Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Rene Jensen Ekmonkol Khao Talo er i nat død mange vil kende som Rene fra Danish Catering
har kun Kendt Rene i ca 7 år og besøgt ham når jeg er på ferie i Th en gang om år og ellers ringet jævnt sammen Rene blev 71 år
Har oplysningerne fra Thai Kurt
Rip Rene
Redigeret af HOJ d. 24/03-2017 00:49
har kent renee tilbage fra forrige århundre og osse fra forrige årtusind, og set hans mangE op og nedture i gennem årne, R.I.P.
det er ikke godt for hans datter. det varste at ha ingen far og mor er rejst
Jeg har aldrig moedt Rene - har kun talt med ham i telefon - har et par gange koebt nogle af hans madvarer som blev sendt til mig her i Bangkok
Det ville vaere interessant at hoere lidt mere om hans datter: alder, famile forhold, etc. Hvem tager sig i givet fald af datteren lige nu? Er moderen forsvundet?
Lyder godt min Kone og jeg har spekuleret meget over hvad der ville ske ang. Nana
har ikke kunne få forbindelse til dem jeg kender i Pattaya lidt svært når man er i Dk.
Dejligt at høre har prøvet at få fat i en af hans drenge der bor her i Grønland , ved ikke om den anden søn i dk har fået besked, men rart der er nogen der for datteren,
Hej. Jeg vil høre om der er en der kender Renée. Jeg har en formodning om at han er min far. Jeg har politiet på besøg hos mig for at fortælle mig at min far er død han døde den 23 /3 I Thailand. Han hed jan René Jensen og har boet først i Danmark og flyttede derefter til Grønland og det sidste jeg hørte var at han flyttede til Thailand. Hvis der er en der vil svare mig ville jeg blive glad for han var det sidste familie jeg havde tilbage. Med venlig hilsen Heidi