Se indlæg
 Udskriv debat
vad er så billigst
yankey
har lige købt skype telefon og bruger skype
men mener at der var en som skrev om telefon kort der hed couller til 40 øre i min. på skype er prisen 69 øre noen der kan anbefale det billigste firma eller lign vie nettet

Davser Yankey

Jeg tror du mener det kort man,
køber og ringer med som hed colour.
Ja man får mange minutter med de kort,
Men nogle siger man får 900 minutter,
og andre 250 minutter
Men de minutter passer ikke.
Det vi køber i øjeblikket, siger vist lidt over 900 minutter.
Men jeg tror at konen ringer i ca 2½ time på det for 80 kr
Men skype har jeg aldrig brugt, fordi jeg kan bedre li det kort.
Så kan hun ringe uanset, hvor hun er henne, bare kortet op af lomen, og bruge sin mobil, eller hjemme hos andre, lige låne deres
tlf og så ringe.
Men det er vist en smagssag hvad folk kan li
De her kort kan købes i thaibutikkerne Smile
hilsen bamsen

yankey
det er jo meget billigere end skype - medmindre at modtager har en pc med skype på for så sku det jo være gratis at ringe til hinanden - tror jeg køber et colour kort

lau
Hej yankey , hvis du opretter voibuster kan du ringe gratis til fast tlf. i Thailand og mange andre steder i verden.

manden
Hej Lau

Det er ikke gratis. Du er nødt til at sætte penge ind på kontoen, og de snupper dem efter 3 mdr. men så kan du ringe alt det du vil til de "gratis lande" du vil i den periode, jo mere du ringer jo mere får du for dine penge.

Toy

paulsenp
voipdiscount -
10 euro + 16%moms
gratis opkald til fastnet og mobiltelefon i Thailand
de 10 euro gælder i 4 måneder, men man kan jo bare bruge dem på f.eks. opkald til mobiltelefon i Danmark, så får man noget for pengene.
Peter

yankey
tak til jer alle for svarene - skal prøve voipdiscount

tranen37
OK....nu stiller jeg et måske rigtig dumt spørgsmål ??

Jeg har lige oprettet mig på VoipDiscount, indbetalt de 10 euro og det virker fint.

De lande man kan ringe GRATIS til, betyder det er det er GRATIS, eller er der et eller andet "skjult" bag det.....
Det lyder jo for godt til at være sandt....men hvorfor ikke.

Er der nogen der har erfarring med voipdiscount ?..........alså om man alligevel kommer til at betale noget....andet end de 10 euro ?

Hilsen Tranen37

paulsenp
Min kone og jeg har brugt VoipDiscount i ca 6 uger, mest til Thailand (både fastnet og mobil) men også nogle gange til fastnettelefoner i Danmark. Indtil 30. maj kostede det ingenting, dvs de 10 euro stod stadig på kontoen. Fra 30. maj er der kommet en opkaldsafgift på 3 eurocent (ca 25 øre), når man benytter sig af muligheden for at få VoipDiscount til at ringe op også på egen telefon, så man fører, hvad der ligner en almindelig telefonsamtale. Hvis man anvender headset og computer, er der ingen opkaldsafgift.
Peter

falang yao
tranen37 skrev:
OK....nu stiller jeg et måske rigtig dumt spørgsmål ??
Jeg har lige oprettet mig på VoipDiscount, indbetalt de 10 euro og det virker fint.
De lande man kan ringe GRATIS til, betyder det er det er GRATIS, eller er der et eller andet "skjult" bag det.....
Det lyder jo for godt til at være sandt....men hvorfor ikke.
Er der nogen der har erfarring med voipdiscount ?..........alså om man alligevel kommer til at betale noget....andet end de 10 euro ?
Hilsen Tranen37

Hej Trane37,
Det findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. Spørger du ikke vil du stadig være "uvidende og i tvivl".
Jeg vil supplerer Poulsenp. med at fortale at min kone har ringet mange gange til TH, både fastnet og mobile numre. P.T. er saldoen 9.80€ (-20ct da jeg ringede til LEBARAs kontor) ud af de oprindelige 10€ indsat for 52 dage siden. Der er ingen "skjult" bag det , MEN, for ca. 10 dage siden opdagede jeg at der er blevet tilføjet en ny "klausul", helt nede for hjemmesiden og med småt under VOICECHEAPs annonce:
<<* Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s).
If limit is exceeded, a minimal rate of 1ct/min will be charged (as shown in the VoipDiscount software).>>

Derfor er min svigerindes konto nede på 3.40€, troede i starten at hun havde ringet til mobil numre i DK (20 ct i min), men det var fordi hun ringede hver dag til familien og bekendte i TH er kommet til at "overskride" kvotaen på 5T.(300min.) taletid om ugen.

SUMMA SUMMARUM det er MEGA billigt at bruge VoIP Discount.

Og ydermere når du har en konto hjemme på din PC, og du befinder dig på arbejde, hos venner eller fx. i Thailand kan du NØJES med at downloade VoIP D.(ikke købe "credit" ) der og åbne din konto : brugernavn og password, og voila så er du online og kan ringe derfra (det fandt jeg ud af for sent, så jeg downloadede VoIP på min bærbar og åbnede en ny konto. Saldo 10€ og 102 dage tilbage). D.v.s. at din kæreste i TH, forudsat at hun har adgang til Internet med en god forbindelse og med en god headsæt m. mic, kan download VoIP Discount og derefter åbne din konto hvis du forsyner hende med: dit brugernavn og password, så kan hun ringe GRATIS til dig i DK på dit FASTNET nr.

God fornøjelse .

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Hejsa
Det her ser også billigt ud

http://www.telefo.../main.aspx

bamsen

Spring til debat: