Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Non-Immigration Visum til Thailand
 Udskriv debat
Retirement Visa. Helt utroligt
click
Ja så gik den årlige tur igen til immigration for at forny retirement visaet nu for 9 gang Normalt tager det mellem 2 & 4 timer, ventetid og så videre Men denne gang under 10 minutter og ikke nok med det jeg blev budt på en kop kaffe. Til gengæld tog de alle mine fotokopier og gav mig dem tilbage, de ville ikke have et eneste, derefter tog en dame mit pas og kopirede nu alle siderne i passet som jeg måtte underskrive De fortalte mig at jeg ikke skulle komme med kopier mere kun passet, fotoet og TM 7 udfyldt for fremtiden, så skal jeg betale 20 THB for kopierne, det samme gør sig nu gældende for 90 dage registrering nu skal man ikke mere komme med kopier og TM8 kun passet. Men alt i alt en god oplevelse for 1920 THB
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Draaben
Tilykke med dit nye visa, lyder som en god oplevelse. Gid det var lige så nemt her på Phuket.
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

click
Tilykke med dit nye visa, lyder som en god oplevelse. Gid det var lige så nemt her på Phuket.

Tak. Ja jeg ved Phuket er ikke nemt jeg prøvede det de første 4 gange og jeg hører det er blevet meget værre
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

lung
click..

hvor var det henne ?????

Bade-Dyr
Hvilken Immigration Office bruger du Click ?

Mon ikke der skulle havde stået du fik et års Retirement-Extension (Som ikke er et Visa) ?

click
hvor var det henne ?????

Helt nyt Immigrationcenter i Chaiyaphum Jeg startede som sagt med Phuket for 9 år siden så blev det Khon Kaen de sidste 3 år og nu fik jeg at vide jeg kunne bruge det helt nye i Chaiyaphum det åbnede vistnok i November.

Mon ikke der skulle havde stået du fik et års Retirement-Extension (Som ikke er et Visa) ?

Jo selvfølgelig Badedyr du kan jo ikke have ret meget at lave siden du altid skal rette på folk, men når jeg til daglig taler med folk kalder vi det retirement visa eller 1 års visa, både danskere og andre faranger men selvfølgelig har du da ret

hugoboerge
Rart at se at der bliver barberet ned paa papirvaeldet hos immigration. Det er vel ogsaa et spoegsmaal om arkiv plads kunne man forestille sig.

Tag bare papirstakken ifm arbejdstilladelser det er bare enormt hvad et firma skal levere af materiale bare for at forny en arbejdstilladelse.

Ifm forlaengelse af visa grundet retirement synes jeg ikke at papirdyngen er saerlig stor.

Boes
Det varierer fra immigration til immigration og officer in charge, ugedag og Sadm.m.m.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: