Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand tur/retur for 3.000 kroner
Webmaster
Flybilletter til Thailand tur/retur er nede i et rekordbilligt niveau på 3.000 kroner fra både Jylland og Sjælland, og ifølge en luftfartsekspert er det sandsynligt, at de bliver endnu billigere.

Pristjekket i Dansk Flyprisindex viser, at billetter fra Billund til Bangkok aldrig har været billigere, og det er første gang nogensinde, at priser er under kr. 3.000, siden pristjekket startede i 2009. Priserne er faldet med 10% i forhold til samme afrejseuge i 2016.

Dansk Flyprisindex har også registreret, at flypriserne fra Aalborg er på et attraktivt niveau med bare 3.006 kroner for en returbillet.

Dansk Flyprisindex udgives hver fjerde uge af travelmarket.dk og er baseret på en oversigt over de billigste flybilletter t/r til de ti mest populære europæiske og oversøiske destinationer.

Læs nærmere om de billige flybilletter mellem Danmark og Thailand på: Take Off
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
lindegaard
Jeg kan nu ikke finde de biletter nogen steder.
Har læst på takeoff og det er sgu nok nogen specielle afgange.
Har den siden jul ledt efter billetter til over somneren i år, og billetter til datteren og dennes kæreste kom i hus til 4500, med Nowegian direkte.
Nu ærgrer jeg mig lidt over ikke at ha besluttet mig for rejse ind til for en måned siden for nu er de da helt skruet op.
Man skal slå til når de er der. Wink
Men det kan da godt være at man længere fremme kommer til at se prisfald til LOS.
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

jens
Enhver kan jo regne ud de priser er i den absolutte lavsæson.
Prøvede at søge 6-21 september i år.
Der er billetter fra Cph til 2920kr med thai og 2677kr med qutar også med korte flytider.
Fra Aalborg på samme datoer koster det 2761kr med KLM .
Men ja skal man afsted i juli eller henover jul er det med at slå til når prisen er rigtig, og det er som regel lang tid før.
Vi flyver fra Hamborg 7-29 juli og har givet 4100kr men de er også købt i november.

krausing
jens skrev:

Enhver kan jo regne ud de priser er i den absolutte lavsæson.
Prøvede at søge 6-21 september i år.
Der er billetter fra Cph til 2920kr med thai og 2677kr med qutar også med korte flytider.
Fra Aalborg på samme datoer koster det 2761kr med KLM .
Men ja skal man afsted i juli eller henover jul er det med at slå til når prisen er rigtig, og det er som regel lang tid før.
Vi flyver fra Hamborg 7-29 juli og har givet 4100kr men de er også købt i november.

Fandt dette til 2.334 kr.! https://trippy.dk...kl-bagage/ Men da jeg klikkede ind på flybillet-linket, så er de faktisk nede på 2.290 kr. nu :-) Og det er her til september.

kimsonic
så faktisk enkeltbilletter fra stockholm for 900 kroner ..november og december og nogle gange kan man komme til stockholm virkeligt billigt

krausing
kimsonic skrev:

så faktisk enkeltbilletter fra stockholm for 900 kroner ..november og december og nogle gange kan man komme til stockholm virkeligt billigt

Hold da kæft! Den må du gerne lige fortælle om næste gang den er klar til køb! :-)

vandango
Billige sensommer billetter fra ThaiAirways.

http://www.thaiai...eal-160617

Girobank
Hvis man søger på din henvisning, er det da helt andre priser,der kommer frem.

Mon der er udsolgt?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

vandango
Når jeg søger er der masser af billetter til 3312 kr.

Fik linket via thaiairways nyhedsmail, så der er nok run på i hele norden.

Girobank
JA det er rigtig, men trådens overskrift var 3000 kr,, så derfor misforstod jer nok dit indlæg.

Men vi bombarderes pt med gode tilbudsmail med billige billetter til Thailand, utroligt at det kan sælges så billigt.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

poulditlev
jeg har købt til 3600 kr. 7dec. til 5 feb.med Qatar Airlines

Thaidreamer
23 aug - 18 sept. Thai air 2699 kr Pfft

Thaidreamer
poulditlev skrev:

At flyve med qatar .. er som at give muslimerne/ isis penge i hånden Sad

vandango
Thaidreamer skrev:

poulditlev skrev:

At flyve med qatar .. er som at give muslimerne/ isis penge i hånden Sad

Nemlig! Sad

bjarne hh
At flyve til Thailand er at støtte militærjuntaen

Bjarne

vandango
bjarne hh skrev:

At flyve til Thailand er at støtte militærjuntaen

Bjarne

Ja og dem støtter jeg gerne. Grin

poulditlev
man får bedste service med Qatar is får nok penge flere steder fra så skal man heller ikke købe olie

Spring til debat: