Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Turist visum til Thailand
 Udskriv debat
60 dages visum
milex
JohnBKK skrev:

milex: Hvorfor h.... starter de med side 31????

Det må du forklare nærmere!

Jeg har flere sider de slet ikke stempler, som nævnt i mit indlæg..

Nu har jeg svært ved at udtale mig om hvorfor ukrainsk immigration har gjort som de gjorde.

Min pointe er bare, så længe du har ledig plads på pas-siderne er der vel ikke noget problem.
Siderne skal vel ikke stemples tidsmæssigt forløbende. Hvis det er tilfældet så er der mange fejl i mit pas.

Eller tager jeg fejl??

JohnBKK
De var vel pisfulde, hahaha!

Nå, ingen grund til at banke videre i det, men fremover bestemmer jeg altså, hvis jeg kan nå at dirigere dem hvor jeg nu rejser hen, de er nogle kolde skiderikker de fleste..

Klart med alle de de muhammedanere der er på enkeltbillet til EU..

Det er deres skyld!

Angry

PS: Hvem rejser frivilligt til Ukraine? Vildt...

milex
JohnBKK skrev:

De var vel pisfulde, hahaha!

Nå, ingen grund til at banke videre i det, men fremover bestemmer jeg altså, hvis jeg kan nå at dirigere dem hvor jeg nu rejser hen, de er nogle kolde skiderikker de fleste..

Klart med alle de de muhammedanere der er på enkeltbillet til EU..

Det er deres skyld!

Angry

Sludder og vrøvl hr. Johnbkk.

Og det har intet med muhammedanere at gøre.
(men den skulle troll'en jo lige have med)

Og der er indsat diverse visa og mange stempler i mit pas - på tilfældige sider.

JohnBKK
Ja, du må jo vide det, Herr Gutmensch!

Kunne godt tænke mig der blev indført indcheckning for muslimer og forstandige folk i to forskellige afdelinger, ja tænk hvis der var rene "Halal" fly og lufthavne, woooohaaaa!

Jeg ER visionær, det bliver fremtiden...

Wink

milex
JohnBKK skrev:

Kunne godt tænke mig der blev indført indcheckning for muslimer og forstandige folk i to forskellige afdelinger, ja tænk hvis der var rene "Halal" fly og lufthavne, woooohaaaa!

Wink

Gaab!!

Webmaster
JohnBKK skrev:

Wink

Lad os nu se og komme tilbage til udgangspunktet i trådens første indlæg.
Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
HCA
For en god ordensskyld ringede jeg til den thailandske ambassade i København.
den venlige dame oplyste mig om jeg skulle have nyt pas, hun hævede, det var afrejsedato, der var afgørende.
Man skal også have visum inden indrejse i Thailand, hvis man ønskede et turistvisum op til 60 dage.

Hvem der har ret ved jeg ikke, men jeg vælger at sikre mig, så jeg følger hendes anvisninger.

Takker for udvist opmærksomhed for mine spørgsmål.

Girobank
hca, TAK FOR DIN TILABGEMELDING.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

hugoboerge
HCA skrev:

For en god ordensskyld ringede jeg til den thailandske ambassade i København.
den venlige dame oplyste mig om jeg skulle have nyt pas, hun hævede, det var afrejsedato, der var afgørende.
Man skal også have visum inden indrejse i Thailand, hvis man ønskede et turistvisum op til 60 dage.

Hvem der har ret ved jeg ikke, men jeg vælger at sikre mig, så jeg følger hendes anvisninger.

Takker for udvist opmærksomhed for mine spørgsmål.

Med andre ord ingen grund til nyt pas. Dog er det indrejsedato til Thailand som taeller og ikke afrejse dato fra DK.

mik
Jeg skal være på Phuket fra d. 28.12 til d. 19.2
Kan jeg købe 60 dages visum i Phuket ? Eller skal jeg rejse til København og have det på Thai ambasaden der ?Violin
Smile

http://WTS.dk
Dalton
Du behøver ikke rejse til København, det kan sendes med posten
Sidst jeg gjorde det tog det under en uge inden passet var retur med visa
Det var i oktober, men der kan nok sagtens gå længere tid.
Fremgangsmåden finder du på linket her:

http://thaiembass...-thailand/

milex
mik skrev:

Jeg skal være på Phuket fra d. 28.12 til d. 19.2
Kan jeg købe 60 dages visum i Phuket ? Eller skal jeg rejse til København og have det på Thai ambasaden der ?Violin

Du kan - mig bekendt - ikke købe et 60-dages visum i Phuket.

Uden visum kan du opholde dig i Thailand i 30 dage.
Du kan så tilkøbe dig xtra 30 dage ved at henvende dig til thai-immigration - pris 1.900 baht.

Du vil muligvis få problemer ved checkin i udrejsende lufthavn hvis du ikke har en returbillet eller billet ud af Thailand indenfor nævnte 30 dage.

Så bare sørg for dit visa er ok - og hvis du vil rejse til Thai-ambassaden i København så kræver det faktisk 2 rejser.
1. indlevering af ansøgning.
2. Afhentning af pas med visum - sker ikke samme dag.

Så hvis du ikke bor tæt på ambassaden, så brug det dansk post
    - dyrt, tja

Girobank
    Mik, jeg er i samme situation og spurgte både Thai Airways og ambassaden.

Jeg sendte mit pas til ambassaden med 250 kr. + rekommanderet brev hver vej= 2x85 kr.
    altså i alt 420 kr. sendte torsdag og retur om onsdagen
    Mae Phim, Klaeng, Rayong
    www.maephimproperty.com

mik
    Tak for hurtigt svar.
    Jeg vil sende pas , foto og penge til ambassade .
    Det var bare både nemmere og mere sikkert hvis visum kunne købes i lufthavnen eller på Phuket. Der er jo altid en risiko når man sender penge og pas. Smile
    Smile

http://WTS.dk
    Dalton
    Når man sender anbefalet skulle der jo sådan set ikke være nogen risiko ved at sende pas og kontanter, men må nok indrømme at jeg selv blev lidt forbavset da mit returnerings brev der var frankeret til at blive sendt anbefalet lå i postkassen, uden at jeg havde skullet kvittere for den.
    Selvom jeg havde medsendt papir fra posthuset til ambassaden, havde de åbenbart valgt at sende den som almindelig, temmelig overfrankeret, post.
    En noget usikker fremgangsmåde, som jeg ikke håber er almindelig praksis fra ambassadens side, men forhåbentlig en smutter.

Dalton

THansen
    Dalton skrev:

Når man sender anbefalet skulle der jo sådan set ikke være nogen risiko ved at sende pas og kontanter, men må nok indrømme at jeg selv blev lidt forbavset da mit returnerings brev der var frankeret til at blive sendt anbefalet lå i postkassen, uden at jeg havde skullet kvittere for den.
    Selvom jeg havde medsendt papir fra posthuset til ambassaden, havde de åbenbart valgt at sende den som almindelig, temmelig overfrankeret, post.
    En noget usikker fremgangsmåde, som jeg ikke håber er almindelig praksis fra ambassadens side, men forhåbentlig en smutter.

Dalton
    Jeg oplevede det samme, da jeg søgte om visum i juli måned - passet blev returneret som almindelig post selvom der var vedlagt porto + papir til brug for anbefalet forsendelse.

Ny praksis? Dovenskab? Smutter?

Druwor
    Er der nogle herinde der har erfaring med 60 dages visum til Thailand.
    Planen er at jeg er i Thailand fra 19/12-2016 til 16/02-2017. men det fremgår af
    ambassadens hjemmeside at de skal have en invitation fra kæresten da jeg bor privat,
    men der står ikke noget om hvad den skal indeholde andet end mit navn, er der nogle der ved det.
    Jeg har resten af Inkl. kopi af ID-Kort og hus-bogen.
    skulle der være en der ligger inde med et eksembelpar jeg kan bruge noget af, så må i gerne sende mig
    en PM, så sender jeg min mail-adresse.
    Jo mere man ved,..
    Jo mere ved man man ikke ved...

Asian Farmer
    Druwor skrev:

Planen er at jeg er i Thailand fra 19/12-2016 til 16/02-2017. men det fremgår af
    ambassadens hjemmeside at de skal have en invitation fra kæresten da jeg bor privat,
    men der står ikke noget om hvad den skal indeholde andet end mit navn, er der nogle der ved det.
    skulle der være en der ligger inde med et eksembelpar jeg kan bruge noget af, så må i gerne sende mig

Jeg anbefaler at du undlader at søge visa.
    30 dage ved ankomst og 30 dage mere på emigration i lufthavnen/district for 1900 thb.
    God tur

cesse
    I Stedet for invitation fra kæresten kan du booke et hotel i 2 dage tage en kopi af reservationen og sende den til ambassaden når visa er ok så aflyse hotellet

Druwor
    Asian Farmer skrev:

Druwor skrev:

Jeg anbefaler at du undlader at søge visa.
    30 dage ved ankomst og 30 dage mere på emigration i lufthavnen/district for 1900 thb.
    God tur

Nu spørger jeg nok lidt dumt, hvornår gør man det i lufthavnen. Får eller efter man har fået de første 30 dage og hvor henne i lufthavnen. Har kun været i Thailand 30 de 30 dage man får ved ankomst.
    Skal ned og forberede nogle ting inden jeg flytter der ned.
    Jo mere man ved,..
    Jo mere ved man man ikke ved...

Spring til debat: