Se indlæg
Stickmanweekly: Her Name is Mauy
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/07-2016 14:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"There is nervous excitement for women as they contemplate entering the world's oldest profession. The excitement is not limited to the prospect of riches, but the people they will meet and the experiences they will have. But for all of the things to be positive about, there are just as many which make them nervous. Coming from very sheltered backgrounds, rural Thai females are especially nervous about becoming a bargirl..." http://www.stickm...Attack.htm Quote of the week comes from a forum, "Prostitution in Bangkok without the girlfriend experience makes it just another Amsterdam." |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 25/07-2016 09:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Interessant omkring ordet "girlfriend experience" findes det overhovedet nu i dagens Thailand ? |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 25/07-2016 10:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
jada og det er udvidet med vife experience også......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 25/07-2016 10:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Den har du vist misforstaaet dutling68 - vi stopper ved ordet 'girlfriend experience" og spoergsmaalet er om det i det hele taget eksisterer i dag. "Wife experience" det er et emne for sig selv. |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 25/07-2016 11:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Girlfriend experience (GF) eksisterer stadig i PI`s ! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 25/07-2016 15:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Måske kan man opleve GF med en ny pige i baren, "fresh from farm" - og inden hun får lært de værste unoder af de andre tøser.. Men nu er det jo mange år siden jeg har været på den galej, og sidst i den periode fandt jeg altid en tom bar og gik efter cashier´en, var blevet træt af den larmende muzik og deres ævl og ballade de sædvanlige steder.. |
|
Spring til debat: |