Se indlæg
Er det dig vi mangler? [Hua Hin]
|
|
Druwor |
Lagt på d. 12/11-2016 20:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
hugoboerge skrev: Druwor skrev: De søger åbenbart stadig, nu bare under navnet "Mark Jørgensen" Følgende er set på Facebook gruppen Hua Hin Forum Hi! We are currently looking for a Danish-speaking person for our office in Hua Hin in Thailand. We are a Danish e-commerce company operating throughout Scandinavia. The job consists mainly of translating product descriptions from English to Danish, but you will also get to work with SEO, link building and many other exciting areas. The most important thing for us is that you are adept at expressing yourself in Danish and that you can write catchy and informative descriptions for our products. The pay is 34,500 baht a month and the working hours are 8-17 Monday through Thursday and 8-16 every Friday. Once a month we have a team building activity where we take off early on a Friday and go out and eat or do some other social activity. You will be working with people from all over Scandinavia and this job is a perfect opportunity to go abroad and live and work in another country. We can help with accommodation for the first 2 weeks. If you are interested, please send your resume to . If you have any questions then please feel free to contact me by email or on Skype at OutsourceDanmark. Regards. Gad vide om det er samme firma som "Erdetdigvimangler" ? I saa fald er loennen blevet lidt bedre (plus THB 4,500.-) men stadigvaek under obligatoriske THB 50,000.-. Dog er der nu ikke fri logi og det er nok det som "loenforhoejelsen" skal gaa til. Et andet gode er "team building" hver fredag, det er vist det man kalder for fredagsbajere. http://outsource-... Jeg bliver nød til at komme med en sjov Update på denne historie. På Facebook viser de personer som man måske kender, og der dukkede et profilbillede op jeg havde set før, ham der Mark Jørgensen nu hedder han bare Peter Jensen. Jeg prøvede at bruge det link til den annonce som Mark havde lagt op i Hua Hin Forum og der hedder "pludselig" Peter Jensen. Da jeg bruger samme link kan det kun være samme person. Jeg tror at der er nogle smarte knægte der bruger et firmanavn der ikke er deres. Hvorfor er deres mail adresse @gmail.com når firmaets er @OUTSOURCE-DK.COM ? ? Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
Spring til debat: |