Se indlæg
 Udskriv debat
SUK, Longway er død
Kim Ludvigsen
vandango skrev:

sony skrev:

Men efter min mening så skulle den her tråd slettes, for det eneste han ønsker, er den her opmærksomhed.

Lige præcis - og plus den spritnye profil der startede lavinen.

Spritny? Oprettet i 2014 og har skrevet 60 indlæg, heraf to, i denne tråd.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
kylling
Guderne må vide hvad han får ud af et sådant opslag? Andet end alle nu er klar over at han er sindsyg!

Un-jai
vandango skrev:

sony skrev:

Men efter min mening så skulle den her tråd slettes, for det eneste han ønsker, er den her opmærksomhed.

Nu håber jeg ikke det er min profil du hentyder til, jeg er ganskevist trådstarter, jeg hedder iøvrigt Flemming, bare lige så det er på det rene!
Solen skinner altid, det er bare et spørgsmål om at finde et hul i skyerneCome here sun

vandango
Un-jai skrev:

vandango skrev:

sony skrev:

Nu håber jeg ikke det er min profil du hentyder til, jeg er ganskevist trådstarter, jeg hedder iøvrigt Flemming, bare lige så det er på det rene!

Nej nej lavinen startede ovre i replikboksen med en spritny profil.

JohnBKK
Denne profil?

https://www.thail...ookup=7649

Patakrd - måske Patak Road, Phuket..

THansen
vandango skrev:

Un-jai skrev:

vandango skrev:

sony skrev:

Spritny?? Lavinen blev startet af profilen sula (oprettet 10/06-2008 klokken 11:24:31) medmindre der selvfølgelig er slettet nogle indlæg før det første indlæg "Har lige hørt at Jørgen ..." som blev oprettet "23/02-2017 klokken 01:55:36"

THansen
JohnBKK skrev:

Denne profil?

https://www.thail...ookup=7649

Patakrd - måske Patak Road, Phuket..

Jeg gætter på, at der er tale om en gammel kending siden vedkommende skriver 'Rin' i stedet for 'rinpoche' i sine foreløbig 2 indlæg. Spørgsmålet er så hvem der er tale om?

The_Horror
kylling skrev:

Guderne må vide hvad han får ud af et sådant opslag? Andet end alle nu er klar over at han er sindsyg!

han fik sine 15 minutters opmærksomhed og lidt medlidenhed fra et par stykker.....alkohol er ingen undskyldning, hvis man kan bruge et tastatur er man ikke fuldere end man ved hvad der foregår og konsekvenserne heraf.

Vi var nogle stykker som havde på fornemmelsen at det kunne ligne et bluff, nogle mere direkte end andre...men dem som angreb Rinpoche med deres klistrede politiske korrekthed må sidde tilbage med en underlig følelse.

Nu er det så bare op til den enkelte om man gider bruge mere tid på en usympatisk, fordrukken førtidspensionist med mentale forstyrrelser. Dette var ihvertfald mine sidste minutter brugt på Jørgen Jesus, nu da genopstandelsen er fuldendt.
Redigeret af The_Horror d. 24/02-2017 16:31
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

JohnBKK
Oh my El_Hollor, mon du dog kan holde de tynde kælderblege fingre fra det tastatur?

Næppe...

Når larmen og forargelsen har lagt sig lidt, kunne det være interessant at vide hvorfor h..... han gjorde det. Sindssyg? Nej, det tror jeg ikke. Mindre begavet? Ja, absolut, og årtiers druk og andet misbrug har vel tyndet ud i de ved fødslen tildelte hjerneceller og gjort ham til en særling, en original, en af dem vi husker fra vores barndom i gamle dage, sære stoddere, fordrukne, råbende og skrigende efter alt og alle. Nu er de typer så flyttet med ind i fremtiden og på nettet, uha de er her sgu, lige her i vore pæne velfriserede velplanlagte pishamrende kedelige liv, og der kommer mange mange flere, fordi verden er syg, sindssyg, når et menneske som Suk kan blive født og vokse op i pæne, pæne velordnede Danmark og senere i livet køre den helt ud af tangenten til vanviddet.

Hvad vil jeg sige med denne smøre?

Jeg vil hævde at alle har en lektie at lære af hvordan han har opført sig og hvordan de fleste har reageret, med fordømmelse, og det er jo automatreaktionen.

Er der nogle der har overvejet at kigge indad I deres eget fortrængte vanvid, druk og raseri?

Suk har påtaget sig Skyggen (C.G. Jung https://en.wikipe...sychology) og H.C. Andersen - https://en.wikipe...airy_tale) ) , han lever i mørket og udlever i sit vanvid alle pæne, afrettede, såkaldt normale menneskers fortrængte vanvid, og det burde vi takke ham for, det er et uhyggeligt liv, et sølle liv, men han er menneske og bør respekteres, selv med dette infame stunt.

Et par på hovedet ville nok hjælpe en hel del på det. Trods hans faretruende fremtoning med tusser, mørke RayBan´s og div. andre macho attituder, så er han vel egentlig en lille blød stakkel og måske endda bøsse, siden han turer rundt med LadyBoys, men som regel kun får en gang tæsk af dem, haha!

What a life..

Cool
Redigeret af JohnBKK d. 24/02-2017 17:25

kylling
JohnBKK skrev:

Oh my El_Hollor, mon du dog kan holde de tynde kælderblege fingre fra det tastatur?

Næppe...

Når larmen og forargelsen har lagt sig lidt, kunne det være interessant at vide hvorfor h..... han gjorde det. Sindssyg? Nej, det tror jeg ikke. Mindre begavet? Ja, absolut, og årtiers druk og andet misbrug har vel tyndet ud i de ved fødslen tildelte hjerneceller og gjort ham til en særling, en original, en af dem vi husker fra vores barndom i gamle dage, sære stoddere, fordrukne, råbende og skrigende efter alt og alle. Nu er de typer så flyttet med ind i fremtiden og på nettet, uha de er her sgu, lige her i vore pæne velfriserede velplanlagte pishamrende kedelige liv, og der kommer mange mange flere, fordi verden er syg, sindssyg, når et menneske som Suk kan blive født og vokse op i pæne, pæne velordnede Danmark og senere i livet køre den helt ud af tangenten til vanviddet.

Hvad vil jeg sige med denne smøre?

Jeg vil hævde at alle har en lektie at lære af hvordan han har opført sig og hvordan de fleste har reageret, med fordømmelse, og det er jo automatreaktionen.

Er der nogle der har overvejet at kigge indad I deres eget fortrængte vanvid, druk og raseri?

Suk har påtaget sig Skyggen (C.G. Jung https://en.wikipe...sychology) og H.C. Andersen - https://en.wikipe...airy_tale) ) , han lever i mørket og udlever i sit vanvid alle pæne, afrettede, såkaldt normale menneskers fortrængte vanvid, og det burde vi takke ham for, det er et uhyggeligt liv, et sølle liv, men han er menneske og bør respekteres, selv med dette infame stunt.

Et par på hovedet ville nok hjælpe en hel del på det. Trods hans faretruende fremtoning med tusser, mørke RayBan´s og div. andre macho attituder, så er han vel egentlig en lille blød stakkel og måske endda bøsse, siden han turer rundt med LadyBoys, men som regel kun får en gang tæsk af dem, haha!

What a life..

Cool

Godt indlægWink

Un-jai
Kim Ludvigsen skrev:

vandango skrev:

sony skrev:

Det er svært at forestille sig at det ikke skulle være min profil Kim Ludvigsen hentyder til, der må jeg endnu engang sige at du tager fejl, du kan jo prøve at læse nogle af mine andre indlæg, så vil du nok finde ud af at du tager fejl... God weekend her fra BangkokLOL LOL
Solen skinner altid, det er bare et spørgsmål om at finde et hul i skyerneCome here sun

vandango
THansen skrev:

vandango skrev:

Un-jai skrev:

vandango skrev:

sony skrev:

Spritny?? Lavinen blev startet af profilen sula (oprettet 10/06-2008 klokken 11:24:31) medmindre der selvfølgelig er slettet nogle indlæg før det første indlæg "Har lige hørt at Jørgen ..." som blev oprettet "23/02-2017 klokken 01:55:36"

Takker THansen - så ved jeg sgutte mere hvad jeg skal mene. Sad

Kim Ludvigsen
Un-jai skrev:

Kim Ludvigsen skrev:

vandango skrev:

Det er svært at forestille sig at det ikke skulle være min profil Kim Ludvigsen hentyder til, der må jeg endnu engang sige at du tager fejl, du kan jo prøve at læse nogle af mine andre indlæg, så vil du nok finde ud af at du tager fejl... God weekend her fra BangkokLOL LOL

Ja, det var skam dig, jeg henviste til. Det var dig, der startede tråden, og:

[img]http://kimsside.dk/un-jai.png[/img] is not a valid Image.

Ak, hvis alle dem, der påstår, jeg tager fejl, ville og kunne finde ud af at læse mine indlæg, så ville vi blive sparet for en del unødvendig trafik her i forummet. LOL LOL

P.S. Jeg regner ikke med, at du er helt så tungnem eller faktaresistent som visse andre, så hvis du læser mit indlæg én gang til, vil det sikkert gå op for dig, at jeg rent faktisk forsvarede dig mod udsmidning. Og det mener du vel næppe er en fejl fra min side.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Patakrd
Hej alle - Lover højt og helligt, at det var helt tilfældigt, jeg postede noget om Suk's "påståede" død som mit første indlæg og første replik. Jeg oprettede mig som medlem dagen før eller før igen og afventede, en admin der godkendte mig. Helt tilfældigt, så jeg minutter før mit først log in og efter en admin havde godkendt mig, at "Ning skrev på facebook, at Suk var død. Jeg noterede det herefter i replikboksen - iøvrigt som nr. 2 - tror det var en Sula der have "replikket" før mig og lidt senere som et alm. opslag, igen ikke som nr. 1 Vandango - tjek gerne tråden og replikboksen. John Bkk - skarp som sædvanlig: Patak Rd. Phuket Yo baby - Og ja, Rinpoche er som alle I andre fulgt igennem mange år efterhånden - så "kælenavnet" Rin lå lige til højre benet. Håber det løsner lidt af det mystiske - kan godt selv se, at det må ha' set underligt ud Angel

vandango
Patakrd skrev:

Hej alle - Lover højt og helligt, at det var helt tilfældigt, jeg postede noget om Suk's "påståede" død som mit første indlæg og første replik. Jeg oprettede mig som medlem dagen før eller før igen og afventede, en admin der godkendte mig. Helt tilfældigt, så jeg minutter før mit først log in og efter en admin havde godkendt mig, at "Ning skrev på facebook, at Suk var død. Jeg noterede det herefter i replikboksen - iøvrigt som nr. 2 - tror det var en Sula der have "replikket" før mig og lidt senere som et alm. opslag, igen ikke som nr. 1 Vandango - tjek gerne tråden og replikboksen. John Bkk - skarp som sædvanlig: Patak Rd. Phuket Yo baby - Og ja, Rinpoche er som alle I andre fulgt igennem mange år efterhånden - så "kælenavnet" Rin lå lige til højre benet. Håber det løsner lidt af det mystiske - kan godt selv se, at det må ha' set underligt ud Angel

s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/71/c9/47/71c94798c756e401620246fa8dba74af.jpg

Un-jai
Kim Ludvigsen skrev:

Un-jai skrev:

Kim Ludvigsen skrev:

vandango skrev:

Ak, hvis alle dem, der påstår, jeg tager fejl, ville og kunne finde ud af at læse mine indlæg, så ville vi blive sparet for en del unødvendig trafik her i forummet. LOL LOL

P.S. Jeg regner ikke med, at du er helt så tungnem eller faktaresistent som visse andre, så hvis du læser mit indlæg én gang til, vil det sikkert gå op for dig, at jeg rent faktisk forsvarede dig mod udsmidning. Og det mener du vel næppe er en fejl fra min side.

Hør nu her lille ven, jeg behøver ingen til at passe på mig, måske du lige skulle læse hvad du selv har skrevet og så kan du jo bruge lidt tid på at finde de linjer/ sætning, der angiveligt skulle forsvare mig...

Prøv en lidt anden retorik, så kan du måske få den fornødne respekt du higer efter, den her form for mudderkastning føre ingen vegne hen, ingen - heller ikke jeg gider dine eller andres nedladende hentydninger, som jo ofte bunder i lavt selvværd.

JohnBKK
Un-jai skrev:

Kim Ludvigsen skrev:

Un-jai skrev:

Kim Ludvigsen skrev:

vandango skrev:

Hør nu her lille ven, jeg behøver ingen til at passe på mig, måske du lige skulle læse hvad du selv har skrevet og så kan du jo bruge lidt tid på at finde de linjer/ sætning, der angiveligt skulle forsvare mig...

Prøv en lidt anden retorik, så kan du måske få den fornødne respekt du higer efter, den her form for mudderkastning føre ingen vegne hen, ingen - heller ikke jeg gider dine eller andres nedladende hentydninger, som jo ofte bunder i lavt selvværd
.

Tak for det Un-jai, så er geden Lodwig vidst barberet!

............... Rolll

Kim Ludvigsen
Un-jai skrev:

Jeg skrev jo kun én linje, men her den forsvarende del:
Spritny? Oprettet i 2014 og har skrevet 60 indlæg

Un-jai skrev:Prøv en lidt anden retorik, så kan du måske få den fornødne respekt du higer efter, den her form for mudderkastning føre ingen vegne hen, ingen - heller ikke jeg gider dine eller andres nedladende hentydninger, som jo ofte bunder i lavt selvværd.

Jeg higer ikke efter respekt; jeg kastede ikke mudder efter dig; og jeg tog så fejl - to gange: Jeg skulle ikke have forsøgt at forsvare dig mod udsmidning, og en ekstra læsning var åbenbart ikke nok.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

chaingmai
en ting må man sige, suk, ,,døde" ikke forgæves
, nu er vi oppe på 4 sider...................LOL LOL

click
en ting må man sige, suk, ,,døde" ikke forgæves
, nu er vi oppe på 4 sider..............

Måske tråden stopper når SUK en dag virkelig dør............ellers er det her, jo endt i rent humor set her ude fra sidelinjen......Rolll
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Spring til debat: