Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja så gik den årlige tur igen til immigration for at forny retirement visaet nu for 9 gang Normalt tager det mellem 2 & 4 timer, ventetid og så videre Men denne gang under 10 minutter og ikke nok med det jeg blev budt på en kop kaffe. Til gengæld tog de alle mine fotokopier og gav mig dem tilbage, de ville ikke have et eneste, derefter tog en dame mit pas og kopirede nu alle siderne i passet som jeg måtte underskrive De fortalte mig at jeg ikke skulle komme med kopier mere kun passet, fotoet og TM 7 udfyldt for fremtiden, så skal jeg betale 20 THB for kopierne, det samme gør sig nu gældende for 90 dage registrering nu skal man ikke mere komme med kopier og TM8 kun passet. Men alt i alt en god oplevelse for 1920 THB
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
Helt nyt Immigrationcenter i Chaiyaphum Jeg startede som sagt med Phuket for 9 år siden så blev det Khon Kaen de sidste 3 år og nu fik jeg at vide jeg kunne bruge det helt nye i Chaiyaphum det åbnede vistnok i November.
Mon ikke der skulle havde stået du fik et års Retirement-Extension (Som ikke er et Visa) ?
Jo selvfølgelig Badedyr du kan jo ikke have ret meget at lave siden du altid skal rette på folk, men når jeg til daglig taler med folk kalder vi det retirement visa eller 1 års visa, både danskere og andre faranger men selvfølgelig har du da ret
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen