Se indlæg
 Udskriv debat
Gated Communities i Thailand
JohnBKK
rinpoche skrev:

JohnBKK skrev:

Thailand er jo larm, vanvittig larm, konstant og hele tiden.

.

Rigtigt. Jeg rejser aldrig til Thailand uden høreværn, hvis jeg nu skulle opleve den store ulykke at bevæge mig ind til byen. Seriøst. Og jeg mener rigtig høreværn. Nu har jeg så også tinnitus, så jeg skal ikke nyde noget.

Husker en episode, hvor mine drenge og jeg var med vores venner på en restaurant ved floden i Bang Phlee.
Alt var godt, og vi bestilte af hjertens lyst, selvom vores katoey servitrunte monotomt gentog "Mai Mee" No hab.

Well, maden kom. Og vi skulle i gang hermed. Så gik det groteske cirkus i gang på den anden side af floden, der var en eller anden tempel højtidelighed, mestendels bestående af højtalere.
Al samtale blev dermed umuliggjort, det var absolut forstemmende.

Vi skred tilbage til vores sikre ly, og blev for en gangs skyld ikke antastet af de bidske hunde, der ellers hersker denne soi om aftenen.
Jeg har mere end èn gang måtte tage junior på skuldrene for at han ikke skulle lide overlast, mens jeg febrilsk sparkede ud efter de frådende varulve.

Det var vist et seriøst sidespring, beklager...

Jeg har også tinnitus, det er et helvede.. Købte disse her fornylig da de startede renoveringen af lejligheden ved siden af:

https://www.homep...ct/1029349

- så blev der ro, men tinnitus blev mere hørbar, p!s..

Ja, sikke da en oplevelse på den restaurant i Bang Phlee, ligner faktisk hvad jeg selv har oplevet derude, sjovt ikke?

Wink

Boes
- så blev der ro, men tinnitus blev mere hørbar, p!s..

Bedre med dampet musik i hørerørene !! når man har tinnitus....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Dalton
Boes skrev:
Bedre med dampet musik

Risikerer man så ikke at få ADHD...

JohnBKK
............... LOL LOL

hugoboerge
rinpoche skrev:

JohnBKK skrev:

Thailand er jo larm, vanvittig larm, konstant og hele tiden.

.

Husker en episode, hvor mine drenge og jeg var med vores venner på en restaurant ved floden i Bang Phlee.
Alt var godt, og vi bestilte af hjertens lyst, selvom vores katoey servitrunte monotomt gentog "Mai Mee" No hab.

Det var vist et seriøst sidespring, beklager...

Siden vi nu er havnet i "Food & Beverage" afdelingen - hvad hedder den restaurant og hvor ligger den henne ?

Spring til debat: