Se indlæg
Udon Thani Danskere
|
|
coconut |
Lagt på d. 08/02-2016 23:06
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Hej Jeg kunne godt tænke mig at komme i forbindelse med danskere som enten rejser eller bor i og omkring Udon Thani - Jeg kan selv godt lide byen - langt fra turiststederne - og en mere afslappet atmosfære.. Jeg skal derud om et par måneder og det kunne nok være hyggeligt at møde andre for udveksling ag ideer. forslag. det at leve der og hvad man oplever eller bare det at møde andre DK ere.. venlig hilsen Bruno |
|
|
Gert |
Lagt på d. 20/11-2016 07:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Har ladet mig fortælle at der skulle være 2 danskersteder i Udon Thani, det ene ved jeg hvor ligger (ved Jytte) det andet kender jeg ikke , er der nogen der kan oplyse noget om det? |
|
|
Boes |
Lagt på d. 20/11-2016 12:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
"good Corner"
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 20/11-2016 12:58
|
En "Svensk" i Nong Samrong - Nok's restaurant med fantastisk god mad.....
Albert Einstein |
|
|
sula |
Lagt på d. 21/11-2016 03:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Der er the good corner og så blue elephant mrn godt nok et stykke vej mellem udon og khoen khan rigtigt hyggeligt lille resort der kommer også danskere og Jørgen og fruen rigtigt flinke. |
|
|
jh |
Lagt på d. 21/11-2016 07:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
sula skrev: Der er the good corner og så blue elephant mrn godt nok et stykke vej mellem udon og khoen khan rigtigt hyggeligt lille resort der kommer også danskere og Jørgen og fruen rigtigt flinke. Hvor ligger Good corner i Udon.Vi har bestemt vi vil have 3-4 dage der når vi alligevel er i NØ Isan i julen- |
|
|
Boes |
Lagt på d. 21/11-2016 08:17
|
https://www.faceb...7998368709 http://www.goudon...don-thani/ "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
poulditlev |
Lagt på d. 21/11-2016 09:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
der var engang en dansker og hans kone der havde en hotel i NON SUNG det er ca. 20 km syd for udon thani den hed homestay mener jeg at kunne huske den var helt ny da jeg boede der i 2009 jeg ved ikke om den er der endnu |
|
|
sula |
Lagt på d. 21/11-2016 12:34
|
The Good Corner med værtsparret Jytte og Carsten ligger når man går fra plaza central eller charonsi kompleks på venstre hånd lige inden man når night bazar |
|
|
Boes |
Lagt på d. 21/11-2016 14:16
|
Og en ny i Soi Samphan, overfor Night and Day, barkomplexet - Phoenix Bistro
Albert Einstein |
|
|
Gert |
Lagt på d. 24/11-2016 13:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Ja ,manden skulle hedde Preben(har jeg ladet mig fortælle) |
|
|
jh |
Lagt på d. 24/11-2016 18:57
|
Nu vi vil være der 3-4 dage er der nogen der har et godt bud på hvor vil evt skal bo.Hvad ligger priserne i deroppe |
|
|
sula |
Lagt på d. 24/11-2016 19:07
|
jh der ligger et lille hotel 15 min fra bymidten der hedder UD-Tel nye værelser ja alt er nyt god service ok morgen mad mener vi gav 1800 for dobbelt værelse i juni måned vi var i hvert fald tilfredse |
|
|
handy |
Lagt på d. 25/11-2016 04:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
jh skrev: ...Nu vi vil være der 3-4 dage er der nogen der har et godt bud på hvor vil evt skal bo.Hvad ligger priserne i deroppe https://www.googl...Rh5t-ys4KA top mansion er billigt og udmærket og rigtig god beliggenhed til der hvor der sker noget i byen har boet der mange gange har altid korte ophold på en dag eller 2 så fint nok til mig uden at være luksus ingen morgenmad men masser af muligheder i selve gaden også...god weekend glemte lige mener prisen er på 500-600 pr nat |
|
|
handy |
Lagt på d. 25/11-2016 05:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
handy skrev: jh skrev: ...Nu vi vil være der 3-4 dage er der nogen der har et godt bud på hvor vil evt skal bo.Hvad ligger priserne i deroppe https://www.googl...Rh5t-ys4KA top mansion er billigt og udmærket og rigtig god beliggenhed til der hvor der sker noget i byen har boet der mange gange har altid korte ophold på en dag eller 2 så fint nok til mig uden at være luksus ingen morgenmad men masser af muligheder i selve gaden også...god weekend glemte lige mener prisen er på 500-600 pr nat forøvrigt er værelsen istandsat siden de billeder er taget i hvert fald dem jeg har boet på de seneste gange sidste for et års tid siden mener også der findes en nyere hjemmeside med nye billeder det link var lige hvad jeg fandt hurtigt |
|
|
Boes |
Lagt på d. 25/11-2016 05:49
|
The Pannarai Hotel - kan ikke vaere mere centralt.... [url] http://www.bookin...ype=total& [/url] "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
jh |
Lagt på d. 25/11-2016 07:11
|
Tak for info ja det er da noget billigere deroppe end Pattaya,Phuket der er mange steder kan jeg se på bare Booking.com |
|
Spring til debat: |