Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vi skal 3 uger til thailand, og vil tilbringe den ene uge i Chaing Mai.
SÅ derfor vil vi gerne ud på elefant tur. og se seværdigheder ellers omkring området... Nogle anbefalinger af bureauér for elefant ture.?
Jeg bor i Chaing mai paa 4 aar nu og der er rigtig meget og se men det kommer lidt an paa hvordan i vil rundt og hvor mange i er mm men du er velkommen til at ringe eller skrive til mig saa vil jeg godt hjelpe jer.
Vi var 3 uger i Chang Mai og nød det rigtig meget. En hyggelig og overraskende god oplevelse var at besøge deres Zoo. Jeg er egentlig imod Zoo'er men ville gerne opleve flere dyr og se hvordan de gør. Burene var rigtig store. Dyrene var meget velplejede og alt var meget velholdt. De eneste dyr der ikke fik så god en behandling var faktisk deres nationaldyr, elefanten. Den så ud til at have dårlige vilkår!!!
De har en 200 meter lang. 50 meter bred have der er hegnet ind overalt og der går man rundt i et stykke jungle sammen med dyrene. En hyggelig oplevelse.
Prøv det sammen med børnene og se dem smile af skønheden!
Maxine