Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
'73 Kreidler RS 6-Speed
|
|
Frank |
Lagt på d. 30/06-2010 15:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
MM skrev: Her ligger honda wave 125 på en 130km/t. Min model, dog uden kurv, men til gengæld med to spejle. Jeg har dog ikke været højere end 45 km/h. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/06-2010 18:19
|
Antal indlæg: 3779 |
Tja, jeg var mere end et år yngre end kammaraterne, så da det blev min tur til knallert, så var de nærmest ved at få bil. Så det blev blot til en Maxi 2-gears, der var lige så overvældende som Rinpoches. Ingen politibetjente gad nogen sinde at stoppe mig... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/11-2016 20:21
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Her er lidt knallert-historie: - Tag på nostalgitrip tilbage til dengang, der var rigtige knallerter til Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 20/11-2016 04:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Jeg havde en Yamaha FS 1, utrolig god knallert, Kreidler var en populær knallert, så kan jeg huske Puch Flagship, tror jeg nok de hed, de var nok de hurtigste af de tre knallerter når de var toptunet som vi kaldte det, men det var et evigt ræs med politiet i hælene på os hele tiden, jeg kan huske en gang vi gik ind i politigården og stjal vores knallerter tilbage, men da havde politiet allerede pillet de ulovlige dele af knallerterne. Vi var lidt frække dengang, nu er man selfølgelig en halvgammel lovlydig borger, min eneste forseelse er vel at jeg kører for stærkt. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/11-2016 09:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Havde en Puch VZ50, den var på et tidspunkt tunet efter alle kunstens regler. Den hurtigste jeg har prøvet var en tunet Honda 4 gears. Den hurtigste knallert jeg har nu er en Honda Click Forward eSP, det er ubetinget den bedste af alle knallerter jeg har kørt på i Thailand. |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/11-2016 09:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
2 store Puch+en del Maxi Puch lidt Radexi og flere andre,men kan huske jeg købte en gammel Derby af en ældre mand der var styrtbøjler 2 udstødning den kunne køre 45 og var lovlig,kabel til spedometeret sad ned i motor og ikke ned til forhjulet som på alle andre knallerter.Jeg har en Maxi Puch hjemme i garagen jeg prøver på at renovere de er blevet et hit idag,jeg købte den af en kamerat for 500kr for 10 år siden kan nok få 5000kr som den står nu ikke helt samlet,har ofret en 1000 mand indtil videre,men aldrig kørt på den,men kun et klenodie for mig. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/11-2016 10:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Puch Maxi er klasse, husk den grønne mælkekasse bagpå! |
|
|
cesse |
Lagt på d. 20/11-2016 11:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Da min maxi er blå er der selvfølge en blå mælkekasse fra kløvermælk Men jo mælkekassen er da et must |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/11-2016 11:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
cesse skrev: Da min maxi er blå er der selvfølge en blå mælkekasse fra kløvermælk Men jo mælkekassen er da et must Dem vil arla gerne have tilbage Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
cesse |
Lagt på d. 20/11-2016 13:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
sony skrev: cesse skrev: Da min maxi er blå er der selvfølge en blå mælkekasse fra kløvermælk Men jo mælkekassen er da et must Dem vil arla gerne have tilbage Da vel ikke den fra kløvermælk Jeg tror at den er over 20 år gammel altså kassen |
|
|
BentBP |
Lagt på d. 20/11-2016 13:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
https://lh3.googl...1688-rw-no Ja , der kører nogle Arla kasser rundt der ude. ----------------- Tryk på linket, da det desværre ikke kan vises på siden. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/11-2016 16:43 |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/11-2016 20:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Her er lige et lille klip med Maxi Puch med mælkekasse på. http://www.tvmidt...serne-hjem |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/11-2016 20:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
De er jo idioter, har fuldstændig overset en fantastisk forretningsmulighed og reklame for deres lortevirksomhed.. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |