Se indlæg
 Udskriv debat
Retningslinjer efter kongens død?.
Asian Farmer
The_Horror skrev:

ja, det sgu også noget underligt noget, det med at respektere det fremmed land vi så glædeligt rejser el. bor i....så længe valutakursen er god, øllene villige og ungpigerne villige så er vi glade, ellers smutter vi bare videre til det næste skævøje land...op i røven med Thailand, kulturen, traditionenerne og alt det andet vrøvl, bare stik mig en kold øl for jeg er farang, jeg må alt og gør hvad det passer mig, i sidste ende er det mine pensionsmønter der holder hele den thailandske økonomi sammen.

og gud noget trøste den muslim der ikke respekterer mit land! også selvom jeg ikke bor der! udnytte vores gavmildhed og voldtage vores kvinder, det er det eneste de er ude på!

teerak! fuck ud og lav noget mad til mig nu! ikke det der klamme thaimad, lav en bøf med løg!

Ved sgu ikke lige hvorfor du er så eddike sur?

I bund og grund betaler turisterne for et forventet ophold. Inklusiv hvad der byder sig.
Hvis de ikke får det de har betalt for er situationen helt anderledes.......
Hvor svært er det at forstå?

Os der bor her. Eller har en anden grad af forståelse af samfundet, kan du ingenlunde sidestille i denne situation.

Drik en kold øl og slap af!!!!@

HCA
The_Horror skrev:

ja, det sgu også noget underligt noget, det med at respektere det fremmed land vi så glædeligt rejser el. bor i....så længe valutakursen er god, øllene villige og ungpigerne villige så er vi glade, ellers smutter vi bare videre til det næste skævøje land...op i røven med Thailand, kulturen, traditionenerne og alt det andet vrøvl, bare stik mig en kold øl for jeg er farang, jeg må alt og gør hvad det passer mig, i sidste ende er det mine pensionsmønter der holder hele den thailandske økonomi sammen.

og gud noget trøste den muslim der ikke respekterer mit land! også selvom jeg ikke bor der! udnytte vores gavmildhed og voldtage vores kvinder, det er det eneste de er ude på!

teerak! fuck ud og lav noget mad til mig nu! ikke det der klamme thaimad, lav en bøf med løg!

Du er da helt væk fra vinduet nu Cheers

juj
HCA skrev:

The_Horror skrev:

Du er da helt væk fra vinduet nu Cheers

Nej han er i thai mode. Bøj nakken, ret ind og kend din plads. Og bliv der. Trist, men bær over med den wanabee.Sad

The_Horror
Ja, jeg er sur, ikke i ”thaimode” som én nævner, for de fleste thaier ville ikke sige denne slags…de bærer over med jer..de ser jer blot som uvidende udlændinge og forventer ikke at I skal tage del i thailandske anliggender el. forstå hvad der foregår i landet uanset om vi snakker religion, politik el. kultur…i kan roligt sidde i jeres bermuda skjorter og drikker jeres øl som det passer jer. Det er bare mig der som udlænding krummer tæer over mine landsmænd- og andre udlændinges opførsels. På nettet og i virkeligheden.
Så ja, Jeg er sur og forarget, for de piner mig at allerede dagen efter kongen var gået bort og alle mine facebook venner fra thailand ændrede deres billeder relateret hertil, så kan man på det ene forum efter andet læse om ølbøvsende faranger hvis eneste bekrymring er hvor de kan få øl, fisse og hornmusik.
Ja, jeg kunne da være ligeglad, men det er jeg ikke! Åbenbart som den eneste i dette forum. Læs min tidl. indlæg og forstå hvad jeg mener. Det var heller ikke fest og farver New York’erne havde allermest lyst til efter 11. Sep. med undtagelse af de muslimske minoriteter altså…nu står vi så her..ikke et hak bedre selv!
Den elskede konge er død, en mand som ikke bare var en god skikkelse og repræsentant for det thailandske folk, han hjalp dem, han interesserede sig for dem og det var gensidigt. Han var deres faderfigur og de fleste thaier er vokset op med ham som et idol. Alle deres minder gennem livet indeholder elementer af ham. Farang? Ja, vi er pisse ligeglade bare vi kan feste, hore og drikke som vi er kommet for i første omgang. Som sagt siger jeg ikke at vi alle skal gå all in wannabe og gøre el. føle som dem, for det kan vi ikke…og jeg ved også godt at der rundt omkring sidder thaier og drikker og hygger. Det er slet ikke det jeg snakker om. Men behøves man tage på luderbar? Internettet svømmer i folk som allerede dagen efter hans død efterspørger alkohol og fest…selv herinde!
De officielle kilder fortæller at folk kan rejse som normalt, men vis respektfuld påklædning og opførsel. Alligevel kan man se folk i shorts på Soi Cowboy og Walking Street i går aftes indtil myndighederne lukkede kl. 23.00 (Soi Cowboy). Indtil videre er det op til ejerne selv om de vil åbne el. ej. Men hey! der er 30 dages officiel sørgeperiode samt de elementer der går ét år. Kunne man ikke bare vise lidt respekt i bare 1 måned? Kan man alligevel ikke nyde landet uden indtagelse af alkohol i større mængder og skal hver aften sluttes af med sex med en luder, ja så tag dog over grænsen til et naboland, bare i en periode.
Thaivisa lavede i dag en fin guideline som omhandler påklædning, reduceret alkohol indtag, lav profil og fleksibilitet. Det er egentlig bare det jeg prøver at sige. Jeg beskylder ingen for noget…alligevel skal jeg høvles ned herinde…nogen må åbenbart føle sig provokeret?

JohnBKK
Slet ikke provokeret, absolut ikke, men du er da stået helt af synes jeg..

2.bp.blogspot.com/-RbzhTvNpE0Q/UoHH41bbyLI/AAAAAAAACO8/YlkcXR6D_pU/s400/image_drinking-the-prezi-kool-aid_1339358632_0117.png

Du sidder sgu i DK og er næsten mere thai end de indfødte i LOS, slap dog af mand!

Shock

Webmaster
The_Horror skrev:

Ja, jeg er sur, ikke i ”thaimode” som én nævner, for de fleste thaier ville ikke sige denne slags…de bærer over med jer..de ser jer blot som uvidende udlændinge og forventer ikke at I skal tage del i thailandske anliggender el. forstå hvad der foregår i landet uanset om vi snakker religion, politik el. kultur…i kan roligt sidde i jeres bermuda skjorter og drikker jeres øl som det passer jer. Det er bare mig der som udlænding krummer tæer over mine landsmænd- og andre udlændinges opførsels. På nettet og i virkeligheden.
Så ja, Jeg er sur og forarget, for de piner mig at allerede dagen efter kongen var gået bort og alle mine facebook venner fra thailand ændrede deres billeder relateret hertil, så kan man på det ene forum efter andet læse om ølbøvsende faranger hvis eneste bekrymring er hvor de kan få øl, fisse og hornmusik.
Ja, jeg kunne da være ligeglad, men det er jeg ikke! Åbenbart som den eneste i dette forum. Læs min tidl. indlæg og forstå hvad jeg mener. Det var heller ikke fest og farver New York’erne havde allermest lyst til efter 11. Sep. med undtagelse af de muslimske minoriteter altså…nu står vi så her..ikke et hak bedre selv!
Den elskede konge er død, en mand som ikke bare var en god skikkelse og repræsentant for det thailandske folk, han hjalp dem, han interesserede sig for dem og det var gensidigt. Han var deres faderfigur og de fleste thaier er vokset op med ham som et idol. Alle deres minder gennem livet indeholder elementer af ham. Farang? Ja, vi er pisse ligeglade bare vi kan feste, hore og drikke som vi er kommet for i første omgang. Som sagt siger jeg ikke at vi alle skal gå all in wannabe og gøre el. føle som dem, for det kan vi ikke…og jeg ved også godt at der rundt omkring sidder thaier og drikker og hygger. Det er slet ikke det jeg snakker om. Men behøves man tage på luderbar? Internettet svømmer i folk som allerede dagen efter hans død efterspørger alkohol og fest…selv herinde!
De officielle kilder fortæller at folk kan rejse som normalt, men vis respektfuld påklædning og opførsel. Alligevel kan man se folk i shorts på Soi Cowboy og Walking Street i går aftes indtil myndighederne lukkede kl. 23.00 (Soi Cowboy). Indtil videre er det op til ejerne selv om de vil åbne el. ej. Men hey! der er 30 dages officiel sørgeperiode samt de elementer der går ét år. Kunne man ikke bare vise lidt respekt i bare 1 måned? Kan man alligevel ikke nyde landet uden indtagelse af alkohol i større mængder og skal hver aften sluttes af med sex med en luder, ja så tag dog over grænsen til et naboland, bare i en periode.
Thaivisa lavede i dag en fin guideline som omhandler påklædning, reduceret alkohol indtag, lav profil og fleksibilitet. Det er egentlig bare det jeg prøver at sige. Jeg beskylder ingen for noget…alligevel skal jeg høvles ned herinde…nogen må åbenbart føle sig provokeret?

Jeg er sådan nogenlunde på linie med dig. Er blot ikke sur.

Om det er kongen, en mor eller far eller en helt tredje er helt ligemeget. Man kan godt udvise respekt og medfølelse for folk som har mistet - også uden livet går helt i stå.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
natty
Altså Horror, jeg forstår sådan set godt hvor du vil hen, men ligesom flere her på forummet generaliserer over Thailand og thailænderne, du ved de er dumme, kan ikke finde ud af noget, er ignoranter osv.
Så synes jeg også du generaliserer faranger, de er faktisk ikke alle nogen som går på go go barer eller viser deres behårede røvsprække frem når de sidder iført shorts på en barstol.

Ens fremtoning har jo så betydning for hvem man møder, jeg har f.eks mange thaivenner, som aldrig har eller vil komme til at arbejde indenfor sexindustrien. Men what the fuck, jeg gør nemlig noget meget besværlig hvis jeg går i byen: Iklæder mig et par jeans og måske en smart ligetill og enkel t-shirt, så er den sgu hjemme, og du kan gå fra toppen af poppen til den mest snuskede piratbar med din selvrespekt helt i top Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

JohnBKK
Det er jo nemme stereotyper der hives frem her, og jeg er da selv ekspert i det, men lige i disse dage tror jeg da de fleste farang opfører sig pænt tilbagetrukket og roligt i det offentlige rum. At de så brokker sig lidt på nettet er vel OK..

Blev der nævnt "bermudashorts" ell. var det skjorter?

Det er da temmelig træls som vi skal puttes i kasser, Oh Hollor!

Jeg bor i byen, går i jeans og hawaii skjorter hver dag, men i disse dage er det neutrale afdæmpede farver, er det OK?

Du må sgu kede dig bravt i DK siden du går så h.....s højt op i hvad farang nu laver i LOS..

Nahm
Nu var Thailands konge, Bhumibol Adulyadej jo utrolig elsket af folket, de græder i lang tid, og han var jo herudover helt ufattelig rig, verdens rigeste monark, god for 200 milliader DKR...

Mon den nye konge vil bruge lidt penge på noget af den fattige befolkning fx ?
Penge er jo ikke noget værd før de bliver brugt ..
Mvh,
Nahm

JohnBKK
Det allermest tankevækkende og interessante er hvordan det er lykkedes at formidle rene, ædle og spirituelle Buddha principper ud til almuen, og så selv personligt gøre lige modsat, som Nahm nævner, en kæmpeformue og en guldbeholdning man ikke taler om.

Men det retter sig vel ind via karma, fordi:

"Efter en samler, kommer der en spreder"

Read the rules

natty
[url=http://www.thailand-portalen.dk/forum/viewthread.php?thread_id=19157&pid=246151#post_246151]JohnBKK skrev:

Jeg bor i byen, går i jeans og hawaii skjorter hver dag, men i disse dage er det neutrale afdæmpede farver, er det OK?

Det lyder da meget fornuftigt, men hawaiiskjorter er altså yt og oldfashioned. Kom ind i kampen John. Grin
Det skulle dog ikke undre mig hvis de snart igen er retromoderne.
Nå da jeg nok selv indeni er en ret spraglet og farverig person, smed jeg dem alle ud for en del år siden i en mærkelig erkendelse.

Nå vi kommer vidt omkring, men:
@ Nahm, hvem siger at den kommende konge overhovedet ønsker at blive konge.
Hvis jeg havde elefantsnabelen nede i kassen og kunne fortsætte med at leve et playboyliv, er det da ikke sikkert at jeg ville påtage mig opgaven. Jeg mener han lever jo egentlig ikke i Thailand.
Der er spekulationer, selvfølgelig ikke i thailandske medier, om årsagerne til at han endnu ikke har accepteret allerede at blive udpeget som ny konge. Lige nu foregår der utroligt meget bag kulisserne, som vi ikke ved en skid om.
Redigeret af natty d. 15/10-2016 22:37
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Thomas72
Webmaster skrev:

Om det er kongen, en mor eller far eller en helt tredje er helt ligemeget. Man kan godt udvise respekt og medfølelse for folk som har mistet - også uden livet går helt i stå.

+1 Det kan ikke udtrykkes bedre.

Thai Visa har også kommet med en vejledning.

http://www.thaivi...ng-period/

Åbenbart er det ikke alle der har læst vejledningerne fra TAT, Thai Visa mfl. bla. har en bruger på fb gruppen Hjælpsom i Thailand beskrevet en mands og kvindes opførsel/påklædning på en MC.

https://www.faceb...011519320/

Her en lille video fra fb siden Thai To You.

https://www.faceb...100401114/

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

GAMBIT
The_Horror skrev:

Når man som mig bladrer rundt i medierne omhandlende thailand, heriblandt denne side, for man hurtigt det indtryk at det eneste folk tænker på pt. er hvornår der bliver åbnet op for alkohol og fest igen. Og dette er tydeligvis mangle på forståelse. Jeg står selv og skal til Thailand inden for en måned, og jeg tager også i byen når jeg er der, men skulle der være lukket kan jeg godt finde på andre ting at lave. Men lad os nu være ærlige, se dig omkring i Thailand, fest, alkohol og derved også sex..det fylder meget hos en betydelig del af turisterne. Men kan man ikke lægge sine egne behov til side bare for en stund? Det her er en af de vigtigste ting der er sket for Thailand i måske vores levealder, og alligevel tænker vi kun på hvornår vi kan tage ud og drikke igen? Ja, thaierne vil da også gerne tjene penge igen, så tag det nu roligt, kongen har dårlig åndet ud og folk står allerede med abstinensrystelser og fyldte klunker.

Efter at have læst en artikel om Soi Cowboy slog det mig, gad vide om denne situation vil blive enden på de åbenlyse sex/strip klubber? Kongens død, en ny æra? hans sidste vilje? den nye konges tilgang? der er mange spørgsmål, men lad os nu tage det roligt og vise bare lidt respekt for kongen og det thailandske folk...det ville klæde os.

Jeg deler 100% dine tanker omkring hele den måde som mange ignorante turister og alkoholiserede expats deler sine bekymringer om hvorvidt deres livsvaner og rejseplaner nu kommer i fare og de ikke kan hore det halve af Thailands befolkning i en SangSom brandet dagen efter kongens død!? Altså, man kunne godt gå lidt stille med dørene og udvise respekt, ikke kun for kongen men hele den thailandske nation.

JA, jeg selv ville da blive en smule bekymret for om det hele ville være lukket og slukket, men som vi allesammen godt ved så er der INTET der stopper HELT - Og om det så alligevel var slukket for alt og ingen alkohol vil være at opstøve, så har man jo her muligheden for at opleve andre ting i Thailand som man ellers ikke ville have gjort i en 14 dages brandert. Til at starte med ville man hverfald lære om Kongens betydning for Thaierne.

Min kone fik selv fællet en tåre da vi på live TV fulgte kortagen fra Siriraj hospital til Grand Palace - Jeg kunne blot holde hendes hånd og virke forstående, for han VAR en god konge, ingen tvivl- Jeg tager det mere som en historisk oplevelse som jeg vil forsøge at huske. Jeg ville hverfald ikke fælde en tåre hvis Margrethe gik bort - Og hun kommer aldrig til at nærme sig den samme status da hun blot læner sig tilbage og modtager sin årlige Apanage.

Og hvad sker der for at folk er ude med riven på Horror ?? Han er da den eneste i denne tråd der ser på situationen med værdighed og respekt overfor det land og dets folk, som vi alle sammen holder af, på den ene eller den anden måde - Ta det dog roligt man - Man kan da drikke sine øl hjemme, mens man følger med i seancen - det ville jeg have gjort.

Det bliver først rigtigt spændende at se hvad der så skal ske herfra..Big eyes
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

buick
Der er flere end du tror der er 100% enige med dig, vi gider bare ikke længere at forsøge at banke bare lidt fornuft i sexturister, sexpads, alkoholikere osv som jo er den mest aktive gruppe her på thaiportalen.
Jeg kan kun anbefale at du bruger din tid på at nyde livet, det er sku for kort til at debattere med sure gamle mænd som åbenbart har brug for at nedgøre alt og alle så de selv glemmer tisseren ikke længere står og pengepungen er blevet meget tynd.

The_Horror skrev:

JohnBKK
Jeg vil gerne venligst, men bestemt, ha mig frabedt at yngre danske mænd der p.t. opholder sig i DK kommer med sure og bedrevidende anvisninger om hvad der p.t. er at betragte som passende opførsel i TH, til en erfaren rejsende som jeg.

Er sådan set enig med Hollor, klart nok, men jeg bryder mig ikke om hele tonen og holdningen i indlæggene, det er surt, bedrevidende og nedladende, helt upassende når det drejer sig om det alvorlige emne.

@buick: Kender dine holdninger, sure opstød osv. - tak for påmindelsen.

@natty: Hawaiiskjorter er da in, hvor f.... har du været?

@GAMBIT: Thai går altså ikke stortudende rundt på gader og soi´s - selvom det kan se sådan ud på TV. Som sagt var jeg ude en tur i aftes, og der var en afdæmpet, behagelig stemning hvor folk hyggede sig stille og roligt med mad og drikke. Kender ikke til "ex- og sexpat" områderne, kommer der sjældent..

The_Horror
@JohnBKK, jeg startede faktisk mine indlæg i en rolig tone...men så væltede det alligevel ind med lort til mig og så bliver jeg først sur, især i en situation som denne, hvor det i bund og grund handler om respekt for det land vi alle har under huden. Og jeg kan ikke komme i tanke op et tilfælde der kræver at udvise mere respekt end ved denne konges død? Det er den ultimative situation, og alligevel vil vi bare hore, drikke og feste...det er jo det vi har betalt for, den store pakke. Forestillingen skal fortsætte selvom artisten er væk. Fleksibilitet?

Når det kommer til respekt er der så til gengæld stor forskel på os farangs og jeg har så fået stemplingen som wannabe...en title jeg er glad for i denne sammenhæng. Jeg er egentlig ikke mere el. mindre thai end thaierne selv, men jeg prøver altid at se situationen fra deres vinkel først og tager udgangspunkt i min omgangskredse som både indeholder konservative og traditionelle folk fra landet, men også det modsatte. Men mange expats og turister har det med at se Thailand fra deres egen lille navle og perspektiv...og når man sætter det op imod fx udlændinge i Danmark som ofte gør nøjagtigt det samme...så forstår man hvorfor der er så mange problemer. Kunne man selv gøre det bedre?

men ja, det er også underligt at det er de yngre medlemmer der skal fortælle de ældre om alm. god opførsels, det burde være omvendt, men sådan er al ting så underligt når det kommer til Thailand, landet hvor halvdelen af os glemmer hjernen i lufthavnen og ændre fuldstændig karakter ligeså snart vi lander.

Faktisk tror jeg at de yngre har fingrene mere på pulsen end du aner og tro nu ikke at bare fordi man er oppe i årene og fastboende at man automatisk ved en masse mere, indsigt handler om så meget andet end alder og bopæl. Det er desuden mit indtryk at mange ældre i Thailand stadig ser landet og deres egen rolle heri som det var i 80'erne el. før...deres verdensbillede er ikke ændret og deres koner lader dem blive i denne illusion. Unge mennesker går ikke kun op i fullmoon fester på koh Phangan el. beer pong på Khaosan Rd....og jeg kender flere fastboende som aldrig åbner en avis, aldrig har lært sproget, aldrig været ude blandt befolkningen på egen hånd, men kun vader rundt i deres lokalområde blandt andre faranger og iøvrigt ikke interesserer sig for andet end hvad der foregår foran deres egen næsetip.....skulle jeg tage deres ord for gode vare blot fordi de er fastboende og ældre end mig? Jeg er ikke politimand, men hvad skulle den yngre politielev sige til den ældre spritbillist fra Lolland der lige har kørt en person ned i en brandert?

"undskyld hr, da du er ældre og har mere livserfaring end mig, en ung uerfaren grønskolling, så beklager jeg at jeg forstyrrede dem, kør endelig videre i din 40 hestes brandert".

Egentlig kan jeg ikke sætte noget på dine indlæg, andet end at du prøver at sætte mig på plads fordi du synes jeg lyder arrogant og bedrevidende, hvis du kendte mig ville du vide at jeg er præcis det modsatte. Og dette er samtidigt et forsvar mod dem som ikke er enige og mht. tonen plejer du ikke selv at holde dig tilbage. Men man skal åbenbart være en knotten pensionist fra Viby i hawaii skjorte før man må belære andre som tingenes tilstand.

mht. hawaii skjorten, den kom fra en fyr fra arbejdet fortalte mig om en fødselsdag han var til hos en kammerat som var taxichauffør. Kammeraten er thai gift og det er flere af hans kollegaer også. Men min ven fra arbejdet fortalte de fleste af dem med thaikoner kom iført hawaii skjorter, shorts og sandaler m. hvide sokker i og deres store ølvom indenunder skjorten...alle andre gæster kom i alm. pænt tøj. Så det var egentlig blot en sidebemærkning, selvom jeg ved at der er lidt Hunter S. Thompson i dig :-)
Redigeret af The_Horror d. 16/10-2016 10:14

sony
Var det ikke en god ide vi bare allesammen respektere kongen og thailands måde at opføre sig på, og stoppe alt det mundhuggeri.

Vi har allesammen vores mening, det skal vi have lov til, men jeg synes det er trist der skal gå mundhuggeri i den her sag.

Sorry for mit indlæg, det var bare min mening og håb at der ikke kom alt det ævl og kævl.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

HCA
The_Horror skrev:

Men min ven fra arbejdet fortalte de fleste af dem med thaikoner kom iført hawaii skjorter, shorts og sandaler m. hvide sokker i og deres store ølvom indenunder skjorten...alle andre gæster kom i alm. pænt tøj.

Du føler dig til stadighed hævet over andre mennesker. Angel

Jeg tror, du lider af lavt selvværd, så derfor er du nødt til at påpege andre folks fejl og mangler i en stadighed. Tuttelu Tralla

Webmaster
[img]http://www.thailand-portalen.dk/temp/2016_10_16_tourist.png[/img] is not a valid Image.
Man kan vist godt opføre og klæde sig anderledes end på den måde man ser på billedet i et kort periode.
Vi snakker om en hændelse/situation som vi normalt kun er vidne til 2-3 måske 4 gange hvert århundrede.

I øvrigt, har efterhånden også selv en stor vom. Men den er ikke resultatet af øl, men af god mad og en alder på 40+ Big eyes
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
The_Horror
HCA skrev:

The_Horror skrev:

Men min ven fra arbejdet fortalte de fleste af dem med thaikoner kom iført hawaii skjorter, shorts og sandaler m. hvide sokker i og deres store ølvom indenunder skjorten...alle andre gæster kom i alm. tøj.

Du føler dig til stadighed hævet over andre mennesker. Angel

Jeg tror, du lider af lavt selvværd, så derfor er du nødt til at påpege andre folks fejl og mangler i en stadighed. Tuttelu Tralla

det er din tolkning HCA, at du tror jeg føler mig hævet over andre...faktisk vil jeg igen sige at jeg ser alle mennesker som ligeværdige...i dk og i TH...det får jeg tit hug for, da stemningen herinde ofte antyder at os hvide mennesker er både klogere, smartere og bedre end de risgnaskende Somchais.

men denne tråd og i andre medier, viser at visse farang føler sig hævet over thaier. Fyha, det må jeg ikke sige, det er jo moraliserende.

I am just the messenger...jeg kunne ligeså godt have antydet at folk med thaikoner er mere lykkelige, festlige og farverige personer i modsætning til alle dem i alm. pænt og kedeligt tøj. Jeg sætter sådan set bare en stereotype op ud fra virkeligheden for at forklare hvor den med hawaii skjorten kom fra. Tolkningen stod du selv for.

Spring til debat: