Se indlæg
Klor/Klorin
|
|
jh |
Lagt på d. 30/08-2016 12:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Nogen herinde der ved om man kan købe Klor/Klorin i Thailand.Da jeg var dernede sad min kone og skrubbede grønne alger af cement uden for vores hus,jeg prøvede at oversætte ordet til Thai når det udtales lyder det som klorin.Men uanset hvor vi har været findes der ikke noget der ligner det.Og spørger man får man jo det kendte not habe.Kan det virkelig passe. Nogen der ved lidt måske billede. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/08-2016 14:06
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jh, prøv at kigge efter Bleach eller Haiter. Se nærmere her: - link Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/08-2016 14:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
jh skrev: Nogen herinde der ved om man kan købe Klor/Klorin i Thailand.Da jeg var dernede sad min kone og skrubbede grønne alger af cement uden for vores hus,jeg prøvede at oversætte ordet til Thai når det udtales lyder det som klorin.Men uanset hvor vi har været findes der ikke noget der ligner det.Og spørger man får man jo det kendte not habe.Kan det virkelig passe. Nogen der ved lidt måske billede. Vi bruger Mr. Muscle Duck brand "Ped" - det fungerer udmaerket sammen med en grov boerste. www.central.co.th/g/ผลิตภัณฑ์ทำความสะอาดห้องน้ำเป็ด-mr-muscle-ขนาด-450-มล |
|
|
jh |
Lagt på d. 30/08-2016 20:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Tak for svar den web viser tror jeg mest på,det andet har jeg set mange slags af men ved ikke om den har klor effekten. |
|
|
jens |
Lagt på d. 30/08-2016 21:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Du skal i pool shoppen, en 20 kg flydende dunk koster hele 514 baht. http://swimmingpo...-sortiment |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 30/08-2016 21:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Du kan købe klorin i alle supermarkeder..... det står i lyserøde og lyseblå plastik flasker... ligner faktisk dem fra Danmark.... man kan ikke tage fejl... Kan ikke huske hvad det hedder... men lige præcis den Web viser foto af... |
|
Spring til debat: |