Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg skal op til den gyldne trekant og jeg ved at der er mindst 2 opium museer men hvilken skal man vælge ?
Når man står lige ved trekanten og kikker ud over vandet så er der et tæt på til højrer og et lidt linger væk til den venstre side men igen hvilket skal man vælge ?
Jeg skal op til den gyldne trekant og jeg ved at der er mindst 2 opium museer men hvilken skal man vælge ?
Når man står lige ved trekanten og kikker ud over vandet så er der et tæt på til højrer og et lidt linger væk til den venstre side men igen hvilket skal man vælge ?
Hilsen Cesse
Der er desværre ingen gratis prøver du kan få med
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...
Det blev desværre ikke i denne omgang at jeg skulle se på opium
Vi skulle i stedet ud og se en blomsterpark på et gudsforladt bjerg da vi var 3 kilometer fra toppen vendte cafutten om da hans bil ikke kunne mere den var for varm så jeg fik heller ikke set blomster