Se indlæg
Bygningskonstruktør søger job i Thailand
|
|
moj |
Lagt på d. 04/09-2017 13:56
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Hej Alle sammen! Som overskriften lyder, søger jeg arbejde i Thailand. Da det ikke er helt nemt, at finde ledige stillinger i Thailand, som søger det jeg har af uddannelse, vælger jeg at lave dette indlæg for at spørger om hjælp. Min tanke er at der kunne være nogen herinde, som enten kan hjælpe med at finde arbejde til mig eller som kan henvise mig til virksomheder, hvor der kunne være gode job muligheder. Måske jeg kunne være så heldig, at der sidder en person herinde, som mangler en bygningskonstruktør i deres virksomhed. Lige et kort CV, samt lidt informationer om mig. Navn: Marc Alder: 26 år Uddannelse: Bygningskonstruktøren, VIA University College, Horsens - Afsluttende speciale: Bæredygtigt Byggeri (karakter: 10) - Afsluttende projekt: Ungdomsklub i Århus (Karakter: 12) Handelsskoleeksamen, CELF, Nykøbing F. Erhvervserfaring: Nuværende stilling: Projekterende Bygningskonstruktør, hos Bülow Huse A/S - Projektering, detalje løsning, opfølgning på projekter, kunde kontakt, forsikring, myndigheds kontakt, arkitektur, rådgivning, tilbudshåndtering. 14 dages projektansættelse hos Skala Arkitekter A/S Horsens - Projektansættelsen var på Løgstrup Børnehus og Autist center i Bækkentoften Praktikperiode – Skala Arkitekter A/S Horsens Assisterende leder, Netto, Nykøbing F. - Her skabte jeg gode kundeoplevelser ved udadvendt personlighed og grundig butiksførelse Certifikater: Stundermentor Frivillig – First Lego League Scandinavia Shoe Tax – Neptune – Network for environmental projects in technology, united in Europe IT-Kompetencer: Office pakken: Erfaren MS Project: Erfaren Sigma: Øvede Autodesk Revit: Erfaren AutoCad: Øvede Sprogkundskaber: Dansk: Flyende Engelsk: Handelsniveau Jeg håber at der nogen som vil hjælpe herinde, da jeg har en drøm om at kunne hive ''telt-pløkkerne'' op her i Danmark. |
|
|
handy |
Lagt på d. 05/09-2017 07:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Der er mange facebook grupper der omhandler Thailand prøv derinde også så når du meget bredere ud håber det lykkedes . |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/09-2017 13:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Har ingen ide om hvad en bygningskonstruktoer laver, men jeg kunne forestille mig at det har noget med kvalitetskontrol at goere. Hvis det er tilfaeldet saa er der ingen developer eller contractor til en developer som er interesseret i at opretholde en hoej kvalitet, tvaertimod. Hvis kunden har en klage giver det bare ekstra penge i kassen til en contractor (hvis det er inden for garantiperioden). |
|
|
moj |
Lagt på d. 05/09-2017 14:07
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Det er en af tingene jeg kan, samt ejendoms vurdering, ejendomsmægler, byggeledelse, projektering og design, tilsyn af bygninger og byggerier. Det er en meget bred uddannelse, samt har jeg forståelse for mange af tingene og har været rundt og prøve lidt af hvert. Men den forståelse har jeg også fået ift. kvalitetskontrol |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/09-2017 14:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Hej moj.. (det skal du så bare ikke kalde dig i Thailand |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/09-2017 14:17
|
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/09-2017 14:19
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 05/09-2017 14:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Du vil aldrig opnå WP til et sådan job tror jeg. I givet fald skal det så nok være et firma hjemmefra som udstationer folk, men tror det ikke da man ikke giver WP til job som en thaier kan udfører. Men der er masser af andre job, men held og lykke med projektet. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/09-2017 14:21
|
Hej moj.. (det skal du så bare ikke kalde dig i Thailand Jeg kender udmærket konstruktøruddannelsen. Internationalt set står du med din uddannelse meget stærkt, med hensyn til praktisk erfaring, idet niveauet for en professionsbachelor svarer til en taught degree. Altså i modsætning til en akademisk grad. Du kommer bare til at konkurrere med højere uddannede, med universitetsuddannelser og MBA post grad. I det niveau, som der giver adgang til overordnede stillinger i Thailand eller andre lande. Det er vigtigt at vide, da din vej ind i branchen, såfremt Thailand er dit mål, skal foregå gennem en udenlandsk contractor. Byggebranchen i Thailand er underlagt et berufsverbot for udlændinge. Der er stadig mulighed for en position i management, men som andre green card ordninger, kræves der specialviden, som ikke kan rekrutteres lokalt. Du skal nok også oppe din viden om thai sprog. Selvom jeg har set udlændinge arbejde med få sprogkundskaber i starten.. For kontakt til en developer, der har været meget aktiv med projekter i Thailand, kan du prøve ITD. Italian thai development.. Eller andre tilsvarende joint ventures Redigeret af sudsakhon d. 05/09-2017 14:30 |
|
|
Excubitor |
Lagt på d. 05/09-2017 15:47
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
https://th.jobsdb... Prøv at kigge om der er noget du kan bruge her. Love living
Live loving |
|
Spring til debat: |