Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Den nye infødsretsprøve, klarer du den..
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/06-2012 16:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
39 rigtige...kun den med kvinders valgret fejlede... Forstår ikke al det ståhej om den prøve...folk har jo tid til at læse op og det relevante materiale... En tandlæge aner jo heller ikke hvad hjernens nervebaner hedder før denne læser på det el. bliver undervist... Om det er relevant el. ej med en prøve kan så diskuteres. På en glad dag ville jeg nok mene at det er ligegyldigt for en indvandre at vide.... Men omvendt gør det vel ikke noget at udlændinge skal gøre en lille indsats for at få lidt kendskab til det land der fremover passer deres røv når lortet går ned... Det burde i første omgang slet ikke være nødvendigt at tvinge udlændinge til at lære sproget og staten at kende, hvis det ikke var fordi de fleste indvandrere ikke giver en pose lort for dette lille land...DK el. EU er blot et økonomisk skridt op ad stigen...ikke andet... |
|
|
lbob |
Lagt på d. 02/06-2012 18:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
@sudsakhon Læs nu hvad jeg skriver! Selvfølgelig har IQ måling noget at gøre med mit indlæg i den forstand at det befinder sig på samme niveau som alle andre tests, prøver eller eksamener: Det er med til at kortlægge og identificere hvor en person befinder sig i intellektuelt henseende. Og dermed kan det bruges til at kategorisere mennesker med. Bortset fra det så se bort fra ordet "IQ test". Du har stirret dig blind på det. Det er kun et eksempel. Jeg skriver jo at "IQ test er et af de mange eksempler på, hvordan den naturvidenskabelige tanke er forsøgt overført". Jeg har ikke stillet spørgsmål ved indfødsretsprøven, men ved tests og prøver i alt almindelighed. Om spørgsmålene i prøven er relevante eller ej kan vi diskutere fra nu og til dommedag og sikkert aldrig komme til overensstemmelse med. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 07/06-2017 19:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Prøven http://jyllands-p...listermest Så kan man klare et år mere 36/40 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2017 19:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Et år mere i Danmarkistan? Aldrig..! Regner ikke med nogensinde at flytte til det mærkværdige land. Jo, hvis jeg bliver alvorligt syg, så må de sgu´gerne assistere, har vel betalt skat siden man gik med ble, men ellers... Nej tak.. Tænk hvis det var så nemt at blive statsborger i Thailand? |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 08/06-2017 20:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
JohnBKK skrev: Et år mere i Danmarkistan? Aldrig..! Regner ikke med nogensinde at flytte til det mærkværdige land. Jo, hvis jeg bliver alvorligt syg, så må de sgu´gerne assistere, har vel betalt skat siden man gik med ble, men ellers... Nej tak.. Tænk hvis det var så nemt at blive statsborger i Thailand? jeg har en formodning om at hvis du forsøgte at få Thai statsborgerskab, så vil du formodentlig dumpe og prompte blive deporteret til Kim Jung Un's himmelske Nord Korea [img]http://www.nileinternational.net/en/wp-content/uploads/2017/04/kim.jpg[/img] is not a valid Image. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |