Se indlæg
Hvad bliver det første Trump gør som præsident?
|
|
maik |
Lagt på d. 11/11-2016 09:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Mit bedste bud er, at han ændre nationens navn fra USA til TSA – Trump States of America Nogen der har andre forslag? |
|
|
click |
Lagt på d. 11/11-2016 15:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Jeg tror at han gør USA til USA igen Nu har der været tossede præsidenter som Kennedy, johnson, Nixon, Ford, Carter, Reagan, Bush senior, Clinton , Bush junior & Obama Nu er det sku da på tide der kommer en rigtigt mand ind som præsident i US personlig håber jeg på at der ikke kommer flere Clinton ind en var rigeligt det samme med Kennedy der nær havde skabt jordens undergang ved 3 verdenskrig under Cuba krisen filmskuespillere som Reagan kan jeg også undvære Carter var en vatnisse Bush og sønnike anede ikke hvad det drejede sig om Nixon var gal Ford en pause klovn mellem Nixon & Jordnøddebonden Carter og Johnson var ikke til en skid Så længe leve Trump lad os se hvad han kan præstere det kan jo ikke blive værre en de andre klovne USA har haft siden Eisenhower Og nu er 3 verdenskrig aflyst da Putin & Trump har noget sammen Det værste der havde kunnet ske var da en kvinde i det hvide hus og så en Clinton NEJ NEJ NEJ IN TRUMP WE TRUST Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/11-2016 18:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
maik skrev: Mit bedste bud er, at han ændre nationens navn fra USA til TSA – Trump States of America Nogen der har andre forslag? Er det morsomt, er det humor? Hold dig til fiktionen istedet, det går nok bedre.. Det første han skal gøre er at give FBI grønt lys til at indlede en sag mod Super Bitchen Killary, og få hende buret inde for livstid.. Det ku´være sjovt at følge, fin galgenhumor! |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 11/11-2016 18:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Håber at selvmord er det første han gør.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/11-2016 18:18
|
Det er nok det allersidste en narcissist vil gøre! |
|
|
maik |
Lagt på d. 11/11-2016 18:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Det skal du ikke være sikker på. Tænk på ham du har dit profilbilled efter. Men jeg tror ikke det er det første, Trump finder på at gøre. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/11-2016 18:37
|
USA er et land fyldt med psykopater, og Hunter S. var da bindegal, men han skrev godt, indtil han drak sig fra enhver sans og samling og blæste hjernen igennem med kokain og senere en pistol til tindingen. Det er et sindssygt land, fuldstændig fjernet fra det "The Founding Fathers" havde forestillet sig.. |
|
|
svennehansen |
Lagt på d. 11/11-2016 20:09
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Lige meget hvilke politikker han vil starte med at gennemføre, så tror jeg at vi fra starten vil se store politiske kampe mellem de Neo-konservative med Paul Ryan i spidsen og Præsident Trump. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/11-2016 21:11
|
Der kommer ikke nogen kamp, for de gale Neo Con psycho´s starter nu Plan B, hvilket betyder at USA og dermed hele verdens økonomi skal crashes. FED har udført deres QE gimmick siden 2008 for at holde Ponzi spillet i live, med alle Wall St. gamblernes velsignelse. Den længede ventede renteforhøjelse vil så efterhånden komme og dermed, indenfor 6-8 mdr. - vil hele boblen briste, og de vil give Trump skylden. Det er planen efter at Killary tabte, men tabte hun? Var det måske også iscenesat, så Trump kan få skylden for at ha´ startet en katastrofe af uhyrlige dimensioner, der vil få 1929 krakket til at ligne en mindre recession? Skål på det, jeg køber guld, har kontanterne under madrassen og fruen på strassen, hahaha! Det er min "Suffiency Economy".. Redigeret af JohnBKK d. 11/11-2016 21:16 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 11/11-2016 22:49
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Nu prøver man i det mindste at forstå, men om det er af interesse eller af frygt for at taburetten vakler for meget kan man kun gisne om: http://jyllands-p...reder-sig/ Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sony |
Lagt på d. 12/11-2016 07:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja der er da nogle der er glade for pauseklovnen. http://www.dr.dk/...med-parade Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
click |
Lagt på d. 12/11-2016 07:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Ja der er da nogle der er glade for pauseklovnen. Alt & alle er der bedre end Hillary Clinton. Hun er der en større katastrofe end hendes Klovn af en mand Bill Clinton Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
sony |
Lagt på d. 12/11-2016 07:39
|
click skrev: Ja der er da nogle der er glade for pauseklovnen. Alt & alle er der bedre end Hillary Clinton. Hun er der en større katastrofe end hendes Klovn af en mand Bill Clinton Jeps et valg mellem pest eller kolera. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 12/11-2016 08:17
|
Ro på... han er allerede ved at ændre kurs, svæklingen: http://jyllands-p...obamacare/ Bemærk hvor presset og alvorlig han var til mødet med Obongo i Det Hvide Hus, det er måske ved at dæmre for ham hvilken gigant opgave han står overfor.. |
|
|
sony |
Lagt på d. 12/11-2016 08:23
|
JohnBKK skrev: Ro på... han er allerede ved at ændre kurs, svæklingen: http://jyllands-p...obamacare/ Bemærk hvor presset og alvorlig han var til mødet med Obongo i Det Hvide Hus, det er måske ved at dæmre for ham hvilken gigant opgave han står overfor.. Ja det minder snart mere og mere om df. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Dalton |
Lagt på d. 12/11-2016 11:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Synes mere det minder om da Jacob Haugaard kom i folketinget Da blev der også skruet kraftigt ned for komikken... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 12/11-2016 12:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Der er stadigvaek en teoretisk mulighed for at Trump ikke bliver praesident. Det er ikke alle republikanere som elsker ham. http://www.ibtime...ns-2445319 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 12/11-2016 13:00
|
De arbejder på højtryk bag kulisserne for at hindre han bliver præsident, og skal man tro denne synske kvinde - der forudså 9/11, 2004 Tsunami, ISIS o.m.a. - så er Obama den sidste præsident i USA. Et eller andet sker der, måske undtagelsestilstand pga. omfattende protester, militæret overtager magten, u name it.. https://www.thesu...president/ |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 12/11-2016 13:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: De arbejder på højtryk bag kulisserne for at hindre han bliver præsident, og skal man tro denne synske kvinde - der forudså 9/11, 2004 Tsunami, ISIS o.m.a. - så er Obama den sidste præsident i USA. Et eller andet sker der, måske undtagelsestilstand pga. omfattende protester, militæret overtager magten, u name it.. https://www.thesu...president/ Det er ogsaa utroligt at et land med over 320m indbyggere at det bedste de kunne komme op med var de 2 endelige kandidater men saadan virker demokratiet eller "money talks" ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 12/11-2016 13:14
|
Du mener vel "elendige", ikke? |
|
Spring til debat: |