Se indlæg
 Udskriv debat
Lille men dumt problem
click
Jeg har et lille dumt problem når jeg går ind på en webside f.eks. DR.DK så kører det bare ligesom med film også videre men problemet er at når jeg går ind på Thailandportalen eller DR.DK eller TV2 og prøver at kører videre på et link det kan være her på siden eller nogle andre af de nævnte så kommer dette frem næsten hvergang
Service unavailable og så må jeg opdaterer flere gange før siden kommer og så vidt jeg kan se er det kun danske hjemmesider Er der andre der genkender dette problem herude i Thailand eller har jeg noget snavs på mine pcer det er alle mine pc der gør det samme Service unavailable men som skrevet efter et par opdateringer (F5) kommer siden frem jeg starter f.eks med at høre p4 på internettet når jeg så skifter senere til p5 skal jeg opdaterer en 3-4 gange før p5 kommer med lyd ellers kommer kun Service unavailable
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Oplever det samme mange steder.

Lidt info fra M$: https://support.m.../kb/842493

click
Tak JohnBKK men da sikke et opslagsværk du har sendt på linket Lidt info fra M$: [url]https://support.m.../kb/842493 [/url] og meget morsomt hver gang jeg går videre kommer Service unavailable og man opdaterer og opdaterer igen og igen men jeg er da lidt glad for jeg ikke er den eneste der har det problemHmmmmmm
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

click
Nu har jeg prøvet at kigge dette
https://support.m...
lidt igennem og jeg må da indrømme jeg forstår ikke en hulende fis af det, kan man gøre noget så man undgår Service unavailable hele tiden på de danske hjemmesider

Hymmer
Prøv at skifte browser.

Goggle Crome har en tendens til ikke at ville afspille Plug Ins.

En af grundende til jeg altid bruger Firefox.

Men vil du ikke det kan du prøve at afinstallere Adobe Flash Player og geninstallere den igen.

Jeg har været igennem det samme med en del svenskere og nordmænd her, som ikke kunne lytte til netradio.

Og det eneste der har virket 100 % hver gang er at skifte browser.

click
Og det eneste der har virket 100 % hver gang er at skifte browser.

Tak Hymmer Det er rigtigt at problemet er størst på Chrome men jeg ser også problemet på Edge & Firefox ikke så tit men sommetider

Bade-Dyr
@Click

Hvilken Error number (Fejl tal) får du, 503 ??

Error 503 - Service unavailable ??

click
Hvilken Error number (Fejl tal) får du, 503 ??

Error 503 - Service unavailable ??

Overhoved ingen Error number fejl Der står kun Service unavailable på en hel hvid side oppe i venstre hjørne og som skrevet før skal jeg opdaterer (f5) en 3-4 gange så kommer siden frem

Hymmer
Hvilken OS bruger du?? Win 10 32 eller 64 bit??

click
Win 10 /64
Det har jo ikke altid været sådan det er faktisk først startet for ca. 2 uger siden og som sagt det er ikke alle men mange danske hjemmesider, ved thailandske og USA sider oplever jeg det ikke

JohnBKK
Samme her, startede for 2-3 uger siden, og lige nu er der konstant "Service unavalible" - måske fordi det p!sregner i BKK lige nu og dermed er internettet som sædvanligt på slowmotion eller slet ingen motion!

Angry

Spring til debat: