Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det lyder sku da kedeligt med alle disse ændringer i Thailand....
Jeg har købt street food i mange år, og vil komme til at savne det, spiser dog mest på restaurent , men streetfood er da super lige at købe som mellemmåltid mm.
Thailand vil miste masser af identitet hvis deres streetfood bliver forbudt.
gad vide hvordan en sådan lovgivning påvirker overklassens ejendomsmarked/udlejningspriser når man fjerner og fratager underklassen en ellers fantastisk salgskanal som mobilt gadekøkken er.
nå, men snobberne får det som de vil have det...og der er helt sikkert nogle pæne expats som vil nyde de rene og ordenligt tilstande.
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
Hehehe! Kom sgu i tvivl og slettede den, kanonfuld lige nu, solly... Men OK, lad os ikk spilde tiden på dukselege og grimme minder om den sorte skole, der stank af sure tæer og madpakker, fy for nas da..
Jeg var også en "duks" enhver lærers ynglings, jeg blev altid sat uden for døren, så var der jo mindre arbejde til de dovne pedagogger...
Redigeret af Nahm d. 18/04-2017 18:59
Det lyder sku da kedeligt med alle disse ændringer i Thailand....
Jeg har købt street food i mange år, og vil komme til at savne det, spiser dog mest på restaurent , men streetfood er da super lige at købe som mellemmåltid mm.
Thailand vil miste masser af identitet hvis deres streetfood bliver forbudt.
Ja det har miste meget af sin charme de sidste år. Og det forsætter hastigt.
Snart er der kun templer, rismarker og shopping tilbage. Også en masse kinesere.
Jeg var væk i 2 år kom tilbage til Phuket. Selv Rawai var ikke til at kende igen. Stål glas og beton havde afløst bar og restauranter med seafood. Trist syn.