Se indlæg
 Udskriv debat
hmmm thai piger
solmand
de tager røven på jer,,,glem alt om at være forelsket og tro det er lykken......................
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Davser
Ja det er desværre ikke alle det går godt for
bamsen

solmand
TAK...........................Sad
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

swaddii
Hej Solmand!
er ikke enig med dig ,har det skide godt med minWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Suk Rak Ning
Jamen Solmand dog !

Er der gået Beer chang i den, eller hva' ?, husk på, at man ofte tiltrækker det som man selv er !

[small]Jeg klager ikke.[/small]

Med venlig hilsen Suk................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

nicefarang
Der er vist en thailady der har taget røven på solmand Wink

prasat
ja eller også var der tap på hende.

prasat

kylling
Danske piger er ikke(være eller bedre) så nyd det øjeblik hvor du føler dig godt tilpas med en Thia pige.

Det bliver sjovt at se min veninde har billet så hun kommer med TG950 4-7-2006

jeg mener også alt må have sin prøve
SO GO ON

MVH Kylling

skytte
Prasat ??? indlæg 6 & 7 er ens
Ja de kællinger er sgu sværre at forstå et forkert ord og der er lukket for det varme vand
Henrik

arf
Tja alle piger uanset nationalitet kan tage ens bagdel, men omvendt kan man jo også finde søde piger i alle lande.
Men nogle er mere heldige end andre hvad angår piger. Mere er der vel ikke at sige til den sag. Smile
MVH

Anders R. F.

http://www.cher-lp.dk
solmand
okay...min har lige møllet mig for 240.000 kr efter 9 års ægteskab..så jeg er lidt pisst af......sorry....Sad

clydehaumann
Hej Solmand.
240.000 kr , Er det virkeligt alt hvad det kostede dig at have en kone i 9 aar. Det er sgu kun godt 70 kroner om dagen.
Ja jeg mener nu det er billigt.
Clyde Haumann.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
prasat
undskyld skytte, det var jeg ikke lige klar over, men jeg ville da gerne vide hvad en thailady er så???

prasat

skytte
Thailady - Katoy - Med tap= Bøsse - Homo osv!!!
Henrik

xxxx
Hej Solmand

Du er ikke den foerste og med garanti ikke den sidste der kommer i den vridemaskine... Jeg ved godt det ikke er nogen troest, men saadan er det bare.

Om Thaier er vaerre end andre.... hmmm hvis vi ser paa det rent % maesigt, saa nok jo, for vi er jo ikke saa mange der er Thai gift..
Som der er dansk gift...
Clyde... de 240.000kr. er jo nok ud over hvad det ellers har kostet ham... Saa den var lidt tynd.
Der er braadne kar alle steder saadan er det, baade maend og kvindeer, men vi glemmer hele tiden at mange Thaier altsaa har en hel anden tankegang vedr. faelles eje osv end vi har.
Mange oensker slet ikke at blive gift med en farang, men goer det fordi de tror vi har flere penge end en Thai mand kan give dem.
Penge er GUD nr. 1 her i Thailand.. ok ok der er forskel, men specielt her ude paa landet er penge en meget stor del af deres liv. Af den enkle grund de ingen har og de faa de har formoebler de uden tanke paa i morgen.

Le-si

thaikurt1

Men nogen er os som er gift med en thai har måske vaere heldig med at finde den rigtig men ved jo aldrig det samme som er sket for solmanden kan jo også ske for os andre.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Ja så fik man jo lidt af historien, det gør mig ondt at høre Solmand Sad
håber det bedste for dig og at du snart må komme på fode igen.

Og som før skrevet kan det ske for alle uanset hvor kvinden kommer fra............

Med venlig hilsen Suk..................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

solmand
nej de 240.000 kr er kun gælden i banken nu,,,,, har ikke tal på hva det ellers har kostet...men det har nu været 9 skønne år. jeg havde bare den naive opfattelse/håb at jeg havde fundet pigen for livet. men det må jeg sande at jeg desvære ikke havde,,,, det værste er sgu at jeg stadigvæk elsker hende som første gang jeg mødte hende for 9 år siden,,,, det bider sgu i hjertet....Sad
men de har nu en special ide om penge og hvem der skal betale hvad....
lidt sjov:
jeg havde et helt nyt stryge bræt da hun kom til DK og det er jo så efter ca 8 år slidt op...så vi købte et nyt som hun betalte for i butikken så det har hun nu taget med det har hun betalt haha hun glemmer lige slidtagen på det jeg havde da hun kom ha ha.. strge bræt er små penge og det var bare ment som sjov.......
så nu tager jeg arbejde i norge efter sommer ferien og får den gæld gnavet væk...... så man kan få hovedet oven vande igen og måske få rep hjertet.....det siges jo af en klog mand (john mogensen) AT tiden læger alle sår....jeg håber sgu han har ret GrinGrinGrin
SolmandShockShock

Sneppevej
Lol - jamen det var så DIN side af historien.

Mintz
Solmand... Stakkels dig...

Måske lidt hårdt at sige at Thai piger vil tage røven på dem alle sammen .. Smile Jeg tage I HVERT FALD IKke røven på nogen .. hehe.. ej men tilbage til sagen.. Du skal tænker sådan at du har gjort noget godt for hende.. og en dag får du det tilbage.. på tidspunkt men ikke af hende måske af andre... hvis du forstår...? fordi det har været hårdt for hende at bo i Thailand.. det lykkedes hendes for finde en mand der kan tage sig af hende og give hende en god fremtid.. men tiden gik.. I kan ikke sammen efter 9 år.. That' Life! men det er sq svært... der andre fisk i søen det ved du selv ! Wink
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Spring til debat: