Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Overflytning fra Hua Hin til Tha Yang emigration
HansW
Hej, er der nogen der har vaeret i Tha Yang, efter flytning fra Hua Hin emigration ? (Phetchaburi province brugere der bor i Cha Am district)
Jeg ankommer den 6/10 og skal ud igen den 17/10 har haft problemer med mit multiple visa som de glemte at overfoere til mit nyt pas dette var i Hua Hin, jeg brugte timer paa graensen mellem Malaysia og Thailand ved ankomst for 3 maaneder siden er stadigt i udlandet, og da jeg rejste ud igen den naeste morgen fra Bangkok og havde ikke mulighed for at komme paa emigration, saa forventer igen problemer i Bangkok paa thorsdag (i det gamle pas staar der "valid visas remain valid"Wink men men?
Et andet spoersmaal jeg skal forlaenge extention of stay 29/11-16, hvor lang tid foer denne dato kan jeg forlaenge dette da jeg som ovenstaaende skal til Holland den 17/10 til 22/10 og rejser ud igen den 26/10 og forventer at komme tilbage den 25/11 men just in case dette glipper ville det vaere godt at forlenge inden jeg rejser ud den 26/10 hvis muligt.
MVH Hans

HansW
Jeg er saa kommet tilbage den 6/10 og havde som forventet problemer i immigration ved ankomst efter et par timers venten fik jeg indrejse stempel med formaning om af mit exit/reentry multiple skulle overfoeres og at dette kun kunne laves i Hua Hin.
Var saa paa Hua Hin immigration fredag 7/10 fik overfoert visaet, men her maa jeg sige dette er en joke da der ikke blev enteret noget i deres system kun stemplet og indsat de data fra det gamle pas og underskrevet?
Fik saa at vide fremover skal jeg paa immigration i Tha Yang.
Vender tilbage med oplysninger om moedet med Tha Yang imm. da jeg skal lave extension inden 29/11
MVH Hans

HansW
Har saa idag vaeret paa imm i Tha Yang meget lille kontor, manglede at kunne faa taget photos som jeg plejer i Hua Hin saa hus at medbringe dem, havde glemt at faa kopi af forsiden paa passet dette belv dog klaret uden besvaer, min bankbog skulle de have en kopi af alle sider, ogsaa dette gjorde de, maatte udfylde en ny addresse notifikation samt min hustru skulle udfylde husejer report, da der kun er 2 til at lave extention og 1 til at lave adresse aendring og 1 til 90 dages raportering og en enkelt til information, det hele ser ud til at vaere ret nyt setop, blev fotograferet til deres "forbryder album" jeg ankom kl 0945 og kom til kl 1137 og hun klarede set hele foerend kl 1200
MVH Hans

HansW
HansW skrev:

Har saa idag vaeret paa imm i Tha Yang meget lille kontor, manglede at kunne faa taget photos som jeg plejer i Hua Hin saa hus at medbringe dem, havde glemt at faa kopi af forsiden paa passet dette belv dog klaret uden besvaer, min bankbog skulle de have en kopi af alle sider, ogsaa dette gjorde de, maatte udfylde en ny addresse notifikation samt min hustru skulle udfylde husejer report, da der kun er 2 til at lave extention og 1 til at lave adresse aendring og 1 til 90 dages raportering og en enkelt til information, det hele ser ud til at vaere ret nyt setop, blev fotograferet til deres "forbryder album" jeg ankom kl 0945 og kom til kl 1137 og hun klarede set hele foerend kl 1200

Glemte der var ingen ny form som omtalt andetsteds med hensyn til sociale medier osv
MVH Hans

Spring til debat: