Se indlæg
Frenchman Caught On Camera Leaping To His Death From Phuket Hotel
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/10-2016 09:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Uha, et brag når man lander fra 16. etage.. https://www.stick...ket-hotel/ |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2016 10:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Kan godt lide han holder sig for næsen som om han var på vej en tur i vandet.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 22/10-2016 10:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Ifølge Phuket Gazette så lander han på p-pladsen. Så det er nok en bil han rammer elle så er det det blik/metal tag der er over fortorvet til venstre for hovedindgangen. Vi var på det hotel i maj da vi besøgte min svoger et par dage. Stakkels dem der skal gøre rent efter den idiot, det må ha' svinet lidt Men han ver dog så flink at en seddel og penge så de kunne betale den motorcykel han havde lejet. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 22/10-2016 10:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Han kan desværre ikke springe i poolen fra den side af hotellet, og var han sprunget fra den anden side var han landet på en balkon 10-11 etager nede. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2016 11:07
|
Druwor skrev: Han kan desværre ikke springe i poolen fra den side af hotellet, og var han sprunget fra den anden side var han landet på en balkon 10-11 etager nede. Ja så sprang han til rigtig side. Stille og rolig kommentar fra Thailænderen - Rep roi = han er klar. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 22/10-2016 11:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Halvgammel nyhed http://www.thaila...ost_246375 Bortset fra det, var det totalt egoistisk overfor familien, men så lang tænker man nok ikke når man er blevet træt af livet/tilværelsen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 22/10-2016 13:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Nu synes jeg ikke at det ikke noget at joke med. Men det var faktisk også min første tanke. Tror dog at han holder sig for øjnene. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2016 14:04
|
holmholm skrev: Nu synes jeg ikke at det ikke noget at joke med. Men det var faktisk også min første tanke. Tror dog at han holder sig for øjnene. Jeg er helt enig holmholm - men som du nok kan sætte dig ind i, så har jeg absolut intet til overs for den slags kujoner der skal være så dramatiske i deres egen finale - De fortjener ikke det vand der spuler deres rester væk med. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
Unggoy |
Lagt på d. 23/10-2016 13:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Trist... Var det ikke blevet filmet, så var der igen blevet en sag om disse faranger der falder af bygninger på mystisk vis.... En del særlinger der vælger at trække stikket i LOS. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 23/10-2016 13:20
|
Mange der vælger den vej pga. problemer med helbred, penge, kærlighed.. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/10-2016 02:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Yes, vi kender begge en kær, gammel mønbo.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/10-2016 19:25
|
Jeg har en tåget video liggende fra ManagerTV optaget den tragiske nat, og den kigger jeg på af og til, for at minde mig om hvor lidt der skal til for at tjekke ud: 1 stk. kommode hen til køkkenvinduet på 18. etage, kravle op, springe ud, færdig.. - og så husker jeg et quote fra Yaqui shamanen Don Juan Matus: “Death is the only wise advisor that we have. Whenever you feel, as you always do, that everything is going wrong and you're about to be annihilated, turn to your death and ask if that is so. Your death will tell you that you're wrong; that nothing really matters outside its touch. Your death will tell you, 'I haven't touched you yet.” ― Carlos Castaneda, Journey to Ixtlan |
|
Spring til debat: |