Se indlæg
Rohingya
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/09-2017 02:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Tak JohnBKK - denne snusfornuftige vågne realistiske mand, reddede min morgen med forkølelse Krong Thip og stærk kaffe, tusinde tak. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/09-2017 06:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Velbekomme Van, ja der er desværre ikke mange af den type klart tænkende no bull typer tilbage, det er en uddøende art.. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/09-2017 07:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Uddøende har de vel aldrig været, men de fleste af dem, har holdt deres tanker for sig selv efter '45. De er så begyndt at lufte deres tanker offentligt igen i de seneste par årtier.
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/09-2017 08:06
|
Baaaaaahaaaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaaaa!!! Hold kæft du er sjov, din pæne, pæne, søde moars dreng, de må ælske dig ovre på Politiken, landsforrædersprøjten.. ........................ |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/09-2017 08:34
|
JohnBKK skrev: Hold kæft du er sjov, din pæne, pæne, søde moars dreng, de må ælske dig ovre på Politiken, landsforrædersprøjten.. Vel ikke mere end de ælsker dig på Daily Stormer. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/09-2017 08:36
|
Det betragter jeg som en kompliment, tak.. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 20/09-2017 09:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
JohnBKK skrev: Du er jo en tåbe, en ignorant, typisk "selvmorderisk godtroende hvid mand" - lyt og lær: https://www.youtu...dPZRoLzu-E Will you adopt me? Dad? Han er godt nok velartikuleret og har valide argumenter. Jeg kommer på en såkaldt "multikulturel" arbejdsplads, og de eneste vi rigtig har været "heldige" med er uden undtagelse Pinoys. For dem der ikke kender udtrykket, eller Flipper for den sags skyld, så taler jeg om filippinere. De er uden undtagelse de mest fremragende medarbejdere vi har. Sprogligt er de særdeles velfunderet, hårdt arbejdende, kompetente, solidariske, hjælpsomme og jeg skal give dig, og de er simpelthen blot en af os. Vellidt af alle. Jeg er sikker på at jeg kunne komme med samme termer omkring thailændere, men dem har vi ikke nogle af. Og mht. den "muslimske liga".... suk.... Dog med få undtagelser. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 23/09-2017 15:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
lidt mere læsning... https://folkevaer...-muslimer/ Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/09-2017 16:22
|
Ja de har været godt igang i årevis. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 23/09-2017 17:41
|
"Yet, this still begs the question – why the Rohingya? Why are they – the Muslims of Bangladeshi origin – the only community in a nation where over a hundred different ethnic groups of various religions coexist peacefully, being targeted? The answer lies in the demystified history of the Rohingya. Since the 1940s (even before Saudi oil money, al-Qaeda training, etc), many Rohingya Muslims tried to wage “jihad” against Myanmar (burning Rakhine villages and massacring Buddhists for decades) and upon realising that they’d lost their bid for an Islamic nation, they have been, since the 1990s, trying to gain citizenship. Fed up and in no mood to reward this community for its sedition with citizenship, Myanmar has taken a good look at its neighbours, Malaysia and Indonesia – where Buddhism is waning, Islamism is increasing, and homosexuals and women are being caned in public, and has simply decided to expel all Rohingya Muslims from its country before the same fate hits home." https://swarajyam...gya-crisis Man kan kun bøje hovedet i respekt over at Burma vil bevare deres nation fri for Islam og al dets sindssyge uvæsen. Den såkaldt "civiliserede" vestlige verden har jo desværre civiliseret sig selv ihjel i fortabt opgivelse.. Redigeret af JohnBKK d. 23/09-2017 17:58 |
|
|
click |
Lagt på d. 24/09-2017 05:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Imens prøver DR røde, politiske korrekte at give et helt andet billedet af hvad der sker i bl.a. Myanmar. Løgn og bedrag sammen med FN såkaldte menneskerettigheder et forældet dekret fra 10/12 1948 der ikke hører hjemme i et moderne samfund Helt til grin at man ikke forlader FN resolutioner (UNHRC) http://www.dr.dk/...udrensning http://www.dr.dk/...-landsbyer http://www.dr.dk/...-kyi-lyver Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2017 05:33
|
Når man søger på deres terror forbrydelser, er det utroligt lidt der kommer frem, man skal virkelig søge dybt. Det er åbenbart lykkedes medierne i vesten samt de muslimske lande, at begrave eller undlade at skrive om de muslimske terror forbrydelser. Hvis man tager udgangspunkt i hjemmesiden religion of peace, kan man grave det frem, men medierne fortier det generelt. Der har været 6 muslimske terror angreb siden d.d. og 30 dage tilbage, og de går efter alt der kan slåes ihjel. Redigeret af vandango d. 24/09-2017 05:42 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2017 13:44
|
Fuck Islam, så er det sagt.. Bare vent til de her unge idioter får magt til at gøre hvad de vil med Danmark: "Vi er ikke fremmede indvandrere i Danmark, men født og opvokset her på lige fod med andre etniske danskere og har derfor retten til at definere landets værdier - på lige fod med andre danske ikke-muslimer." http://jyllands-p...le-steder/ Så må man håbe at vi gør lige som Myanmar/Burma, og smider det pak ud af landet, og det gælder både i 1. 2. 3. og 4. m.fl. generation, de skal ud hele banden! |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/09-2017 14:35
|
JohnBKK skrev: "Vi er ikke fremmede indvandrere i Danmark, men født og opvokset her på lige fod med andre etniske danskere og har derfor retten til at definere landets værdier - på lige fod med andre danske ikke-muslimer." Ja, det kaldes demokrati. Sjovt, at dem, du vil smide ud, har mere styr på og respekt for demokrati end dig. Det kan være, du er enig med Khader, men jeg tvivler på, at han er enig med dig. Især ikke i nedenstående. JohnBKK skrev: Så må man håbe at vi gør lige som Myanmar/Burma, og smider det pak ud af landet, og det gælder både i 1. 2. 3. og 4. m.fl. generation, de skal ud hele banden! Man har praktiseret det samme andre steder med uønskede befolkningsgrupper. Forskellen er ikke så stor. Så er det jo godt, du bor i Thailand, hvor der ikke bliver set helt så skævt til dig, hvis du får lyst til at reklamere med et kendt symbol for den slags holdninger. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2017 14:48
|
Nå, du ka´ ikk´ la´ vær´hva´?????? Det kribler i din finger for at skrive NAZIST!!!!! Jeg vil skrupskide på dig og dine fine, pæne, ordentlige, uendeligt korrekte holdninger, dig og din slags trænger til en lektion i virkeligheden. Spørg en Balkan veteran f.eks. - eller en tidl. taxachauffør på nattevagt i DK´s to største byer, og andre der har erfaring med nærkontakt til voldsmanualens fronttropper, så vil jeg tro din pæne Frederiksberg facade ville krakelere.. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 24/09-2017 15:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
jeg undlader at kommentere denne tråd, så bliver den bare slettet uden begrundelse. Så må folk jo leve i deres islam-elskende illusion og stole på at deres børnebørn blive vist nåde af dem når borgerkrigen rammer europa i fremtiden. A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/09-2017 15:08
|
Der er ingen grund til at skrive det, du råber det jo selv i dine indlæg. Og jeg tænker ikke på ovenstående citat, men i andre indlæg, hvor du lufter din holdning. JohnBKK skrev: Jeg vil skrupskide på dig og dine fine, pæne, ordentlige, uendeligt korrekte holdninger, dig og din slags trænger til en lektion i virkeligheden. Vi fik en lektion i, hvad dine holdninger kan føre til, i midten af forrige århundrede. Det er også set andre steder og tider i historien. Forøvrigt, hvis du ved, at jeg har de korrekte holdninger, så burde du måske overveje, om dine er forkerte. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2017 17:32
|
"uendeligt korrekte holdninger" er ironisk ment, dvs. der er ingen begrænsning i korrektheden, den er uendelig, hvilket er umenneskeligt, ingen kan ha´ så korrekte holdninger at de er uendelige og vil være korrekte til enhver tid, enhver situation, enhver udfordring, men du vil sgu´gerne det kunne lade sig gøre.. Prøv at gå ned til Damhussøen og se om vandet kan bære hvis du vader ud, det ku´jo være Jesus var kommet igen, tak skæbne, du får travlt så..! ...................... |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 24/09-2017 19:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Kim Ludvigsen skrev: Vi fik en lektion i, hvad dine holdninger kan føre til, i midten af forrige århundrede. Det er også set andre steder og tider i historien. Forøvrigt, hvis du ved, at jeg har de korrekte holdninger, så burde du måske overveje, om dine er forkerte. Måske er historien ved at gentage sig. http://nyheder.tv...lg-lige-nu Og det skal ikke være nogen hemmelighed, at Jeg ser lighedspunkter mellem den jødehad man så i 1930'erne og under WW2 og nutidens muslimhad. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 24/09-2017 21:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
@Thomas72 Lige bortset fra, at jøde i stort set hele begrebsapparatet er etnisk bestemt, modsat muslim, der som nazist er noget man vælger at være. Du kan som muslim eller nazist vælge at antage andre holdninger og "forfølgelsen" vil være ophørt prompte. -Men er du jøde, skal du nok jagtes. Uanset hvad dit livssyn end er.. Der ses heller ingen forsvar mod den hetz, der krænker nynazister (for der er vel næppe mange af de gamle tilbage).. Du selv er jo ikke sen til at italesætte nazismen i endog meget negative vendinger. Er du så ikke selv medvirkende til at bære ved til det bål, hvor uskyldige nazister forfølges? Det er så enten hykleri eller uvidenhed.. Du refererer gerne til begivenheder, som vi er enige om er modbydelige. Men er de unikke for en enkelt ideologi? Kommunismen har mange flere på samvittigheden.. Også når det gælder jødeforfølgelse, idet pogromerne startede i Rusland allerede 50 år før Hitler.. Muslimerne står for det største blodbad i verdenshistorien. Der er end ikke overgået af Hitler.. -Så hvorfor dette ensidige had?? -Har du glemt historieundervisningen? Det er fair nok, at du går i haserne på et verdenssyn, du anser for modbydeligt. Men burde du så ikke indrømme andre samme rettigheder, når talen falder på muslimer og islam? Redigeret af sudsakhon d. 24/09-2017 21:29 |
|
Spring til debat: |