Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Dansk ex-tv-vært overfaldet.
|
|
farao54 |
Lagt på d. 09/10-2017 14:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
http://ekstrablad...nd/6861692 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 09/10-2017 14:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"De tog alt samt papirerne på en båd, motorcykler, scootere og så videre. De har endda stjålet min abe, siger Jens Rossen.. " Skod "turist" i et skodland.. ............... |
|
|
lincoln1242 |
Lagt på d. 09/10-2017 14:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Han benævnes ”tv-stjerne” i artiklen… Jeg må enten se for lidt TV eller også ved jeg bare ikke hvornår man kan kalde sig tv-stjerne… |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 09/10-2017 19:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Jeg har heller aldrig hverken set eller hørt om ham. Men han ligner nu heller ikke lige en type, der optræder i de programmer, jeg finder interessante.. :-) |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 10/10-2017 03:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
hvor forudsigeligt at den slags forstads skrammel selvfølgelig ender i Thailand som business-maaynd.
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
energy |
Lagt på d. 10/10-2017 04:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Kender i ikke Dem :-) De var ellers rimeligt kendte for nogle år siden. Husker især et program, hvor de var i Thailand for at købe t-shirts til deres firma. De havde så vidt jeg husker også en butik i København centrum. https://youtu.be/... |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 13/10-2017 22:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Nu er der nyt i sagen. http://ekstrablad...en/6868508 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/10-2017 02:55
|
Hvor får sådan nogle mennesker pengene fra til den slags livsførelse?
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/10-2017 04:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Kriminalitet. Hans slags kender ikke til ærligt arbejde. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/10-2017 05:00
|
total ynglingsscene fra den film...har før refereret til den scene herinde. men måske det er rigtigt..the working man is a sucker....det er ihvertfald ikke af arbejde at man bliver rig. Måske man skulle sælge nogle grimme tryk T-Shirts på et kræmmermarkeder, gå konkurs for derefter at flytte til Thailand og eje en båd, 2 motorcykler, scootere, bil med skudsikre hjul.....og en abe. Og derefter få det hele stjålet af helt 'tilfældige venner' man har hjulpet lidt. hmmmmm only in Thailand Redigeret af The_Horror d. 14/10-2017 05:11 A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/10-2017 05:44
|
Desværre er en "Working man" = Lønmodtager i Danmark en sucker - Vi lever i et skattehelvede og bliver lenset før vi selv modtager vores surt tjente penge.. men det er en helt anden snak Der er mange danskere der lever i Thailand af penge som ikke er "rene" jeg har selv kendskab til flere der har store Condos, kører store biler og har en grim kælling (aben) og lever i det der ser ud som sus og dus det meste af året i Thailand. De skal så lige en tur til DK ind i mellem og hvad de laver dér kan jeg kun gisne om, men en ting er helt sikkert - det er ikke studenterhuen der trykker. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/10-2017 06:11
|
der bliver brændt mange sorte penge af i Thailand, det skal man ikke kende mange danskere i Pattaya/Phuket for at vide. Uden at være stereotypen, kan jeg afsløre at jeg selv er fra vestegnen så jeg 'kender en del' og 'har hørt om' endnu flere. Denne gut rammer plet, både på udseendet, attituden, personligheden samt det faktum at det absolut skulle være Thailand. Redigeret af The_Horror d. 14/10-2017 06:17 A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
lincoln1242 |
Lagt på d. 14/10-2017 15:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Hans udtalelser er lige til at brække sig i lårtykke stråler over… Jeg har trykket hånden på den øverste politimester. Politiet tog sagen meget seriøst, for det er et voldeligt, røverisk overfald i et privat hjem med økonomisk vinding for øje mod en mand, der vil gavne Patong økonomisk, siger Jens Rossen til Ekstra Bladet. Politiet er lige pludselig blevet hans best buddies fordi Patong – efter hans udsagn – nærmest ikke kan overleve uden ham? C’mon. ”Politiet blev meget mere samarbejdsvillige efter jeg lagde en fed, brun kuvert på politimesterens skrivebord” lyder mere sandsynligt. I forbindelse med ’Big Business på Vestegnen’ fortalte Jens Rossen åbent, at han har været en del af rockermiljøet i Danmark for år tilbage uden dog nogensinde at blive fuldgyldigt medlem af en rockerklub. Han var blandt andet en del af den store rockerkrig i 90’erne. Mig bekendt eksisterer begreber som ”har været” og ”var” ikke inden for rockermiljøet. Enten er man med til den bitre ende, eller også falder man i unåde undervejs og skal kigge sig over skulderen i mange år frem. Men jeg blev nakket som fuldstændigt uskyldigt offer for nogle beskidte mennesker, som ville lave nogle hurtige penge, pointerer han. Nurrrh, hvor er det synd for dig! Det er da også for galt når andre bruger de metoder imod dig, som du sikkert selv har praktiseret. Karma is a bitch… Det, jeg selv var meget overrasket over, var, at jeg på ét sekund blev til ham, jeg var engang. Ja, nu du selv siger det… én gang kriminel… Jeg kan også udmærket genkende billedet. Kriminelle, der fører sig frem i Thailand for sorte/ikke ærligt tjente penge. I Thailand bliver der ikke stillet spørgsmål til hvor pengene kommer fra. Så meget desto mere tilfredsstillende er det, når disse typer bliver knaldet af myndighederne enten i DK, i lufthavnen med bagagen fuld af penge eller i Thailand af ligesindede. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/10-2017 16:27
|
Det sjovt som faranger tror de bliver magtfulde eller for den sags skyld taget mere seriøst i Thailand blot fordi de får en ligegyldig selfie med en 'politimester'. Han kender angiveligt ikke magtstrukturen på Phuket. Sagen er som sådan alvorlig nok, men de gør jo bare deres arbejde som normalt, ikke noget specielt til ære for en ligegyldig white trash vestegnspøbel som mig selv i øvrigt. Kommer en sag ud i medierne, må de handle på det for ikke at gøre deres overordnede utilfredse med dårlig omtale. A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/10-2017 17:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hva´med aben, hva´er der sket med aben? Den så lidt trist og forskrækket ud synes jeg. Det er aben til højre.. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/10-2017 18:02
|
ja, ingen tænker på aben! send dog Linse Kessler ned og red den..
|
|
|
natty |
Lagt på d. 14/10-2017 19:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Ha ha +1 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 16/10-2017 15:01
|
The_Horror skrev: Det sjovt som faranger tror de bliver magtfulde eller for den sags skyld taget mere seriøst i Thailand blot fordi de får en ligegyldig selfie med en 'politimester'. Han kender angiveligt ikke magtstrukturen på Phuket. Sagen er som sådan alvorlig nok, men de gør jo bare deres arbejde som normalt, ikke noget specielt til ære for en ligegyldig white trash vestegnspøbel som mig selv i øvrigt. Kommer en sag ud i medierne, må de handle på det for ikke at gøre deres overordnede utilfredse med dårlig omtale. Det er fordi at typer som ham og andre schawarma-gangstere +85% af unge mænd fra vestegnen, har set scarface og gerne vil være som Tony Montana. At få taget et billede af en korrupt thailandsk politimand giver respekt blandt ligesindede -Det er en milepæl i "The world is yours" manifestet. Det er et billede der vil blive hængt op i guldramme bag kunstlædersofaen og det nøje udvalgte glasbord. Deres liv er i virkeligheden en kanal 4 kulisse og det er Kaare Sand der pimper dem. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 16/10-2017 16:23
|
Det ikke kun unge mennesker fra vestegnen der gør den slags.... Under hele 'sagen' om den nu genopstået "SUK" (tidligere bruger herinde), hvor han i al sin elendighed fakede sin egen død, var jeg inde og se hans facebook profil. Her pralede han også med en selfie hvor en lokal politimand med et misfornøjet blik giver ham hånden, dette efter en ladyboy havde givet denne dumsmarte dansker et par på hovedet. Teksten fremstår som om at SUK/Jørgen nu er bedste venner med den øverste chef. Vores allesammens Vesterbro platugle Niels Colov fra Pattaya, benytter hver lejlighed han kan til at tage selfies med diverse politi/embedsfolk han har bestukket fra 'badebyen'. Ligeså ivrig er han efter at påføre sig diverse 'tourist police' og andre uniformer han har købt sig til. Sjovt som en tidligere kriminel hvidvasker hustler kan have så stor kærlighed til uniformer lige pludselig. Dette er bare et par historier, men Thailand flyder med den slags...og hvor jeg har hørt mange gange om folk hvis kæreste er niece til Thailands åbenbart mest magtfulde strisser. Den strisser må have mange niecer fra barmiljøet, for alle synes at være i familie med ham. Disse typer kommer altid hen og siger "hvis du får brug for hjælp, så bare kom til mig"..jeg har efterhånden mødt en håndfuld af den slags som tror de styrer en hel by fordi de engang har drukket en øl med en dørmand på et diskotek i Pattaya. Jeg har aldrig haft et problem i Thailand som jeg ikke har kunne klare mig ud af på egen hånd og jeg tvivler på at det sker. A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 17/10-2017 20:31
|
The_Horror skrev: Det ikke kun unge mennesker fra vestegnen der gør den slags.... Under hele 'sagen' om den nu genopstået "SUK" (tidligere bruger herinde), hvor han i al sin elendighed fakede sin egen død, var jeg inde og se hans facebook profil. Her pralede han også med en selfie hvor en lokal politimand med et misfornøjet blik giver ham hånden, dette efter en ladyboy havde givet denne dumsmarte dansker et par på hovedet. Teksten fremstår som om at SUK/Jørgen nu er bedste venner med den øverste chef. Vores allesammens Vesterbro platugle Niels Colov fra Pattaya, benytter hver lejlighed han kan til at tage selfies med diverse politi/embedsfolk han har bestukket fra 'badebyen'. Ligeså ivrig er han efter at påføre sig diverse 'tourist police' og andre uniformer han har købt sig til. Sjovt som en tidligere kriminel hvidvasker hustler kan have så stor kærlighed til uniformer lige pludselig. Dette er bare et par historier, men Thailand flyder med den slags...og hvor jeg har hørt mange gange om folk hvis kæreste er niece til Thailands åbenbart mest magtfulde strisser. Den strisser må have mange niecer fra barmiljøet, for alle synes at være i familie med ham. Disse typer kommer altid hen og siger "hvis du får brug for hjælp, så bare kom til mig"..jeg har efterhånden mødt en håndfuld af den slags som tror de styrer en hel by fordi de engang har drukket en øl med en dørmand på et diskotek i Pattaya. Jeg har aldrig haft et problem i Thailand som jeg ikke har kunne klare mig ud af på egen hånd og jeg tvivler på at det sker. Når folk i bund og grund er usikre på selv eller har selvværds issues har de ofte et behov for at blive "venner" med nogen der har en eller anden form for magt eller er frygtet og berygtet. Kendte engang en dansker i Chiang mai der gerne ville hænge ud med farang Rockere, købe coke og betale drinks til dem i baren. Han havde ingensomhelst relation til værken motorcykler eller andet der kunne kæde ham sammen med den type mennesker - Men han var nok bare en bange dreng der gerne ville kende de berygtede. Jeg tævede på et tidspunkt en af disse "rockere" for øjnene af ham og straks ville han hænge ud og drikke øl. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |