Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Besøg i Danmark
 Udskriv debat
Thai pige på ferie
HD
Jeg har en spørgsmål. Jeg rejser til Thailand 2 gange om året i en måned og har været der ca. 25 / 30 gange når det er kold i Danmark. Jeg har. jeg har haft besøg flere gange fra Sverige Tyskland som en der er gift med Thai. Jeg har haft en pige som har boet hos mig i en måned (dejlig). Nu har jeg en ny kæreste i Thailand i genmen 4 år og hun vil gerne besøge mig og jeg vil gerne give hende en billet til Danmark.

Jeg ved det er svær. Jeg har sagt, få en pas, når jeg komme til efteråret vi går sammen til DK ambasade i Bandkok og udfylder papir ( ved godt det er ikke nem )

Hun spørge hvor lang tid hun kan besøge mig. Jeg siger som jeg tror i en måned, men da det er en lang rejse vil det være ok 5/6 uger, hun har hendes Far og mor, som hun arbejder hos og som også mangler hendes hjælp.

Hvordan hjælper jeg hende best ?:x0888

gunther
Lyder for mig noget underligt, at når man har været i Thailand mange gange og så ikke aner noget om hvordan tingene fungerer.
Men det er meget nemt gå ind og læse om visa til DK, sværere er det ikke,Smile

ps12
Det er som nemt nok at få hende til -dk men måske 4 uger er nok i første besøg.Som du skriver så skal hun få sig et pas og så kan du på diverse sider få alt den hj til udfyldelse af ansøgningspapirerne.

TG950
det er egentlig meget nemt først så skriver du en invitation hun kan maks. få 90 dage og vedhæfter denne på ny i Danmark
(du skal ikke på Ambassaden)

https://www.nyida...du_soeger/

du skal på et tidspunkt bruge dit Nem-id

følg vejledningen

når hun har fået visa så tager i begge på VFS

Danish Visa Application Centre
The Trendy Building
8th floor, No. 10/104-106 (801-803)
Sukhumvit soi 13, Klongtoey-Nua
Wattana, Bangkok 10110

Telefon nr.: +66 (0) 2 118 7006
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: