Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
korruption i pattaya
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/05-2017 10:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Nemlig kimsonic... Sin City, og trådens overskrift er jo også "korruption i Pattaya", så mit tidl. indlæg er vel lidt skævt, men pyt.. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 24/05-2017 12:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Uden at skulle benægte at Pattaya nok er nærmere syndens afgrund end Nørre Snede kan prale af, har jeg skam flere gange oplevet nævnte korruption i Bangkok. Både med lokal chauffør og når jeg selv kørte. Ofte noget med en bøde for forurening. Mit firma betalte, så jeg mærkede kun harmen |
|
|
Atrox |
Lagt på d. 28/05-2017 16:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
kimsonic skrev: Atrox skrev: hvorfor puste du ikke bare ? Og hvis du ikke kunne puste under 0,5 så er det jo din fejl, ingen korruption der.. Don't drinke and drive. Bare fordi det er Thailand er det sku ikke mere okay.. I min optik der kunne grænsen sku være 0,0 så er der ingen tvivl. joda selvfølgelig pustede jeg..men fik jo at vide at promillegrænsen var 0,0 så derfor betalte jeg..selvom jeg havde under 0,5 men det var de da ligeflade med.de skulle jo bare have mine penge.dette er korruption!! Okay, ja så er det selvfølgelig korrupt, hvis du puster under 0,5 og loven siger grænsen er 0,5 og de så siger den er 0,0.. Jeg vil dog råde til ikke at drikke og køre, det er god skik, både i Danmark, Thailand og ja overalt. Grænsen burde helt sikkert være 0,0 overalt. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/05-2017 19:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Det er jo lidt af en dikotomi at være et dannet lovlydigt menneske fra Danmark, der forsøger at gebærde sig i Thailand, som i min optik er et lovløst, korrupt, mafia kontrolleret helvede, hvor polib og taharn kæmper om 1. pladsen til at være mestre i hvordan de kan få folk i fedtefadet. Har man kassen, så betal dig ud af evtl. problemer, har du ikke, ja så opfør dig ordentligt, ret simpelt.. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |