Se indlæg
 Udskriv debat
Thai windows på pc
jh
Jeg har et par gamle bærbare som jeg har lovet et par drenge i min kones familie i Thailand.Problemet er bare de ikke forstår en skid af hvad der står så havde tænkt mig at få lavet pc om med Thai windows.Nogen der har erfaring med hvad sådan en gang vil koste på en bærbar i Tuccom i Pattaya eller anden sted i Pty.
Nogen der kender til noget ang det.

Druwor
jh skrev:

Jeg har et par gamle bærbare som jeg har lovet et par drenge i min kones familie i Thailand.Problemet er bare de ikke forstår en skid af hvad der står så havde tænkt mig at få lavet pc om med Thai windows.Nogen der har erfaring med hvad sådan en gang vil koste på en bærbar i Tuccom i Pattaya eller anden sted i Pty.

Nu skriver du "gamle bærbare", men hvor gamle er de og hvilken woldows bruger du, hvis du bruger wildows.

Hvis de kører med Windows 7 - 8.1 - 10, så er der intet problem at skifte til Windows på thai.
Du skal bare downloade og installere en sprogpakke.

https://support.m...uage-packs

Vi kører selv dansk, engelsk, thai og kinesisk på samme maskine som godt nok er ny og kører Windows 10pro på dansk, engelsk og thai. Og kører Office 360 på alle 4 sprog.

En ny Windows CD koster mellem 3200 og 8000 THB for en original afhængig af version ,(7 - 8.1 - 10).
Hvis din Windows er ældre den 7 så har Microsoft ingen support.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

jh
Druwor skrev:

jh skrev:

Nu skriver du "gamle bærbare", men hvor gamle er de og hvilken woldows bruger du, hvis du bruger wildows.

Hvis de kører med Windows 7 - 8.1 - 10, så er der intet problem at skifte til Windows på thai.
Du skal bare downloade og installere en sprogpakke.

https://support.m...uage-packs

Vi kører selv dansk, engelsk, thai og kinesisk på samme maskine som godt nok er ny og kører Windows 10pro på dansk, engelsk og thai. Og kører Office 360 på alle 4 sprog.

En ny Windows CD koster mellem 3200 og 8000 THB for en original afhængig af version ,(7 - 8.1 - 10).
Hvis din Windows er ældre den 7 så har Microsoft ingen support.

Ok det vil jeg ikke koste på dem,det med sprogpakke havde jeg slet ikke tænkt på det må jeg lige kikke på

Druwor
Hos os er det systemet sat op til 4 brugere på hver sin måde:

Mig: Dansk Windows - Dansk, Engelsk og Thai Office
Konen: Engelsk Windows - Engelsk, Thai og Kinesisk Office
De 2 piger: Thai Windows - Thai, Kinesisk og Engelsk Office
Det eneste der er fælles er Engelsk log In

Hver bruger har sin egen 1TB HD
Og så er der 1 TB HB til system og programmer.

Så der er intet problem med at skifte sprog bare det er Windows 7 eller nyere, det er intet problem at køre flere sprog på samme pc
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

Spring til debat: