Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Nye rejsende..
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/08-2017 21:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Atrox skrev: Han siger du er samme type rejsende så siger jeg du er nok københavner, og vant til de forhold ;-) Han siger så meget, han JohnBKK, og meget af det er kun for at skabe lidt ravage. Atrox skrev:Kender en ældre herre derinde, han har kun lokum. Han går i svømmehallen for sit bad... Utroligt man gider ! Også selvom der "sker mere" Det lyder som ham i artiklen her https://www.dr.dk...ejligheden Men jeg tror nu nok, at for de fleste, der ikke har bad, er det ikke fordi, de foretrækker det sådan. De har måske ikke andre muligheder. Med hensyn til den unge fyr i Thailand, så prøv lige at tænke tilbage til dengang, I selv var unge. Man kunne nøjes med noget mindre, end når man er ældre og mere behageligt indrettet - også hvis det er i København eller Søndre Provinshul. Og mon ikke, man kan nøjes med endnu mindre, hvis man dermed får mulighed for at være i lang tid i Thailand, inden man forlader livet som rejsebums for at tage uddannelse eller starte en karriere. |
|
|
Atrox |
Lagt på d. 19/08-2017 21:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Kim Ludvigsen skrev: Atrox skrev: Han siger du er samme type rejsende så siger jeg du er nok københavner, og vant til de forhold ;-) Han siger så meget, han JohnBKK, og meget af det er kun for at skabe lidt ravage. Atrox skrev:Kender en ældre herre derinde, han har kun lokum. Han går i svømmehallen for sit bad... Utroligt man gider ! Også selvom der "sker mere" Det lyder som ham i artiklen her https://www.dr.dk...ejligheden Men jeg tror nu nok, at for de fleste, der ikke har bad, er det ikke fordi, de foretrækker det sådan. De har måske ikke andre muligheder. Med hensyn til den unge fyr i Thailand, så prøv lige at tænke tilbage til dengang, I selv var unge. Man kunne nøjes med noget mindre, end når man er ældre og mere behageligt indrettet - også hvis det er i København eller Søndre Provinshul. Og mon ikke, man kan nøjes med endnu mindre, hvis man dermed får mulighed for at være i lang tid i Thailand, inden man forlader livet som rejsebums for at tage uddannelse eller starte en karriere. Man kan vel altid flytte til provinsen ;-) det er ikke livsnødvendigt at bo i kbh. Dengang vi var unge ? Jeg er 31 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/08-2017 22:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Atrox skrev: Kim Ludvigsen skrev: Med hensyn til den unge fyr i Thailand, så prøv lige at tænke tilbage til dengang, I selv var unge. Man kunne nøjes med noget mindre, end når man er ældre og mere behageligt indrettet - også hvis det er i København eller Søndre Provinshul. Og mon ikke, man kan nøjes med endnu mindre, hvis man dermed får mulighed for at være i lang tid i Thailand, inden man forlader livet som rejsebums for at tage uddannelse eller starte en karriere. Dengang vi var unge ? Jeg er 31 Og allerede for gammel til at leve på en sten i Thailand - det lover ikke godt for fremtiden Bortset fra det, så er de fleste vel også kommet videre end rejsebumse-alderen, når de har passeret midten af 20'erne. |
|
|
Atrox |
Lagt på d. 19/08-2017 23:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Kim Ludvigsen skrev: Atrox skrev: Kim Ludvigsen skrev: Med hensyn til den unge fyr i Thailand, så prøv lige at tænke tilbage til dengang, I selv var unge. Man kunne nøjes med noget mindre, end når man er ældre og mere behageligt indrettet - også hvis det er i København eller Søndre Provinshul. Og mon ikke, man kan nøjes med endnu mindre, hvis man dermed får mulighed for at være i lang tid i Thailand, inden man forlader livet som rejsebums for at tage uddannelse eller starte en karriere. Dengang vi var unge ? Jeg er 31 Og allerede for gammel til at leve på en sten i Thailand - det lover ikke godt for fremtiden Bortset fra det, så er de fleste vel også kommet videre end rejsebumse-alderen, når de har passeret midten af 20'erne. arhh tjo. Det er nok i min alder at rejsebumserne og de seriøse adskiller sig.. Har stadig en god håndfuld kammerater der er "rejsebumser" men de fleste af os har et par børn nu og hus osv. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |