Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg holder fast ved Windows 7, men deres update er gået i stå, og nogle hævder det er fordi de vil tvinge folk over på Windows 10. Specielt ved ny installering af Win7 er den helt gal, hvilket jeg har bandet og svovlet over i et par dage nu, indtil jeg fandt dette:
Har dog prøvet Win10 en uges tid, fordi "Forza Horizon 3" kun kan købes og køres på det system, hvilket jeg hurtigt fortrød da jeg så prisen! Må en tur i Fortune Town og finde en billig udgave..
Nå, jeg fik fjernet skrækkelige Win10, og tilbage til Win7, og som sagt er updates et mareridt, men Wsusoffline gør det meget nemmere.
PS: Hvis nogen undrer sig over hvad f.... en halvgammel klovn som jeg vil med et Racing Game, så er svaret: Alt det jeg ikke havde tid til da jeg piskede rundt i hamsterhjulet, det gør jeg nu, det er sgu sjovt! Flysimulator, racinggames, helst "Openworld" - og der skulle Forza 3 være fjong. Fik anskaffet mig et Logitech G27 racingwheel - man bliver helt svimmel med 43" 4K foran snuden, wrooomm!
Så må jeg skuffe dig, support og opdateringer til Windows 7 stopper nok i løbet af sidste halvår 2017.
Jeg har aldrig haft problemer med Windows 10pro, kan do ikke li' brugerfladen så kan du jo bare ændre den til det normale skrivebord som er i Windows 7.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...
Så må jeg skuffe dig, support og opdateringer til Windows 7 stopper nok i løbet af sidste halvår 2017.
Jeg har aldrig haft problemer med Windows 10pro, kan do ikke li' brugerfladen så kan du jo bare ændre den til det normale skrivebord som er i Windows 7.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...
Betyder ikke noget... Windows er alligevel hullet som en si, trods deres evindelige updates og er man forsigtig med sin færden på nettet sker der intet.
JohnBKK , prøv at læse her : http://www.infowo...rever.html
Det har hjulpet her hos mig , på min bærbare , der kører Windows 7 Ultimate 64 bits version.
Forsat god weekend.