig mødt ansatte/kolleger med så lav en arbejdsmoral og så højt et sygfravær som da jeg vendte snuden tilbage til DK for at arbejde videre Jeg arbejder nu på 2. år i Dk med kun 1 sygedag (hornhinde betændelse) - 7-9-13. Små bitches. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |