Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways 45 års jubilæum
Dalton
Nyhedsbrev fra Thai Airways:

THAI's første rute til Europa fylder 45 år

I 2017 fylder THAI's rute mellem Bangkok og København 45 år. Ruten var THAI's første til og fra Europa, og derfor skal det selvfølgelig fejres. Vi giver dig derfor en fantastisk kampagne med lave priser til en lang række spændende destinationer.

THAI - SUPER DEAL
Vi starter fejringen af vores 45-års jubilæum på ruten Bangkok-København med lave priser til en række af vores mest populære destinationer. Rejs på Economy Class og oplev THAI's prisvindende service. Bagage, mad, drikke og sædevalg er altid inkluderet i vores priser.

Destinationer:
Thailand, Vietnam, Laos, Cambodia, Burma, Malaysia, Indonesien, Singapore, Filippinerne, Hong Kong, Taipei, Australien og New Zealand

Rejseperioder*:
18/04-20/06 2017
10/08-31/10 2017

Priser:
København-Bangkok t/r fra DKK 3099,-

Salgsperiode:
10/03-17/03 2017

kanut
Jeg smutter til Thailand 22/9-17 til 10/10-17. pris thai er 2745 kr.Cheers
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

vandango
Ja det er absolut bundpriser, føler mig lidt fristet. Pibe

Hvor tilmelder man sig nyhedsbrevet?

JohnBKK
For varmt i LOS lige nu, og om kort tid når vi 42 gr. - fuck, jeg ville gerne en tur til Lofoten.. tjekker lige om Thai flyver dertil.

Cool

Dalton
Tilmeld nyhedsbrev:

http://www.thaiai...nyhedsbrev

nederst til højre.

Tilmelding til Royal Orchid Plus (ROP)

http://www.thaiai...op/enroll/

Royal Orchid Plus is THAI’s customer loyalty program that gives members the opportunity to earn miles when flying with THAI, with Star Alliance partners across the world’s largest network, and with a wide array of travel and financial partners.

Miles can then be redeemed for Awards that include, air award and upgraded travel with THAI and Star Alliance partners, hotel stays plus lifestyle and promotional awards.

Frequent flyers, Silver, Gold and Platinum status members are recognized with a range of benefits and priority services, including priority reservations, check-in, baggage handling, excess baggage allowances, airport lounge access, complimentary upgrades and more, depending on membership status.

vandango
Takker. Wink

vandango
JohnBKK skrev:

For varmt i LOS lige nu, og om kort tid når vi 42 gr. - fuck, jeg ville gerne en tur til Lofoten.. tjekker lige om Thai flyver dertil.

Cool

Også for varmt i Korat Grin vi skal have nyt tag på huset pris 200.000 baht.
Tør ikke tage derud/hjem før fruen har fået skiftet det ud og betalt regningen. Grin

[img]http://www.motherjones.com/files/old-sweaty-man-mj.jpg[/img] is not a valid Image.

click
Tør ikke tage derud/hjem før fruen har fået skiftet det ud og betalt regningen
Så ser du nok aldrig Korat igen lyder usansynelig
Her har vi behagelige 38-41 grader om dagen og om natten småvarme 31 grader jeg tænder sku snart airconnen Sick
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Thaidreamer
jeg købte billet 23 aug - 18 sept. 2699 kr BVDr Yo baby Grin

Spring til debat: